bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
çağrı merkezi numarası 444 1 911 olan güvenlik firmasıdır.
alarmınızı kurup evden-işyeriden ayrıldıgınızda, evinizde bulunan sensörler bir hareket algıladığında size yada verdiginiz numaralara ulaşarak evinizde bir olumsuzluk oldugunu bildirirler ve sizin isteginize bağlı olarak polise haber verirler.
fiyatlandırması dolar üzerindendir, müşteriyi sikmeye pek heveslidirler.
alarmınızı kurup evden-işyeriden ayrıldıgınızda, evinizde bulunan sensörler bir hareket algıladığında size yada verdiginiz numaralara ulaşarak evinizde bir olumsuzluk oldugunu bildirirler ve sizin isteginize bağlı olarak polise haber verirler.
fiyatlandırması dolar üzerindendir, müşteriyi sikmeye pek heveslidirler.
nereden buldukları bilinmez cep telefonundan ulaşıp, görüşmeyi kabul ettirdikleri tansiyon hastası olan babama 2 saat boyunca korku politikası uyguladıktan sonra dolara tövbeli babamın inadı karşısında avucunu yalayan firma.
öcü güvenlik firması
öcü güvenlik firması
kapı kapı gezip felaket tellallığı yaptıktan sonra aylık 60dolara güvenlik sistemi dayayan firmadır.
ingiltere Londra merkezli girişim sermayesi Cinven'e satılmış dev güvenlik firması. Tamam, daha önce de satış olmuştu ama yönetimde en azından Türk kurucu ortakların bir ağırlığı vardı. Şimdi %100 yabancı sermaye oldu. Bir firmamız daha yabancılara peşkeş oldu.
Evet ekonomimiz harika. Resmen kapanın elinde kalan, müzayededeki ucuz mallar gibi tüm ülke.
Evet ekonomimiz harika. Resmen kapanın elinde kalan, müzayededeki ucuz mallar gibi tüm ülke.
(bkz: cinven)
bir binada hırsızlık olmuşsa ve haberini almışlarsa bütün binaya alarm sistemini çok kısa bir sürede çakan başarılı satış ekibi olan firmadır. taktırmak kolay ama sistemden çıkmak zordur sökme parası adı altında düdüklenebilirsiniz.
pronet veya proney olarak anılan firmanın müşteri sayısı türk halkının sözleşme okumadığının ispatıdır. hiçbir aklı başında insan sözleşmelerini imzalamaz.
sözleşmeden inciler. pronet kopyası müşteri kopyasından farkı maddeler içerir. alacaklar ve yasal haklar başkasına temlik edilebilir ödeme yapmaktan sıkılan yurdum insanı kartını iptal ettirir ama bu onu kurtarmaz borcuna faiz işler ve bu alacaklar yurt dışına 300 milyon dolara satılır.
Yalancı firma.
Asla guvenilmemesi gereken guvenlik firmasi. Satis sonrasi hizmet, problem cozumu, yetkili kisilere ulasim konusunda yetersizler. Ustelik eviniz guvende falan degil. Evimize taktiklari sistem bozuk cikti biz kendimizi guvende hissederken meger merkeze sinyal bile gitmiyormus. Gerisini siz dusunun. Ayrica bozuk sistemi duzeltmeleri icin aylarca birilerine ulasmaya calisiyorsunuz. Kurumsal kimlik altinda amator bir firma.
bir güvenlik firması. bugün görüştüm; en uygun paketi aylık 38 dolar artı kdv ye alabiliyorsunuz. 24 ay taahhütlü 1920 tl yi hele bir gözden çıkarın sonrası isteğe bağlı her ay devam. öde öde mal veya sistem de size kalmıyor. bunun akabinde aradım otomatik kepenk firmasını adam 1700 e galvaniz çelik istediğin kalitede avrupa motorlu sistemi takarım abi dedi. biri hırsızı önlüyor diğeri girdikten sonra polisi arıyor. varın siz karar verin.
bir hanenin pronet ile korunması dezavantaj değil, avantajdır. caydırıcı bir sistemdir.
31$'lık ücret ile yani günde 1$'a evinizi, iş yerinizi, sevdiklerinizi güvence altına alıyorsunuz.
31$'lık ücret ile yani günde 1$'a evinizi, iş yerinizi, sevdiklerinizi güvence altına alıyorsunuz.
kahrı bela yaratıcı bir reklam filmi hazırlamış güvenlik sistemleri firması.
musibet- biletini kestik.
https://www.facebook.com/...26&type=2&theater
musibet- biletini kestik.
https://www.facebook.com/...26&type=2&theater
ciddi kalitesiz web reklamlarına imza atan firma. kim, hangi amaçla böyle bir işe para yatırır, anlamak mümkün değil...
http://www.youtube.com/watch?v=5aA2TOaXbJ4
http://www.youtube.com/watch?v=7UTy3ps5fC4
http://www.youtube.com/watch?v=5aA2TOaXbJ4
http://www.youtube.com/watch?v=7UTy3ps5fC4
insanları kandıran, sözleşmen bitse dahi 150 tl söküm parası kakalayan. Sanki burası amerikaymış gibi dolarla çalışan sömürge firma.
Güvenlikle uzaktan yakından alakası yok. Anca gecenin 3'ünde asılsız alarm için arar, üstüne bide önünden sinek geçmiştir der. Dalga geçer gibi. Kesinlikle uzak duran.
Çok alarm taktırmak istiyorsanız kale falan taktırın en azından türk firması ve tl ile çalışıyorlar.
Asla ama asla evineze ve iş yerinize sokmayın bu firmayı.
Güvenlikle uzaktan yakından alakası yok. Anca gecenin 3'ünde asılsız alarm için arar, üstüne bide önünden sinek geçmiştir der. Dalga geçer gibi. Kesinlikle uzak duran.
Çok alarm taktırmak istiyorsanız kale falan taktırın en azından türk firması ve tl ile çalışıyorlar.
Asla ama asla evineze ve iş yerinize sokmayın bu firmayı.
Sebep göstermeden sürekli ve düzenli Kendi çalışanını işten çıkarıp aynı pozisyona işçi alan firma. Müşterisine ve çalışanına değer vermiyor.
Sebep kıdem birikmesin diye olsa gerek farklı işyerlerinde iki kez 11 aylık iken işten çıkarılmıştım ordan biliyorum. .sadece 15 günlük ihbarla adam kovmanıza hiç bir engel yok çünkü. .
Batmış.
isveçliler satın almış.
Belliydi zaten. Düze çıkamazlar inşallah. Hırsızdan koruyan hirsizlar.
isveçliler satın almış.
Belliydi zaten. Düze çıkamazlar inşallah. Hırsızdan koruyan hirsizlar.
bu firmadan aldığımız randevu sonucuna gelen hoş yetkili hanımı bir kahveye çağırdım ve kendileri geldiler. ancak iş orada kaldı.
çalışmaya değecek bir yer kesinlikle değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar