bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
şakirtlerin benzinini doldurmuş altı üstü niye bu kadar büyütüyorlar bilinmez.
candır. can acıtır.
her şerde bir hayır vardır sözünü kendisiyle bizzat yaşadığım, birbirimize horozlanmamızın akabinde anlaştığımız yazardır. onunkilerle paralel düşünceleri paylaştığımızdan başka köyün horozlarına birlikte karşı koymak üzere merhaba dediğim kişiliktir.*
sözlüğün abisidir, evin imamıdır.
o değil de, 10500. entryimi kendisine girmek istedim, direği yalayarak geçen top misali, yalar kaçarım.
o değil de, 10500. entryimi kendisine girmek istedim, direği yalayarak geçen top misali, yalar kaçarım.
garip hislere kapılan yazar.
entry yazıp da sonuna yıldızlı bakınız olarak nevi şahsına münhasır "gbl" efektini girdikten sonra ekle dediğinde o "gbl" nasıl oluyor, ne oluyorsa "swh" şeklinde çıkıyor... psikolojik bir savaş mı başlattın amınakoyim sözlük? doğru söyle bak!*
neyse, neyse çok kurcalamıyorum, başıma bir iş gelmesin sonra...
entry yazıp da sonuna yıldızlı bakınız olarak nevi şahsına münhasır "gbl" efektini girdikten sonra ekle dediğinde o "gbl" nasıl oluyor, ne oluyorsa "swh" şeklinde çıkıyor... psikolojik bir savaş mı başlattın amınakoyim sözlük? doğru söyle bak!*
neyse, neyse çok kurcalamıyorum, başıma bir iş gelmesin sonra...
çok pis adam. kuvvetle muhtemel liseli. terbiyesiz. o kadar utanmaz ki osbir bile çekiyo olabilir. tü.
futboldan başka bir şey konuşamayan biri,he yine konuşuyor arada başka şeyler konuşuyor da konuştukça da batıyor sadece. sanırım biraz kitap filan neyim okuması lazım, cahil biraz kendisi.
şakirtlerle alakalı her yazdığı, anında 3 tane eksi oy alabilen yazar. oylamaya değilse de sayıya takılmış durumda... 3 silahşörlere mi özeniyorlar, nedir yani esprisi? bu ekibe üç şakirtşörler demenin caiz olup olmadığını, ilk görüşmemizde müftüye soracağım...*
1963.ncü entry'mi kendisine armağan etmek istediğim yazardır *sohbetini özletmiştir ayrıca.
istanbul müftüsünden kendisine selam getirdim.
sorduğu soruya 'caizdir' diyor.
ayrıca 'şakürteri ve kpss reyonlarımızda indirim başlamıştır' yazılı bir broşür verdiler, nereye ait bilmiyorum ama posta kutusuna bıraktım.
sorduğu soruya 'caizdir' diyor.
ayrıca 'şakürteri ve kpss reyonlarımızda indirim başlamıştır' yazılı bir broşür verdiler, nereye ait bilmiyorum ama posta kutusuna bıraktım.
şahsıma orospu çocuğu diyen şakirt yazar. moderasyon kendisine de ceza verirse sevinirim.
şahsıma nabıyon la ibne diyen densiz yazar. moderasyon kendisine verirse sevişirim.
derin moderasyon bağlantıları olan yazar.
gecen gun isten cikarken adama am gunu yag diyen yazar. moderasyon kollektif futbol oynatirsa cok iyi gol atar.
Şahsıma "naber lan ibne" demiş yazar.
iyidir abi dedim çizgimi bozmadım.
Yerim.
iyidir abi dedim çizgimi bozmadım.
Yerim.
şahsıma iyi bayramlar dememiş yazar.
gerçi o benim büyüğüm önce benim kutlamam gerekirdi ama neyse artık. ellerinden öperim.
gerçi o benim büyüğüm önce benim kutlamam gerekirdi ama neyse artık. ellerinden öperim.
(bkz: filiz sevişelimmi)
hiç bir orospu çocuğunun deşifre edilmesini hoş bulmayan yazar. dolayısı ile hakkındaki iftira sahibi müfterileri çok da siklemiyormuş aldığımız son duyumlara göre...*
kendisi ve düşünceleriyle ilgili yazdığı bu subjektif entry muhtemel ki duyarlı moderatörler tarafından bir yol bulunup silinecektir. işte o vakit deşifre etme eylemine girişebilir korkarım ki...
kendisi ve düşünceleriyle ilgili yazdığı bu subjektif entry muhtemel ki duyarlı moderatörler tarafından bir yol bulunup silinecektir. işte o vakit deşifre etme eylemine girişebilir korkarım ki...
gözlerimi dolduran.
entrylerinde çok küfür ettiği için "7(yazıyla yedi) gün" çaylaklık cezasına çarptırılan şahsım.
vakt-i zamanında "küfür ban sistemi" geliştirilmesi yönünde bir önerisi vardı admine ve gelen cevapta "bir kişiye edilmedikçe küfüre karışmıyoruz." diyordu ulu admin. ama gariptir ki bu mes'elede de muhattap olunan kişi adminin kendisidir. ve bu diyalog hatırlatıldığında da değme dansözlere taş çıkartmıştır sağolsun adminimiz.
velhasılı ne desem boş amınakoyim. koyunlara laf anlatmayı yeğlerim, keçilere şiir okumayı ve hatta martılara şarkı söylemeyi... en azından tepkime anlamında daha yerinde olur sonuç.
vakt-i zamanında "küfür ban sistemi" geliştirilmesi yönünde bir önerisi vardı admine ve gelen cevapta "bir kişiye edilmedikçe küfüre karışmıyoruz." diyordu ulu admin. ama gariptir ki bu mes'elede de muhattap olunan kişi adminin kendisidir. ve bu diyalog hatırlatıldığında da değme dansözlere taş çıkartmıştır sağolsun adminimiz.
velhasılı ne desem boş amınakoyim. koyunlara laf anlatmayı yeğlerim, keçilere şiir okumayı ve hatta martılara şarkı söylemeyi... en azından tepkime anlamında daha yerinde olur sonuç.
çok deli gitar çaldığını zannediyor. elimden gitarı çekip duruyor an itibariyle gitarla misket çalmakta... yok diyorum abi bu bağlama değil diye de ordan master of puppets a falan bağlıyor... öyle...
sevgilisi tarafından sözlükteki her hatun kişiye asıldığı düşünülen şahsım...
sevgilim bilmiyor ama sadece hatun kişilere değil, er kişilere de asılmaktayım bu interaktif platformda.*
o değil de ne zor şeymiş lan sevgiliye uludağ sözlük'ü anlatmak. zirve başlıklarındaki grup sex'den, french kiss'e,... herşeyi anlattım da; gündelik başlıklardan yola çıkan sevgilimin "nasıl oluyor da bu kadar seviyesiz bir ortamda yazarlık yapıyorsun?" sorusuna tek kelam edemedim.
kendimi bir garip hissediyorum velhasılı, geçer mi lan sözlük?
sevgilim bilmiyor ama sadece hatun kişilere değil, er kişilere de asılmaktayım bu interaktif platformda.*
o değil de ne zor şeymiş lan sevgiliye uludağ sözlük'ü anlatmak. zirve başlıklarındaki grup sex'den, french kiss'e,... herşeyi anlattım da; gündelik başlıklardan yola çıkan sevgilimin "nasıl oluyor da bu kadar seviyesiz bir ortamda yazarlık yapıyorsun?" sorusuna tek kelam edemedim.
kendimi bir garip hissediyorum velhasılı, geçer mi lan sözlük?
alenen asıldığım yazardır.
valla allah kolaylık versin ne diyelim...
valla allah kolaylık versin ne diyelim...
ramazan, şaban, recep... dediğim gibi ayrım yapmaksızın tüm yazarlara asılmaktadır.
hatta özel mesajlarla orgazm yaşamışlığı vardır bir kaç kere.*
hatta özel mesajlarla orgazm yaşamışlığı vardır bir kaç kere.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar