bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- bitcoin2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- düşün ki o bunu okuyor16
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kıskanmak7
- am okşama4
- allah2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- sözlük kızlarının vücutları15
- pkk nasıl biter5
geçen sene geç saatlerde bilmedigim bi yerde yağmurda kalınca başvurduğum yöntem.
aman siz yapmayın eve gidene kadar öldüm öldüm dirildim.
aman siz yapmayın eve gidene kadar öldüm öldüm dirildim.
bir sahnesinde sevda demirel ve salih güney'in dönemin meşhur şarkısı coco jamboo ile dans yaptığı film. komedi gibi.
Eğer olur da yolda kaza yapılırsa sürücünün başına her türlü iş olabilir. Hele otostopu yapan kişinin başına bi iş gelirse ailesi veya kendisi şikayetçi olabilir, adamın başı belaya girer.
Yani riskli is
Yani riskli is
2 gündür deli gibi yaptığım eylem. 1.65 boyla fail olsam da özgüvenin baş parmakta toplanması vesilesiyle balikesirden ayvalik'a kadar gelebildik. yarın sabahsa gün uzun, mevzu derin. izmir'e kadar yolu var.
6 otostop da eğlenceli geçti. ama orucu şimdi mi açacaksınız diyen ak-şoförün yarattığı hava hepimizi dumur etti sözlük. *
6 otostop da eğlenceli geçti. ama orucu şimdi mi açacaksınız diyen ak-şoförün yarattığı hava hepimizi dumur etti sözlük. *
2 yıl önce toplamda 3000 km'ye yakın yol tepmiş biri olarak, bu yıl da 1500 km'ye yaklaştığım eylem. insanın özgürlüğü dibine kadar hissettiği bir şey. Şehirlerarası bir yere gidecekseniz kesinlikle ve kesinlikle otostoptan başka hiçbir şey kullanmamalısınız.
bir kere denediğim kimse almayınca bir daha denemediğim eylem.
ingilizcesinin hitch-hike olduğunu öğrenince oldukça şaşırmıştım.
Araba durdurma.
Ergenken azzz yapmasım behh.
bu yaz otostopla karadeniz turu yapacagim bazi seyleri asmak gerek millet dunyayi geziyor biz evde mantar .
Bedavaya yolculuk olarak düşünülebilir belki ama bu ulaşım aracıyla parayla edinemeyeceğiniz tecrübeler,yolculuklar,bilgiler edinebilirsiniz.
Türkiye'yi,Gürcistanı ve Avrupa'yı otostopla gezmiş bir insan olarak demek istiyorum ki;
"Yol açık,yola çık"
Türkiye'yi,Gürcistanı ve Avrupa'yı otostopla gezmiş bir insan olarak demek istiyorum ki;
"Yol açık,yola çık"
Kamyonculara dikkat edilmesi gereken eylemdir.
Korku verici bir şey değildir yapılan saate göre ancak aracına bindiğiniz kişinin ağız kokusunu(bazen gerçek anlamda) çekmek zorunda kalabiliyorsunuz.
Yanınızda bir kadın varsa direkt alıyorlar. Malum kadına zaaf.
Bence 1-2 saat gibi kısa yolculuklar için ideal gibi ama paranız varsa onu bile yapmayın ne gerek var ya birkaç kez denedim hiç de öyle maceraperest gibi görünmüyorsun bildiğin sefil ve rezillik benden söylemesi...
Yanınızda bir kadın varsa direkt alıyorlar. Malum kadına zaaf.
Bence 1-2 saat gibi kısa yolculuklar için ideal gibi ama paranız varsa onu bile yapmayın ne gerek var ya birkaç kez denedim hiç de öyle maceraperest gibi görünmüyorsun bildiğin sefil ve rezillik benden söylemesi...
Binme seni..
tehlike arz eden yolculuk. evet.
sürekli yaptığım eylem. Bugüne kadar kötü hiçbir şey olmadı. tavsiye ederim.
kız başıma da yapıp daha hiç sorun yaşamadığım ulaşım yoludur. her kültüre alıştırır, kendinizi tıra binince "aabi ayakkabıları çıkaralım mı?" derken bulursunuz. bilen bilir o tırların arkasındaki yatakta yatma rahatlığı efsanedir. *
hiç bir zaman yapamadığım ama yapmak istediğim bir eylemdir.
tek en az 50 ve arkadaşlarla en az 80-90 kere yaptığım olay. şu güne kadar hiçbir şey başıma gelmedi.
Issız yerse sıkıntı hocam.
"auto stop" yani araş durdurma.
Otostop çekme otsbir çek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar