bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- en son alınan iltifat2
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ilgi3
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- rabbin para vermesi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- göbek adınız2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- makarna süzmek5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- almanya5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
geçen sene geç saatlerde bilmedigim bi yerde yağmurda kalınca başvurduğum yöntem.
aman siz yapmayın eve gidene kadar öldüm öldüm dirildim.
aman siz yapmayın eve gidene kadar öldüm öldüm dirildim.
bir sahnesinde sevda demirel ve salih güney'in dönemin meşhur şarkısı coco jamboo ile dans yaptığı film. komedi gibi.
Eğer olur da yolda kaza yapılırsa sürücünün başına her türlü iş olabilir. Hele otostopu yapan kişinin başına bi iş gelirse ailesi veya kendisi şikayetçi olabilir, adamın başı belaya girer.
Yani riskli is
Yani riskli is
2 gündür deli gibi yaptığım eylem. 1.65 boyla fail olsam da özgüvenin baş parmakta toplanması vesilesiyle balikesirden ayvalik'a kadar gelebildik. yarın sabahsa gün uzun, mevzu derin. izmir'e kadar yolu var.
6 otostop da eğlenceli geçti. ama orucu şimdi mi açacaksınız diyen ak-şoförün yarattığı hava hepimizi dumur etti sözlük. *
6 otostop da eğlenceli geçti. ama orucu şimdi mi açacaksınız diyen ak-şoförün yarattığı hava hepimizi dumur etti sözlük. *
2 yıl önce toplamda 3000 km'ye yakın yol tepmiş biri olarak, bu yıl da 1500 km'ye yaklaştığım eylem. insanın özgürlüğü dibine kadar hissettiği bir şey. Şehirlerarası bir yere gidecekseniz kesinlikle ve kesinlikle otostoptan başka hiçbir şey kullanmamalısınız.
bir kere denediğim kimse almayınca bir daha denemediğim eylem.
ingilizcesinin hitch-hike olduğunu öğrenince oldukça şaşırmıştım.
Araba durdurma.
Ergenken azzz yapmasım behh.
bu yaz otostopla karadeniz turu yapacagim bazi seyleri asmak gerek millet dunyayi geziyor biz evde mantar .
Bedavaya yolculuk olarak düşünülebilir belki ama bu ulaşım aracıyla parayla edinemeyeceğiniz tecrübeler,yolculuklar,bilgiler edinebilirsiniz.
Türkiye'yi,Gürcistanı ve Avrupa'yı otostopla gezmiş bir insan olarak demek istiyorum ki;
"Yol açık,yola çık"
Türkiye'yi,Gürcistanı ve Avrupa'yı otostopla gezmiş bir insan olarak demek istiyorum ki;
"Yol açık,yola çık"
Kamyonculara dikkat edilmesi gereken eylemdir.
Korku verici bir şey değildir yapılan saate göre ancak aracına bindiğiniz kişinin ağız kokusunu(bazen gerçek anlamda) çekmek zorunda kalabiliyorsunuz.
Yanınızda bir kadın varsa direkt alıyorlar. Malum kadına zaaf.
Bence 1-2 saat gibi kısa yolculuklar için ideal gibi ama paranız varsa onu bile yapmayın ne gerek var ya birkaç kez denedim hiç de öyle maceraperest gibi görünmüyorsun bildiğin sefil ve rezillik benden söylemesi...
Yanınızda bir kadın varsa direkt alıyorlar. Malum kadına zaaf.
Bence 1-2 saat gibi kısa yolculuklar için ideal gibi ama paranız varsa onu bile yapmayın ne gerek var ya birkaç kez denedim hiç de öyle maceraperest gibi görünmüyorsun bildiğin sefil ve rezillik benden söylemesi...
Binme seni..
tehlike arz eden yolculuk. evet.
sürekli yaptığım eylem. Bugüne kadar kötü hiçbir şey olmadı. tavsiye ederim.
kız başıma da yapıp daha hiç sorun yaşamadığım ulaşım yoludur. her kültüre alıştırır, kendinizi tıra binince "aabi ayakkabıları çıkaralım mı?" derken bulursunuz. bilen bilir o tırların arkasındaki yatakta yatma rahatlığı efsanedir. *
hiç bir zaman yapamadığım ama yapmak istediğim bir eylemdir.
tek en az 50 ve arkadaşlarla en az 80-90 kere yaptığım olay. şu güne kadar hiçbir şey başıma gelmedi.
Issız yerse sıkıntı hocam.
"auto stop" yani araş durdurma.
Otostop çekme otsbir çek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar