bugün

http://www.fenerbahce.org...detay.asp?ContentID=20422

bidon aramaya gerek kalmamıştır.

malum;
(bkz: daniel güiza)
bu akşamdan sonra forma atkı vs. ürünlerden kat kat fazla satacak üründür. tek önemli olan nokta suların soğuk olmasıdır... *
ancak su çözer bu işi bu kadar rezaleti başka birşey örtmez.
fenerbahçe yönetiminin cidden harika bir öngörü yeteneği var.tam gününde tanıtımını yaptılar.kadıköy tarafında bolca tüketilmektedir an itibari ile soğuk soğuk.
(bkz: fener su)
şike soruşturmasından sonra soğuk bir bardak içilesidir.
bu ara fenerbahçeli taraftara soğuğundan bir bardak içirmek gerekir.
© copyright 2005 - 2026