bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
nick değiştirdiğini tahmin ettiğim yazar.
Yalnızı yanlız diye yazan kekonun Tekidir.
terörist sevicilerin tepkisine maruz kalan yazar. kandil'e kabul edilmeyen tipleri sanırım teröristlerin sözlükle ilgili işleri kısmına atıyorlar.
Türk ve dibine kadar faşist olan zerre misal pkk li ve hdp li lere tahammülü olmayan yazardır.
Ne mutlu Türküm diyene.
Ne mutlu Türküm diyene.
Gecenin gelmesiyle yine korku dolu hikaye anlatımı ile liselileri Sözlükten savan dahi yazar.
Kendisini birazcık olsun gülümsemeye davet ettiğim yazar.
Yok eğer böyle devam ederse hic iyi seyler olmayacak haberi olsun.
Yok eğer böyle devam ederse hic iyi seyler olmayacak haberi olsun.
Sözlükte en iyi tespit yapan yazar. iyi günler kardeşim.
Sevdiğim ikinci yazar.
Imza:auuu.
Imza:auuu.
#29780980 sabah sabah "veled-i dino" terimiyle kıkırdatmış ve hatta kekirdetmiştir. teşekkürler. + rep.
Küçük aziz yazarı. * beni tanır az çok. Aziz gibi: kapatacağım tam üzgün bir anım mesela ondan mesaj geliyor. Dini bir yönü olan yazar. Yuh sen de mi çaylak oldun! Mod. Affetmiyor insanları.
Nerelerdesin.
Hakkı kötek davası köpek olanlara kefen dikecek yazar.. işte burada!
Çaylaklığı giden yazar.
Hoşgeldin.
Hoşgeldin.
Fazla üstününe oynanan yazar. Eger diğerleri gerçekten barış icin ugrassalardi istemediğini bu kadar belli eden bi yazara gelip hdp resmi slogani vb konulmazdi. Güzel bir psikolojik oyun. oyun ama zaten sizden oyun harici bi sey de beklenemez dürüstlük beklenemez.
Edit: umursama bunlari gormezden gel promer.
Edit: umursama bunlari gormezden gel promer.
Balayı arkadaşım olur kendisi.
Ona göre kızlar yaklaşmayın çocuğa.
Ona göre kızlar yaklaşmayın çocuğa.
Kanım ısındı yazarı aynen devam.
Balayı arkadaşım özledin mi beni.
(bkz: pin ar namuss)
(bkz: pin ar namuss)
hay izmirli toprağım nerelerdesin .
özlenmez mi .
özlenmez mi .
bana sorarsan, bana sorma,
eğer istersen, benden isteme,
yok eğer kalmak istersen kal,
gitmek istersen bensiz git,
ben bir körüm, ben bir dilsiz,
ben bir sağırım,ben bir bedevi,
sol yanımda yangın var benim,
sağ yanımda buzdan ötesi,
mesele,senin olman değildir,
mesele onun varlığıdır,
susarsam eğer, konuşurum,
konuşmak ama kimse olmadan,
ben bir yolcuyum yolunda,
yolunu kaybetmiş bir yolcu,
ne yolluğum var benim,
ne yolumun sonunda bir yol,
ben bir kayıp ruhum,mezarda,
ben yer yüzünde unutulmuş,
yerin dibinin sesiyim...
eğer istersen, benden isteme,
yok eğer kalmak istersen kal,
gitmek istersen bensiz git,
ben bir körüm, ben bir dilsiz,
ben bir sağırım,ben bir bedevi,
sol yanımda yangın var benim,
sağ yanımda buzdan ötesi,
mesele,senin olman değildir,
mesele onun varlığıdır,
susarsam eğer, konuşurum,
konuşmak ama kimse olmadan,
ben bir yolcuyum yolunda,
yolunu kaybetmiş bir yolcu,
ne yolluğum var benim,
ne yolumun sonunda bir yol,
ben bir kayıp ruhum,mezarda,
ben yer yüzünde unutulmuş,
yerin dibinin sesiyim...
Adının bir önemi yok,
Ya da harflerin ,
Gecenin rengi de önemsiz,
Ha siyahtır, ha kapkara,
senin ışığın yok ki gecede,
Ha varsın gündüz olsun
ha yok olsun gece olsun,
Sözcüklerin de önemi yok,
içine seni almadıkça,
Göz yaşlarında önemi yok,
için de ayrılık oldukça.
Her şey sensin aslında,
her şey tek bir şey,
tek bir şey,
tek bir kişi,
tek sen...
Ya da harflerin ,
Gecenin rengi de önemsiz,
Ha siyahtır, ha kapkara,
senin ışığın yok ki gecede,
Ha varsın gündüz olsun
ha yok olsun gece olsun,
Sözcüklerin de önemi yok,
içine seni almadıkça,
Göz yaşlarında önemi yok,
için de ayrılık oldukça.
Her şey sensin aslında,
her şey tek bir şey,
tek bir şey,
tek bir kişi,
tek sen...
Keşke keşke diyorum bazen,
Diyorum ki olmasaydı daha iyiydi,
Sonra diyorum hangisi ?
Can yangısı mı yoksa canını yakan mı ?
Yanıyor işte bana sorarsan da yaksın,
Ona şikayetim yok,
Ama diyorum keşkeden sonra ,
uzaktan sevmek olmasaydı,
Yerin dibine girseydi de bende onla beraber,
Kimseler görmeseydi, bizde kimseyi,
Gözümüz haramdan sakınır ,
Kalbimiz de ateşten,
Aşık veyselin dediği gibi ya ,
""Anlatamam derdimi dertsiz insana""
diyeceksin dertsiz insan mı var?
Meraklanma cancağızım, benim derdim sadece bana dert..
Diyorum ki olmasaydı daha iyiydi,
Sonra diyorum hangisi ?
Can yangısı mı yoksa canını yakan mı ?
Yanıyor işte bana sorarsan da yaksın,
Ona şikayetim yok,
Ama diyorum keşkeden sonra ,
uzaktan sevmek olmasaydı,
Yerin dibine girseydi de bende onla beraber,
Kimseler görmeseydi, bizde kimseyi,
Gözümüz haramdan sakınır ,
Kalbimiz de ateşten,
Aşık veyselin dediği gibi ya ,
""Anlatamam derdimi dertsiz insana""
diyeceksin dertsiz insan mı var?
Meraklanma cancağızım, benim derdim sadece bana dert..
gece sadece bir örtüdür.
gece bir izdir.... gece karanlıktan farklıdır.
gece sabahın içinden zar zor kendini köşeye atmış bir kimsedir. kimisi gecelerde uyanır kimisi sabahlarda ama gece karanlık değildir.
Çünkü karanlık görünmezdir, karanlık gözlerin arkasındadır.
madem öyle gecenin karanlıktan farkı nedir ?
. ve ayyy geceye damgasını vuran ay geceyi gece yapar.
aynı bir kadına hak ettiği aşkı veren erkek gibi....
yoksa güzellik karanlık gibi ömür boyu keşfe muhtaç ve içine kapanık gizemli biri gibi kalacaktır.
. keşif edilmemiş yerler...
kadın, tanrının keşif ettiği en büyük karanlıktır....
gece bir izdir.... gece karanlıktan farklıdır.
gece sabahın içinden zar zor kendini köşeye atmış bir kimsedir. kimisi gecelerde uyanır kimisi sabahlarda ama gece karanlık değildir.
Çünkü karanlık görünmezdir, karanlık gözlerin arkasındadır.
madem öyle gecenin karanlıktan farkı nedir ?
. ve ayyy geceye damgasını vuran ay geceyi gece yapar.
aynı bir kadına hak ettiği aşkı veren erkek gibi....
yoksa güzellik karanlık gibi ömür boyu keşfe muhtaç ve içine kapanık gizemli biri gibi kalacaktır.
. keşif edilmemiş yerler...
kadın, tanrının keşif ettiği en büyük karanlıktır....
Beyaz tenli ve kemalist kızfetişisti bir yazarımız. insan kendinde olmayanı ister* sanırım kendisi akpli idi. Ama ilginçtir anlaşırım bununla. Bir de kendi nick6na şiirler girmiş kendi kendine mi yürüyor anlamadım.
iyi yazar sevimli yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar