bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bugün de meme atan olmaması13
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- gocu bey meh meh bey birader4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
çatışma sahneleri itibariyle başarılı; senaryo, kurgu ve hikaye bakımından son derece kötü (yavan) bir film.
zorlama duygusallık katma çabaları, mete'nin karısına sevdiğini söyleyememe tripleri, artık baymış "sert erkek" saçmalıklarının dik alası.
bir de filmde hep bir şekilde karşımıza çıkan atatürk büstü var. kemalist samimiyetsizliğini simgeliyor sanırım.
zorlama duygusallık katma çabaları, mete'nin karısına sevdiğini söyleyememe tripleri, artık baymış "sert erkek" saçmalıklarının dik alası.
bir de filmde hep bir şekilde karşımıza çıkan atatürk büstü var. kemalist samimiyetsizliğini simgeliyor sanırım.
kokarsa iğrendiren sabah otobüslerinin en felaket olduğu anların sebebidir.
gerçek hikaye olduğu için bazı yazarların beğenmediği filmdir. ayrıca sevgili şakirt; atatürk büstüne laf edeceğine, bu başlıkta bile atatürk'e olan rahatsızlığını kusmaktan geri kalmıyosun. lanet olsun sizin gibilere...
(bkz: atatürk büstünden rahatsız olan şakirt)
(bkz: atatürk büstünden rahatsız olan şakirt)
şuan show tvde olan filmdir. kaçıncı izleyişim bilmem ama bir daha olsun bir daha izletir. hele bir bölüm var ki insanı alır götürür. "nefesim nefesine nefes katsın istemiştim.."
türk sinema tarihinin en harikulade filmlerinden biridir. diğeri ise fetih 1453.
kurgusunu beğenmeyen, hikayesini yetersiz bulan, duygu sömürüsü yaptığını söyleyip eleştiren, sinemadan anladığını sanan siz çok kıymetli film eleştirmeni yazarlarımızın beğenmediği bir baş yapıt. ulan terörün hikayesimi olur? kurgusumu olur? sizin anneleriniz korku içinde yaşadımı? sizlerin bulamadığı şeyler 30 yıl önce kurgulanmış, içinde ölüm, kan, acı barındıran anlamsız bir hikayedir terör. siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? siz, narin kıçlarınızı hangi bar taburesine koyacağınızı düşünen batılı bisküvi bebelerisiniz. ankaranın ötesine gitmeyip, doğunun askeri koşulları hakkında hiçbir fikriniz olmadığı halde oturduğunuz yerden sallayacak cesareti nereden buluyorsunuz? bu film 30 sezon önce başlayan ve hala devam etmekte olan gerçeklerin sadece bir bölümüdür. siz ise bu filme hala sanat filmi gözüyle bakıyorsunuz. beğenmiyorsanız "umutsuz ev kadınlarını" izleyin.
kurgusunu beğenmeyen, hikayesini yetersiz bulan, duygu sömürüsü yaptığını söyleyip eleştiren, sinemadan anladığını sanan siz çok kıymetli film eleştirmeni yazarlarımızın beğenmediği bir baş yapıt. ulan terörün hikayesimi olur? kurgusumu olur? sizin anneleriniz korku içinde yaşadımı? sizlerin bulamadığı şeyler 30 yıl önce kurgulanmış, içinde ölüm, kan, acı barındıran anlamsız bir hikayedir terör. siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? siz, narin kıçlarınızı hangi bar taburesine koyacağınızı düşünen batılı bisküvi bebelerisiniz. ankaranın ötesine gitmeyip, doğunun askeri koşulları hakkında hiçbir fikriniz olmadığı halde oturduğunuz yerden sallayacak cesareti nereden buluyorsunuz? bu film 30 sezon önce başlayan ve hala devam etmekte olan gerçeklerin sadece bir bölümüdür. siz ise bu filme hala sanat filmi gözüyle bakıyorsunuz. beğenmiyorsanız "umutsuz ev kadınlarını" izleyin.
bayanları etkilerken erkekleri sarsan filmdir. bazı bünyelerde askere gitme korkusu yaratabilir. korkmasınlar, gelsinler...
Finali saçma olan filmdir. adam resmen intihar ediyor. Daha mantıklı olabilirdi.
askerde terkedilmeyi gözlere sokmuştur,tıpkı bizim gibi;
http://video.uludagsozluk...arlarından-şiirler-22018/
her bünyeye gitmeyecek film, izlerken ders çıkarılmalı ve kıtadaki askerleri anlamalı.
pkk ise eskidende piçler ordusuydu gene aynı, onları ağza almaya gerek yok.
http://video.uludagsozluk...arlarından-şiirler-22018/
her bünyeye gitmeyecek film, izlerken ders çıkarılmalı ve kıtadaki askerleri anlamalı.
pkk ise eskidende piçler ordusuydu gene aynı, onları ağza almaya gerek yok.
gelmiş gecmiş en iyi türk filmlerinden biridir bence. sınemada benı ve bırcok kısıyı cok aglatmıstır..
türünün ilk filmi mi bilemem ama en iyi filmi oldugu kesin.
filmin en vurucu sahnesi de bırazdan ekranda olacaktır show tvde.
(bkz: izleyin)
türünün ilk filmi mi bilemem ama en iyi filmi oldugu kesin.
filmin en vurucu sahnesi de bırazdan ekranda olacaktır show tvde.
(bkz: izleyin)
"dağ" filmini izledikten sonra kıymetini daha iyi anladığım türk filmidir. an itibarı ile show tv'de yayınlanmaktadır.
gelmiş geçmiş klişesi bir yana, verdiği duygular ve gerçekliğe yakınlığıyla izlemeyen kalmasın filmi.
allahın izniyle sağ salim gidin gelin gençler...
allahın izniyle sağ salim gidin gelin gençler...
birsen tezer şarkısıdır.
Onca güne, onca aya
Onca söze, onca dibe
Sustum kalbin içi oyuk
Sulu sepken gözüm dökük
Bir hamlede yaşım silip
Sustum sustum ele karşı
Senden önce benden önce
Gönlüm soluk o günlerde
Kırdım nefsi içim yanık
Unutulmuş inançlarda
Dosttan gayrı eşten gayrı
Kırdım kırdım tene karşı
Dağınık bir bahçe gönül
Seçtin mi içinden gülü?
Bir ömürlükse yaşamak;
Ya seninle ya da sensiz
Kim kalmış ki şu dünyada
Baştan sona bu rüyada
Bir afete bakar ömür
Seni de alır bendeki ölüm
Bu düşteki tek hakikat
Sevda sevda hiçe karşı
Dağınık bir bahçe gönül
Seçtin mi içinden gülü?
Bir ömürlükse yaşamak;
Ya seninle ya da sensiz
https://www.youtube.com/watch?v=PicyohOt3Gc
Onca güne, onca aya
Onca söze, onca dibe
Sustum kalbin içi oyuk
Sulu sepken gözüm dökük
Bir hamlede yaşım silip
Sustum sustum ele karşı
Senden önce benden önce
Gönlüm soluk o günlerde
Kırdım nefsi içim yanık
Unutulmuş inançlarda
Dosttan gayrı eşten gayrı
Kırdım kırdım tene karşı
Dağınık bir bahçe gönül
Seçtin mi içinden gülü?
Bir ömürlükse yaşamak;
Ya seninle ya da sensiz
Kim kalmış ki şu dünyada
Baştan sona bu rüyada
Bir afete bakar ömür
Seni de alır bendeki ölüm
Bu düşteki tek hakikat
Sevda sevda hiçe karşı
Dağınık bir bahçe gönül
Seçtin mi içinden gülü?
Bir ömürlükse yaşamak;
Ya seninle ya da sensiz
https://www.youtube.com/watch?v=PicyohOt3Gc
herkesin kendine has bir nefes izi varmis ayni parmak izi gibi isvicreli bilimadamlari ortaya cikarmis
dip not:isvicreli bilim adamlarinin yalancisiyim
dip not:isvicreli bilim adamlarinin yalancisiyim
karakol baskını sahneleri ve komutanın askerlere attığı fırça sahneleri ile adamın psikolojisini bozan film.
- anan baban hayatta mı?
- hayatta komutanım.
- iyi cenazeni onlara göndeririz.
- istanbullu öldün sen. sevgilin var mı istanbullu?
- var komutanım.
- yok artık. hayırlısıyla başka biriyle evlenecek artık. öldün oğlum sen öldün.
- baban sigara içiyor mu?
- içmiyor komutanım.
- içecek. kanser olacak senin yüzünden.
- anan baban hayatta mı?
- hayatta komutanım.
- iyi cenazeni onlara göndeririz.
- istanbullu öldün sen. sevgilin var mı istanbullu?
- var komutanım.
- yok artık. hayırlısıyla başka biriyle evlenecek artık. öldün oğlum sen öldün.
- baban sigara içiyor mu?
- içmiyor komutanım.
- içecek. kanser olacak senin yüzünden.
Kaybettiğinizi düşünebildiğiniz, ama şuurunuz yerindeyse aslında kaybetmediğiniz şey.
Öyle seversiniz ki bazen onun yanında burnunuzdan her nefes aldığınızda kokusunu işlersiniz içinize. Ve öyle seversiniz ki kokusunu kaybettiğinizde, nefesinizi de kaybettiğinizi zannedersiniz. Bir kez daha nefret edersiniz kendinizden , bir kez daha seversiniz kaybettiğinizi.
Öyle seversiniz ki bazen onun yanında burnunuzdan her nefes aldığınızda kokusunu işlersiniz içinize. Ve öyle seversiniz ki kokusunu kaybettiğinizde, nefesinizi de kaybettiğinizi zannedersiniz. Bir kez daha nefret edersiniz kendinizden , bir kez daha seversiniz kaybettiğinizi.
sevdiğim insanın karşılığıdır.
güzel bir ayşegül aldinç şarkısıdır...
nefes hayatsal döngüdür.
"kanas uzaktan atıldığında ıslık gibi bi ses çıkarır." o ses aklıma kazındı.
alınır.
bu filmi her izlediğimde ''türk devleti terörist devlettir'' diye çemkiren itleri adam yerine koyup baş tacı eden politikacılara lanet ediyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar