bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- velvet13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- kolu kıllı kız2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- otokar sultan2
- haram ile cömertlik yapmak3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- türk moğol kardeştir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşk her şeyi affeder mi4
- sözlük kızlarının vücutları15
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- gülüm diyen kız10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kadınlar başımızın tacıdır2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- kılıçdaroğlu cemaati4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- yılmaz güney12
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kuzenin içine boşalmak14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- tatlım diyen kız2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- geceye bir ayet bırak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- 24 haziran 20262
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- arkadaşlar bakar mısınız2
- otopsiraporlari6
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
bu gece düzce öncütürk koleji'nde boy gösterdiler. vokallerinin seyirciyle olan irtibatı örnek alınacak türdendi. ses sistemi biraz corttu ama onu da bu gruba değil, organizasyonu tertip edenlere sormak lazım. söyledikleri şarkılar ne kadar tarzım olmasa da coşturmasını bildi beni.
velhasıl iyi bir grupmuş piiz canlı olarak da.
velhasıl iyi bir grupmuş piiz canlı olarak da.
özellikle solistleri serhat'ın iletişimi oldukça iyidir bu kadar popüler olmadan önce barlarda çalan üni öğrencisiyken gecenin bi yarısında arar abi halısahaya adam lazım der, turnuva düzenlerdi.
çok sevdiğim bir şarkısı,vazgeç gönül. https://www.youtube.com/watch?v=9V1O90zVZGI
Her haftasonu Eskişehir 222 park'ta sahneye çıkan nadide grup.. Gitardaki Ahmet Çilingir ve baterideki Mehmet Dudarık tarzlarıyla ilgi çekiyorlar. ilginç insanlar. Sevilen insanlar... Piizlenen insanlar..
Tavsiye şarkı'lar ise
Romantikseniz: Yakamoz, Sen yokken
Piizlenme modundaysanız: Pilot..
Tavsiye şarkı'lar ise
Romantikseniz: Yakamoz, Sen yokken
Piizlenme modundaysanız: Pilot..
eskişehir denince aklıma gelen 3. şey.
2 hafta sonra eskişehir'e gideceğim, fırsatım olursa canlı dinlemek istiyorum.
2 hafta sonra eskişehir'e gideceğim, fırsatım olursa canlı dinlemek istiyorum.
"özledim teninin kokusunu" adlı parçayı selami şahin'in yanında cover'ladıklarında selami şahin beğenmiştir.
eskişehirin ve yakında türkiyenin en çok dinlenen grubu. dün de ilk defa yaptıkları orhan gencebayın dokunma parçasını coverlayıp dinleyicileriyle paylaştılar. tek kelimeyle mükemmel olmuş.
vazgeç gönül coverı günde yüz defa dinlenesi sağlam grup. destekli konuşmuş olalım, aha da link;
https://www.youtube.com/watch?v=9V1O90zVZGI
https://www.youtube.com/watch?v=9V1O90zVZGI
bugün paü'de konser veren sözde grup.
ulan adamların sırf piyasadaki ünlü pop müzik şarkılarını cover'lemekten başka yaptıkları bir iş yok sanırım. bu kadar ticarileşip düşmeyin be kardeşim! ben inanıyorum ki bu grup biraz özgün olsa çok güzel işler başarabilecek. fakat sırf biraz ünlü olmak için kıytırık pop şarkılarını niye dile getirirsin be kardeşim? 1 gram zevk almadım konserinizden, hatta yarısına bile gelmeden alanı terk ettim. piiz'den önce çıkan amatör öğrenci grupları beni piiz'den daha çok eğlendirdiği için, kendilerine buradan teşekkürlerimi borç bilirim. piiz'miş peh.
ulan adamların sırf piyasadaki ünlü pop müzik şarkılarını cover'lemekten başka yaptıkları bir iş yok sanırım. bu kadar ticarileşip düşmeyin be kardeşim! ben inanıyorum ki bu grup biraz özgün olsa çok güzel işler başarabilecek. fakat sırf biraz ünlü olmak için kıytırık pop şarkılarını niye dile getirirsin be kardeşim? 1 gram zevk almadım konserinizden, hatta yarısına bile gelmeden alanı terk ettim. piiz'den önce çıkan amatör öğrenci grupları beni piiz'den daha çok eğlendirdiği için, kendilerine buradan teşekkürlerimi borç bilirim. piiz'miş peh.
balıkesir gönen de öğrencilik zamanlarım da sanat bara sıkca gelirlerdi. bir kaç defa gidip dinledim. baya eğlenceli şarkıları var. dinleyenlere orta parmak yaptırdıkları bir şarkıları var. çok çılgınlar.
eskişehirde, up'n down da sahne alırlar. klavyecileri kaldığım evde yan komşumdur ve on numara adamdır.
zamanında ares barda çıkarken iyi sayılabilecek gruptu ancak ares kapandı ve piiz bitti. şuan ergen grubundan daha fazlası değiller maalesef. arkadaşlarım ne alakaysa piiz ahmete benzetir tipimi...tabii gençken..
(bkz: vazgeç gönül) baya iyi yorumlamışlar.
Neyseki farkında değil. Hiç olmadı, olmayacak da. (Bkz : Farkında mısın)
yakınlarda 10. yıl lansmanı mı ne vardı. buralar o yüzden kalaba olmalı.
Bu geceki 10.yıl lansman konseri vasatın altında kalan grup.sahneye geç çıktılar bir, 5 dakika ara vereceklerini söyleyip yarım saat ortadan kayboldular iki.üstelik bu arada bahsettikleri "lansmanı" yaptılar. Fırtınam adında bi single dinledik, o kadar ama güzeldi şimdi hakkını yiyemem. bir de sahnede sarhoş olmak övünülecek bi sey değil.
Ha unutmadan "vazgeç gönül"süz piiz konseri mi olur lan?
Ha unutmadan "vazgeç gönül"süz piiz konseri mi olur lan?
bu gece vasatın altında bir performans gösteren eskişehir menşei taşıyan alternatif türk rock grubu.
bildiğin rezalet idi bu gece, sarhoş olmalarının yanı sıra 'ulan şu lansman bitse de siktir olsak gitsek' gibisinden tavırları hiç hoş değildi.. gülerek izledik, maalesef.
bildiğin rezalet idi bu gece, sarhoş olmalarının yanı sıra 'ulan şu lansman bitse de siktir olsak gitsek' gibisinden tavırları hiç hoş değildi.. gülerek izledik, maalesef.
yarın akşam 19.30 da abant.izzet.baysal.üni. de konseri olan çok sevdiğim grup. gerçi entryleri okuyunca hevesim kaçtı ama, hadi bakalım.
not: bi izzet yazamadım
edit: sahneye yarım saat geç çıktılar. ahmet çilingir de kör kütük sarhoştu bu arada. çok kalabalık da değildi. beklentilerimin çok üstündeydi. sonuç olarak çok güzel bir konserdi yeniden bekleriz.
not: bi izzet yazamadım
edit: sahneye yarım saat geç çıktılar. ahmet çilingir de kör kütük sarhoştu bu arada. çok kalabalık da değildi. beklentilerimin çok üstündeydi. sonuç olarak çok güzel bir konserdi yeniden bekleriz.
VAZGEÇ GÖNÜL
NEYLEYiM DOĞAN GÜNÜ
NEYLEYiM SENSiZ GÜNÜ
GECELER ÇOĞALIRKEN
AYDINLIK KAR GETiRMEZKi
SEVDA BAHÇESiNDE KURUTULMUŞ BiR GÜL iDiM
BENi SAKLA BiR ÖMÜR SEV DiYE DiYE ÖLENDiM
VAZGEÇ GÖNÜL VAZGEÇ SESiNi DUYAN YOK
BiR YAĞMURUN iÇiNDE ATEŞ BÖCEĞi MiSALi
BiR YANIP BiR SÖNDÜN
VAZGEÇ GÖNÜL VAZGEÇ SENi ANLAYAN YOK
BiR YAĞMURUN iÇiNDE ATEŞ BÖCEĞi MiSALi
BiR YANIP BiR SÖNDÜN..
Bu aralar sık sık dinlediğim grup..
NEYLEYiM DOĞAN GÜNÜ
NEYLEYiM SENSiZ GÜNÜ
GECELER ÇOĞALIRKEN
AYDINLIK KAR GETiRMEZKi
SEVDA BAHÇESiNDE KURUTULMUŞ BiR GÜL iDiM
BENi SAKLA BiR ÖMÜR SEV DiYE DiYE ÖLENDiM
VAZGEÇ GÖNÜL VAZGEÇ SESiNi DUYAN YOK
BiR YAĞMURUN iÇiNDE ATEŞ BÖCEĞi MiSALi
BiR YANIP BiR SÖNDÜN
VAZGEÇ GÖNÜL VAZGEÇ SENi ANLAYAN YOK
BiR YAĞMURUN iÇiNDE ATEŞ BÖCEĞi MiSALi
BiR YANIP BiR SÖNDÜN..
Bu aralar sık sık dinlediğim grup..
ellerinden tutan olsa duman'ın alternatifi olabilecek gruptur. ama duman buralardan göçünce tabi.
trakyada ; içki içmek anlamındadır .
gençler arsında aga içiyosuz ecnebicesi.
Vazgeç gönül coverı ile bilenen grup.
Özledim daha başarılı, lütfen.
Özledim daha başarılı, lütfen.
neden şimdiye kadar ünlenmek istemediğini anlayamadığım gruptur. seneler seneler önce lise yıllarımda vazgeç gönül, farkında mısın, sen yokken.. ayrıca coverlarıyla gönlümüze taht kurmuş bir gruptu. ancak geçen sene antalya kaleiçinde gezerken grup afişini görünce çok sevinmiş bir o kadar üzülmüştüm. çünkü artık onlarda herhangi bi pub cafede çıkan basit rock grupları arasına girmişti.
ayrıca: yalnız çalışmalarının güzelliğini, solist emirin sesine hiç bir mana bulamayacağım.
ayrıca 1: twitterdan @piizonline'da ulaşabilirsiniz.
ayrıca 2: bu sene problem olmadığı taktirde muhakkak shaker pub'a gidip tanışmak istiyorum. hala dinlemekten vazgeçemeyeceğim güzellikte grup olduğunu itiraf edeceğim. vazgeçemiyor gönül.
ayrıca: yalnız çalışmalarının güzelliğini, solist emirin sesine hiç bir mana bulamayacağım.
ayrıca 1: twitterdan @piizonline'da ulaşabilirsiniz.
ayrıca 2: bu sene problem olmadığı taktirde muhakkak shaker pub'a gidip tanışmak istiyorum. hala dinlemekten vazgeçemeyeceğim güzellikte grup olduğunu itiraf edeceğim. vazgeçemiyor gönül.
"fırtınam" şarkısı çoook güzel olan, adını yeni duyduğum grup. "şimdi kendime kendimee bi kentin yollarında..." kısmı için bile dinlenebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar