7. nesil yeni bir yazar , nesildaşım. hoşgelmiş diyoruz kendisine.
bi ara gel de sözlük formatını msdos da anlatayım sana diyebileceğim yazar. gelmiştir.*
(bkz: erikli su)*
(bkz: fenerbahçe su)***
birşey yazdıktan 10 dk sonra yazdığını okuduğunda birşey anlıyormu merak ettiğim yazar.

edit: meğerse cool madam mış arkadaş...
#9147762 babasına güvenen yazardır.
an itibari ile aktif bir yazardır.

(#9147787)

batman da halka seslenen parti lideri gibi efenim.
yine bir yedinci nesil daha hoş gelmiştir nesildaşım ama bu yazarımız da forum chat tarzı entry girmektedir bir kere olsun şaşırtın.
pıtısı var ve bunu bilmemizi istiyo.
regl ağrısını majezik ile değil de su ile giderdiğini bilmemizi istiyor.
(bkz: buralar entry dolacak)

işsizim iş arıyorum yardımcı olabilecek kişilerin özel mesajlarını bekliyorum. hepinizi öptüm.

(bkz: pelin su ilan sayfası)
pipisi var ve bunu bilmenizi istemiyor.
tekrar çaylak oldu bunu bilmemizi istemiyor*
çekilin ben zeka küpüyüm. kbra1992 yi çözdüğüm gibi bunu da çözeceğim.
adı muhtemelen pelin su olan yazar.

(bkz: beyin bedava)
artık silik.
yedinci nesil silik.
cinsiyetini gözümüze soka soka bir hal olan yazar.ayrıca entryleri sohbet, forum siteleri tadında.
(bkz: git kendinden daha fazla nefret ettirmeden)
edito: meğer silinmiş çoktan yeni haberim oldu.sözlük adına sevindim.
sırf nickinden dolayı çaylak olduysa yazıktır; günahtır. ha, formata aykırı entry girip de yanlış işler yaptıysa bilemem.
yedinci nesil siliktir. daha ayar verecektim. her şeyi biliyorum diyecektim. tüh!
(bkz: hepimiz pelin su yuz)**
Bi kız için çok yakışıklı bir isim.

Not:eksileyen kız tamam senin isminde çok yakışıklı kızma.
ne selin, ne pelin, en iyisi sağ elin.
© copyright 2005 - 2026