bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- velvet27
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- kemalist dünya19
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- görselle entry kasan kıro yazar2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- beşar esad3
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- çomar putu4
- ebu muhammed el culani3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- kemalistler10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- yazarlara gelen son mesaj5
- bir gecede cahil kaldık5
- kürtçülük2
- beynin güzelce yıkanması3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
12. Nesil kısrak. Hoşgelmiştir.
oha çok güzel yazarıdır. evet.
Telegram grubumuzun beyhudelerindendir.
T: ponçikelatta yazar.
T: ponçikelatta yazar.
nasıl kafalar bunlar. eyeliner çekmeyi senden öğrenmicem yok kızıl değil maviyim. mahalle yanarken orospu saçını tararmış diye bir söz var o geldi istemsizce aklıma.
kezban kavgası var. çekirdekleri hazırlayın.
kezban kavgası var. çekirdekleri hazırlayın.
ooo kız kavgası en sevdiğim yolun bir birinizin saçını başını.
Marjinal olması kezban olmasından iyidir. En azından bilgili bir yazar.
Ayrıca kızıl saçlarından o sorumlu.
Ayrıca kızıl saçlarından o sorumlu.
başka bir nickle geri dönmüş eskisini hatırlayamadım. memeleri baya olay olmuştu
Böyle tarzlar hoş oluyor genelde piercing, marji tarzlar falan ama dış görünüş kavgası etmek yaş kitlesini düşünüyor sözlüğün, damn.
Valaha yorumları okumaya geldim. Sonunda sözlük canlandı amk. Dewamke.
piliç ne amk. dublajlı holivud gençlik filmlerindeki okulun piç bebeleri gibi.
Asla ciddiye almam.
Eski nicki neydi bunun zartzurt bir seydi etikli metikli.
Eski nicki neydi bunun zartzurt bir seydi etikli metikli.
ilgi kevaşelerine sokup sokup çıkaran yazar. hayretle takip ediyoruz.
Uzun içerikli giri mütehassısı. bir ara gitmişti sanırım, geri gelmiş, hoş gelmiş. Denk geldikçe okuduğum yazar.
favori müzik tipiyle benzeştiğimiz, ortamlardan partilerden aşina olduğum stereotip psycı hatun profillerinden kendisi, ki severim bu model arkadaşları. genelleme yapmama kızacaktır ama olsun, bir iki şey daha var biraz kızacağı.
canlandırdığı başlıklar ve ilgili oldukları konular oldukça değerli ve sözlüğün eksik kalan yanlarından uzun zamandır. bu açıdan oldukça destekliyorum fakat ilk yazdığında farkettiğim bir durum vardı, olabilir dedim üstünde durmadım ama geçen birkaç gün içinde devam ettiğini farkettim.
sadece son 10 entrysi üzerinde küçük bir inceleme yaptıktan sonra yazdıklarının çoğunun ekşi sözlükteki bazı entrylerden sadece az sayıda sözcüğü eş anlamlısıyla değiştirip kopyala yapıştır yaptığını gördüm.
örnek olarak;
(bkz: oğuz atay/#43174843) --> https://eksisozluk.com/entry/559712
(bkz: kuantum dolanıklığı/#43173022) --> https://eksisozluk.com/entry/99416101
(bkz: çernobil/#43172582) --> https://eksisozluk.com/entry/60154440
**
her biri farklı kişilere ait entryler, kendisi olma ihtimalini de düşündüm ama değil. zaten kişisel olarak yazdığı entrylerde kopyalanmış entrylerdeki gibi paragraflama olayına pek dikkat etmiyor.
amacım kendisini küstürmek değil, burada yazan çoğu mahlukattan daha faydalı.
esinlenmek, fikirlerini oluştururken farklı kaynaklardan faydalanmak çok doğal. yeri geldiğinde hepimiz başvurabiliyoruz fakat bu şekilde olunca, anonimliği, kendi fikriyatı olmayan bir robot gibi olur ve kendinizi kandırmış olursunuz.
bunu yapan ilk kişi midir, tabii ki değildir ama o zaman da hoş durmuyordu, şimdi de...
canlandırdığı başlıklar ve ilgili oldukları konular oldukça değerli ve sözlüğün eksik kalan yanlarından uzun zamandır. bu açıdan oldukça destekliyorum fakat ilk yazdığında farkettiğim bir durum vardı, olabilir dedim üstünde durmadım ama geçen birkaç gün içinde devam ettiğini farkettim.
sadece son 10 entrysi üzerinde küçük bir inceleme yaptıktan sonra yazdıklarının çoğunun ekşi sözlükteki bazı entrylerden sadece az sayıda sözcüğü eş anlamlısıyla değiştirip kopyala yapıştır yaptığını gördüm.
örnek olarak;
(bkz: oğuz atay/#43174843) --> https://eksisozluk.com/entry/559712
(bkz: kuantum dolanıklığı/#43173022) --> https://eksisozluk.com/entry/99416101
(bkz: çernobil/#43172582) --> https://eksisozluk.com/entry/60154440
**
her biri farklı kişilere ait entryler, kendisi olma ihtimalini de düşündüm ama değil. zaten kişisel olarak yazdığı entrylerde kopyalanmış entrylerdeki gibi paragraflama olayına pek dikkat etmiyor.
amacım kendisini küstürmek değil, burada yazan çoğu mahlukattan daha faydalı.
esinlenmek, fikirlerini oluştururken farklı kaynaklardan faydalanmak çok doğal. yeri geldiğinde hepimiz başvurabiliyoruz fakat bu şekilde olunca, anonimliği, kendi fikriyatı olmayan bir robot gibi olur ve kendinizi kandırmış olursunuz.
bunu yapan ilk kişi midir, tabii ki değildir ama o zaman da hoş durmuyordu, şimdi de...
Silik olduğuna üzüldüğüm yazar.
Eğer dönersen ses ver üstad.
Eğer dönersen ses ver üstad.
Oha silik mi olmuş. daha ilişkimiz başlamanın ucundaydı. tam hoşlaşıyoruz derken...demek ki beni yarı yolda bıraktı ha?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar