bugün

https://galeri.uludagsozl...k-feti%C5%9Fizmi-1529603/
https://galeri.uludagsozl...-aya%C4%9F%C4%B1-1530567/
ya gülkurusu koyuluğunda ya da toz pembe uçukluğunda olmalı.
başka türlü cart durur.
esmer karılar siz Sürmeyin yakışmıyor. beyaz tenlilere yakışıyor.

hele kol kıllarını almayıp oje süren kızlar var, erkeği siksem daha zevk alırım.
https://galeri.uludagsozl...C4%9Fraflar%C4%B1-779890/
https://galeri.uludagsozl...lu-ayakkab%C4%B1-1780674/
pembenin hangi tonu tartisilir. eğer cırtlak bir çingene pembesi degilse çok zarif durabilir.
https://galeri.uludagsozl...-liquid-lipstick-1524526/
https://galeri.uludagsozluk.com/r/ayak-1791063/
https://galeri.uludagsozl...C4%9Fraflar%C4%B1-777392/
esmer olup da bu rengi kullananlar belediye tarafından toplatılıp uyutulmalı bence.
görsel
(img:#2044208)
görsel
görsel
görsel
görsel
gülkurusu-koyu pembe tonunda bir oje hayal edin, beyaz veya açık buğday ellerde bir bordo kadar çekici durabilir. bir de pırıltılı taşlı bir yüzükle kombinlendiğinde.
görsel
şöyle zarif ayaklarda muhteşem duruyor:

https://www.trendyol.com/...topuklu-terlik-p-42776818
görsel
görsel
serbest çağrışım: (bkz: pembeojelihatun)
https://video13.uludagsoz...es/video/303/5/186395.mp4
görsel
© copyright 2005 - 2026