bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kadir inanır22
- sabaha kadar okunacak kitap4
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- dünya12
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kuran-ı kerim3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- kemalist dünya24
- insan5
- x in memeleri3
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- almanya5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
günümüzde kızların pek tercih etmedigi renk.artık hayvan tirnagi gb kahverengi ya da garip garip yeşil mavi vb kullaniyorlar.estetik bunun neresinde.oje dediğin beyaz tonları kırmızı tonları pembe tonlaridir.
(bkz: hiç güzel değil)
düzgün tırnaklarda güzel duran renklerden bir kaçı.
benim tercihim değil siyah olur ,kırmızı olur,mor olur ama pembe hayır.Yakışmıyor yani
bronzlaşmış kadın ayağına çok yakışır.
Çocukken en sevdiğim ojeydi bu.
SABAHA KARŞI BEŞ GiBi
Gündüz çekilen acıları ertelemek kolay gibidir. Akıp giden hayata ve insanlara sadece bakarak bile biraz olsun oyalanmak mümkündür gündüz. Akşam kendi telaşıyla geldiği için başka şeylerle uğraşmaktan kendine pek zaman bulamayabilirsin. Gecenin hüznü de kendisiyle müsemma, biraz romantik ve hafif megaloman bir hüzündür. Peki ya sabaha karşı… Beş gibi…
Köpeklerin bile çoktan uyuduğu bir parkta, sabaha karşı beş gibi, iki gündür açsan ve yedinci birayı da bitirmişsen temel bir aydınlanma anı yaşıyorsun. Öyle ışıklı, uhrevi, rahatlatan bir aydınlanma değil ama; gerçeği tokat gibi suratına çarpan, içinde bolca acı ve nefret olan lanet bir aydınlanma. Dünyanızdan ve çoğunuzdan bu kadar tiksiniyorken neden ısrarla aranıza karışmak için çabalıyorum dedirten türden bir aydınlanma…
O sıra hoca yetişiyor imdada. Saba makamında okunan ezanla birlikte akan gözyaşların içindeki zehri de biraz olsun akıtmanı sağlıyor. Allah affetsin ama en çok uykusuz ve yarı sarhoşken yakın olduğunu hissediyorsun ona. Sonra açık pembe oje düşünüyorsun, sonra aptal bir gülümseme yerleşiyor dudaklarına. Olsun diyorsun biliyorum beni seviyor. Ailem dışında belki de dünyada bir tek kişi beni seviyor. O an, onun nerede ne yaptığını bilmiyor da olsan, sana kırgın olduğunu da bilsen bu his seni biraz olsun rahatlatıyor. O da beni seviyor… Sadece bu bile bu rezil hayata katlanmaya değer…
ALi LiDAR.
Gündüz çekilen acıları ertelemek kolay gibidir. Akıp giden hayata ve insanlara sadece bakarak bile biraz olsun oyalanmak mümkündür gündüz. Akşam kendi telaşıyla geldiği için başka şeylerle uğraşmaktan kendine pek zaman bulamayabilirsin. Gecenin hüznü de kendisiyle müsemma, biraz romantik ve hafif megaloman bir hüzündür. Peki ya sabaha karşı… Beş gibi…
Köpeklerin bile çoktan uyuduğu bir parkta, sabaha karşı beş gibi, iki gündür açsan ve yedinci birayı da bitirmişsen temel bir aydınlanma anı yaşıyorsun. Öyle ışıklı, uhrevi, rahatlatan bir aydınlanma değil ama; gerçeği tokat gibi suratına çarpan, içinde bolca acı ve nefret olan lanet bir aydınlanma. Dünyanızdan ve çoğunuzdan bu kadar tiksiniyorken neden ısrarla aranıza karışmak için çabalıyorum dedirten türden bir aydınlanma…
O sıra hoca yetişiyor imdada. Saba makamında okunan ezanla birlikte akan gözyaşların içindeki zehri de biraz olsun akıtmanı sağlıyor. Allah affetsin ama en çok uykusuz ve yarı sarhoşken yakın olduğunu hissediyorsun ona. Sonra açık pembe oje düşünüyorsun, sonra aptal bir gülümseme yerleşiyor dudaklarına. Olsun diyorsun biliyorum beni seviyor. Ailem dışında belki de dünyada bir tek kişi beni seviyor. O an, onun nerede ne yaptığını bilmiyor da olsan, sana kırgın olduğunu da bilsen bu his seni biraz olsun rahatlatıyor. O da beni seviyor… Sadece bu bile bu rezil hayata katlanmaya değer…
ALi LiDAR.
Arkadaşlığımı bitiririm o derece zaten makyaj oje sevmiyorum. Ben yapmıyorsam sizde yapmayın uyumlu olalım. Çok itici gelen ojedir.
Süren katıksız kezbandır. Ön yargı değil. Zevkler ve renkler tartışılmaz hiç değil. Aklı başında bir kadın bu rengi kendine yakıştırıp da sokağa çıkmaz.
Edit: Kezbanlar rahatsız ahahah.
Edit: Kezbanlar rahatsız ahahah.
Hadi eli anladıkta ben ayağa sürülmesine karşıyım aga.
Kızda birden fenerbahçeli antipatikliği yaratır.Tanrı olsam ışığın pembe renk frekansını radyo dalgasına fln çekerim gözükmesin aq.
Basit durur.
Ezik kız rengidir.
Kardeş parmaklara photoshopla smooth atmışsın. Olmaz öyle, Hem casual havası ver hem photoshop yap.
Pazardan 5 liraya alınan polar pijamana puanım 9/10 kanka.
Pazardan 5 liraya alınan polar pijamana puanım 9/10 kanka.
Varoş işi.
En sevdiğim oje renklerinden. Patlayan tonları değil ama yumuşak, Özellikle uçuk tonları güzel.
Mesela şu bende var ve çok seviyorum
görsel
Bazı mora ve bordoya dönük koyu pembe tonları da hoş.
Mesela şu bende var ve çok seviyorum
görsel
Bazı mora ve bordoya dönük koyu pembe tonları da hoş.
güzel ayaklı bazı sözlük hanımlarına pek yakışmaktadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar