piiz

yarın akşam 19.30 da abant.izzet.baysal.üni. de konseri olan çok sevdiğim grup. gerçi entryleri okuyunca hevesim kaçtı ama, hadi bakalım.
not: bi izzet yazamadım

edit: sahneye yarım saat geç çıktılar. ahmet çilingir de kör kütük sarhoştu bu arada. çok kalabalık da değildi. beklentilerimin çok üstündeydi. sonuç olarak çok güzel bir konserdi yeniden bekleriz.
© copyright 2005 - 2026