bugün

pronet

Sebep kıdem birikmesin diye olsa gerek farklı işyerlerinde iki kez 11 aylık iken işten çıkarılmıştım ordan biliyorum. .sadece 15 günlük ihbarla adam kovmanıza hiç bir engel yok çünkü. .
© copyright 2005 - 2026