bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği14
- düşük iq belirtileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- günün sözü3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- esra'yı aç esra'yı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- lucas luthor2
geçen sene geç saatlerde bilmedigim bi yerde yağmurda kalınca başvurduğum yöntem.
aman siz yapmayın eve gidene kadar öldüm öldüm dirildim.
aman siz yapmayın eve gidene kadar öldüm öldüm dirildim.
bir sahnesinde sevda demirel ve salih güney'in dönemin meşhur şarkısı coco jamboo ile dans yaptığı film. komedi gibi.
Eğer olur da yolda kaza yapılırsa sürücünün başına her türlü iş olabilir. Hele otostopu yapan kişinin başına bi iş gelirse ailesi veya kendisi şikayetçi olabilir, adamın başı belaya girer.
Yani riskli is
Yani riskli is
2 gündür deli gibi yaptığım eylem. 1.65 boyla fail olsam da özgüvenin baş parmakta toplanması vesilesiyle balikesirden ayvalik'a kadar gelebildik. yarın sabahsa gün uzun, mevzu derin. izmir'e kadar yolu var.
6 otostop da eğlenceli geçti. ama orucu şimdi mi açacaksınız diyen ak-şoförün yarattığı hava hepimizi dumur etti sözlük. *
6 otostop da eğlenceli geçti. ama orucu şimdi mi açacaksınız diyen ak-şoförün yarattığı hava hepimizi dumur etti sözlük. *
2 yıl önce toplamda 3000 km'ye yakın yol tepmiş biri olarak, bu yıl da 1500 km'ye yaklaştığım eylem. insanın özgürlüğü dibine kadar hissettiği bir şey. Şehirlerarası bir yere gidecekseniz kesinlikle ve kesinlikle otostoptan başka hiçbir şey kullanmamalısınız.
bir kere denediğim kimse almayınca bir daha denemediğim eylem.
ingilizcesinin hitch-hike olduğunu öğrenince oldukça şaşırmıştım.
Araba durdurma.
Ergenken azzz yapmasım behh.
bu yaz otostopla karadeniz turu yapacagim bazi seyleri asmak gerek millet dunyayi geziyor biz evde mantar .
Bedavaya yolculuk olarak düşünülebilir belki ama bu ulaşım aracıyla parayla edinemeyeceğiniz tecrübeler,yolculuklar,bilgiler edinebilirsiniz.
Türkiye'yi,Gürcistanı ve Avrupa'yı otostopla gezmiş bir insan olarak demek istiyorum ki;
"Yol açık,yola çık"
Türkiye'yi,Gürcistanı ve Avrupa'yı otostopla gezmiş bir insan olarak demek istiyorum ki;
"Yol açık,yola çık"
Kamyonculara dikkat edilmesi gereken eylemdir.
Korku verici bir şey değildir yapılan saate göre ancak aracına bindiğiniz kişinin ağız kokusunu(bazen gerçek anlamda) çekmek zorunda kalabiliyorsunuz.
Yanınızda bir kadın varsa direkt alıyorlar. Malum kadına zaaf.
Bence 1-2 saat gibi kısa yolculuklar için ideal gibi ama paranız varsa onu bile yapmayın ne gerek var ya birkaç kez denedim hiç de öyle maceraperest gibi görünmüyorsun bildiğin sefil ve rezillik benden söylemesi...
Yanınızda bir kadın varsa direkt alıyorlar. Malum kadına zaaf.
Bence 1-2 saat gibi kısa yolculuklar için ideal gibi ama paranız varsa onu bile yapmayın ne gerek var ya birkaç kez denedim hiç de öyle maceraperest gibi görünmüyorsun bildiğin sefil ve rezillik benden söylemesi...
Binme seni..
tehlike arz eden yolculuk. evet.
sürekli yaptığım eylem. Bugüne kadar kötü hiçbir şey olmadı. tavsiye ederim.
kız başıma da yapıp daha hiç sorun yaşamadığım ulaşım yoludur. her kültüre alıştırır, kendinizi tıra binince "aabi ayakkabıları çıkaralım mı?" derken bulursunuz. bilen bilir o tırların arkasındaki yatakta yatma rahatlığı efsanedir. *
hiç bir zaman yapamadığım ama yapmak istediğim bir eylemdir.
tek en az 50 ve arkadaşlarla en az 80-90 kere yaptığım olay. şu güne kadar hiçbir şey başıma gelmedi.
Issız yerse sıkıntı hocam.
"auto stop" yani araş durdurma.
Otostop çekme otsbir çek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar