bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- velvet28
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sözlüğü bırakmak istemek8
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
Çocuk hastalıkları ile ilgili hekimlik dalı.
bebek, çocuk ve ergenlik dönemindeki gençlerle ilgilenen tıp dalıdır.
çocuk sağlığı ve hastalıkları ana bilim dalının ismidir.
aslında bir o kadar da zevklidir, ufacık ağlayan bebekler, ağladığı halde gözünden yaş gelmeyen ufaklıklar, muayene masasına idrar kaçırdığı halde sevimli olabilen minyatür insan modelleridir hastalar...
aslında bir o kadar da zevklidir, ufacık ağlayan bebekler, ağladığı halde gözünden yaş gelmeyen ufaklıklar, muayene masasına idrar kaçırdığı halde sevimli olabilen minyatür insan modelleridir hastalar...
tıp fakültesinde dahiliyeden sonra en baba staj olur kendileri.
bir çok tıp fakültesinde öğrencilerin kabusu olan ders. yaklaşık 9-10 hafta sürer, üniversitesine göre değişmekle beraber. normalde hepsi ayrı ayrı stajlar olan; endokrin, nefroloji, nöroloji, kardiyoloji, göğüs hastalıkları gibi stajların hepsinin ve üstüne üstlük; yenidoğan-metabolik hastalıklar gibi ayrı branşlarında eklenmesi nedeniyle çok geniş bir hacme sahiptir. öğrencileri ziyadesiyle zorlar.
hastanede asistanlar karizmaya göre sıralanacak olursa sonlarda yer alacak asistanlar buradan çıkar.
en lanet okuduğum staj.herşey 25haziranda belli olacak.ALLAHIM ne olur f.d'den girmeyeyim sınava.ne olur çıkmış soru olsun.şu pediatri bi bitsin o bütün salak asistanlara omuz atıp çıkacam tatile.
son 1 haftadır günde 15 saat ders çalışıp beynimin sulanmasına sebep olan stajdır. bu cümleyi kuramamam gerek normalde.
tıpta bu bölümde uzmanlaşmak için gerçekten çocukları sevmeniz gerekir. hümanizmden falan bahsetmiyorum, yüzünüze öksüren, tansiyon aletinizi kurcalayan, pipisini size göstermekten hoşlanan çocukları gerçekten sevmelisiniz. benim gibi "çocuk mu, benden uzak olsun." diyorsanız sakın yaklaşmayın bu bölüme.
henüz dahiliyeyi görmedim ama bu staj beni yeterince benden aldı.
çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümüdür kendisi. bilmiyordunuz söyledim, sadece çocuk hastalıklarıyla ilgilenmez anlayacağın, sağlığıyla da ilgilenir taam mı. ok.
evet efendim *,
bunun intörnlüğü gıcıktır, aklı olan zaten pediatri gibi abuk subuk ıbık cıbık bi' bölümü seçmez de yine seçmeyi düşünen falan olur uyaralım. şöyleki, bu içine ettiğimin intörnlüğünde iki ay boyunca hastasınızdır. içine şeytan kaçmış veletlerden şu yaşa kadar almadığınız her türlü mikrobu alırsınız. betasından tutunuz da adenosuna kadar mikrop yuvası bu şeytanlar yüzünden iki ay boyunca ya gripsinizdir bir türlü iyileşemezsiniz yada üstünüzde sürekli bir kırgınlık vardır, nezle benzeri septomlarla iki ay yaşarsınız.
nurofen ile dost olursunuz, zira en büyük kurtarıcınızdır. her türlü semptomatik tedavinizi yapar, sizi ayağa kaldırır. * iki ay sonunda çocuklardan nefret eder, dermatoloji, plastik cerrahi gibi daha elit bölümleri tus tercihlerinizde üst sıralara alırsınız. *
evet efendim *,
bunun intörnlüğü gıcıktır, aklı olan zaten pediatri gibi abuk subuk ıbık cıbık bi' bölümü seçmez de yine seçmeyi düşünen falan olur uyaralım. şöyleki, bu içine ettiğimin intörnlüğünde iki ay boyunca hastasınızdır. içine şeytan kaçmış veletlerden şu yaşa kadar almadığınız her türlü mikrobu alırsınız. betasından tutunuz da adenosuna kadar mikrop yuvası bu şeytanlar yüzünden iki ay boyunca ya gripsinizdir bir türlü iyileşemezsiniz yada üstünüzde sürekli bir kırgınlık vardır, nezle benzeri septomlarla iki ay yaşarsınız.
nurofen ile dost olursunuz, zira en büyük kurtarıcınızdır. her türlü semptomatik tedavinizi yapar, sizi ayağa kaldırır. * iki ay sonunda çocuklardan nefret eder, dermatoloji, plastik cerrahi gibi daha elit bölümleri tus tercihlerinizde üst sıralara alırsınız. *
rehabilitasyon'u emek ve zaman ister.
stajı ilk görüşte itice gelse de güzeldir. hele ki hastan 8 aylık anemik tatlı bir bebekse. yerim lan.
yenidoğan ve büyüyen çocuklara bakan tıp bölümü.
insanı hayattan soğutan kliniktir.
koridorun bir ucunda diğer çocuklardan tecrit edilmiş, kocaman gözlü, keltoş kafalı ve sadece o kocaman gözleri görünen maskeli çocuklar.. koridorun öteki ucunda henüz 6 aylık epilepsi hastası bebekler, diğer bir odada henüz anne bile diyemeyen 12 yaşındaki hidrosefalili ve ayakları ters çıkmış çocuk, bir başka odada çikolatanın tadını hiç bilmeyen diabetli kız çocuğu.
insanı hayattan soğutur, bir yandan da hayata bağlar o çocukların umut dolu gözleri.
koridorun bir ucunda diğer çocuklardan tecrit edilmiş, kocaman gözlü, keltoş kafalı ve sadece o kocaman gözleri görünen maskeli çocuklar.. koridorun öteki ucunda henüz 6 aylık epilepsi hastası bebekler, diğer bir odada henüz anne bile diyemeyen 12 yaşındaki hidrosefalili ve ayakları ters çıkmış çocuk, bir başka odada çikolatanın tadını hiç bilmeyen diabetli kız çocuğu.
insanı hayattan soğutur, bir yandan da hayata bağlar o çocukların umut dolu gözleri.
wcpt tarafından 1973 yılında kabul edilmiş fiziksel tedavi yöntemi.
Hayattan soğutandır.
Sözlüsüne girecek olduğum için sevindiğim staj . Neden seviniyorum ? Çünkü bitecek lanet olasıca staj sonunda . Hayattan soğutandır, bunalımlara sokandır pediatri.
turkiyede bunun dernegi var..
bebelac mamayı şiddetle tavsiye ediyor..
sinavda lazim olur..
bebelac mamayı şiddetle tavsiye ediyor..
sinavda lazim olur..
Ülkemizde pek önemsenmeyen bölüm. Hastanelerde falan durumlar vahim ilgi alaka istenilen seviyede değil.
Uzmanlik icin 3 gun once kayit yaptirdigim bolum. (bkz: açılın ben doktorum)
bicok insan gibi benim de cocukluk hayallerimden biriydi amma velakin tip fakultesinde ozellikle internlukte fazla yipranip rahat bolumleri hatta dermatolojiyi istemistim, olmadi. (bkz: tus) simdiyse korkuyorum aglayan cocuklardan, hasta cocuklardan onlarin canini yakmaktan onlarin olmesinden ayda 10 nobet tutup ortalama bir muhendis kadar maas alamamaktan ve bunca emege fedakarluga ragmen bir hasta yakini tarafindan siddete maruz birakilmaktan.
bicok insan gibi benim de cocukluk hayallerimden biriydi amma velakin tip fakultesinde ozellikle internlukte fazla yipranip rahat bolumleri hatta dermatolojiyi istemistim, olmadi. (bkz: tus) simdiyse korkuyorum aglayan cocuklardan, hasta cocuklardan onlarin canini yakmaktan onlarin olmesinden ayda 10 nobet tutup ortalama bir muhendis kadar maas alamamaktan ve bunca emege fedakarluga ragmen bir hasta yakini tarafindan siddete maruz birakilmaktan.
Resmen hayatımı s.kmiş bölüm.
Ömrümden ömür gitti, saçlarım beyazladı, oflamaktan ciğerim soldu ulan 2 ayda.
Ne lanet stajsın sen ya!!
Hem içerik olarak geniş, hem egoist hocalarla dolu hem konular zor..neresinden tutsam elimde kaldı lan. Yazdığım bölümü, hatta mesleği sorgular oldum.
Bitmiyor amina koyim ya! Kurtulamadım be.
(tanım da yapayım sana dur)9 haftadır yaşam enerjimi sömüren ve yaklaşık 8 gün sonra bütünlemeye kalacağım bölüm.
Not; geçersem editlerim diyemeyeceğim, muhtemelen sevinçten kalp krizi geçirip ölürüm.
Neyse, zaten kalacağım.
Ömrümden ömür gitti, saçlarım beyazladı, oflamaktan ciğerim soldu ulan 2 ayda.
Ne lanet stajsın sen ya!!
Hem içerik olarak geniş, hem egoist hocalarla dolu hem konular zor..neresinden tutsam elimde kaldı lan. Yazdığım bölümü, hatta mesleği sorgular oldum.
Bitmiyor amina koyim ya! Kurtulamadım be.
(tanım da yapayım sana dur)9 haftadır yaşam enerjimi sömüren ve yaklaşık 8 gün sonra bütünlemeye kalacağım bölüm.
Not; geçersem editlerim diyemeyeceğim, muhtemelen sevinçten kalp krizi geçirip ölürüm.
Neyse, zaten kalacağım.
bebek sevmekten ders çalışmaya fırsat bulamadıysanız, yumurta kapıya "hooop, apoi"* diye zangır zangır geldiğinde; "güçlü kalamıyorum*" nidaları attıran stajdır bazen,, sınavı sonrası hayatta kalanların idol olduğu stajdır, anayı ağlatandır, vicdansızlıkta master yapandır, ödem yapmış egosunda bogulasıca notlarını da alsın uzaklaşsındır...
bütten uzak Allah'a yakın günler diliyor; göz yaşlarımı siliyor, not yığınına sessizce yöneliyorum.*
#bebek severken iyiydi diiy mi çakaaaal.*
bütten uzak Allah'a yakın günler diliyor; göz yaşlarımı siliyor, not yığınına sessizce yöneliyorum.*
#bebek severken iyiydi diiy mi çakaaaal.*
Yaşlı bi hasta ölse tepki göstermez yakınları ama çocuğu ölen hasta peşinize düşer haklıdır da. Aklı olan doktor olmaz bence. Sırf parası için karıya kıza hava atacam diye bu işi yapanın da başına ne musibet gelse müstahaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar