pediatri

en lanet okuduğum staj.herşey 25haziranda belli olacak.ALLAHIM ne olur f.d'den girmeyeyim sınava.ne olur çıkmış soru olsun.şu pediatri bi bitsin o bütün salak asistanlara omuz atıp çıkacam tatile.
© copyright 2005 - 2026