bugün

pediatri

bebek sevmekten ders çalışmaya fırsat bulamadıysanız, yumurta kapıya "hooop, apoi"* diye zangır zangır geldiğinde; "güçlü kalamıyorum*" nidaları attıran stajdır bazen,, sınavı sonrası hayatta kalanların idol olduğu stajdır, anayı ağlatandır, vicdansızlıkta master yapandır, ödem yapmış egosunda bogulasıca notlarını da alsın uzaklaşsındır...
bütten uzak Allah'a yakın günler diliyor; göz yaşlarımı siliyor, not yığınına sessizce yöneliyorum.*
#bebek severken iyiydi diiy mi çakaaaal.*
© copyright 2005 - 2026