bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- kemalist dünya22
- şevval şahin2
- mustafa kemal atatürk2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek2
- kadir inanır17
- antalyada üşümek3
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- aşk3
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- üniversitelerin gereksiz olması13
- evagreen2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ona bir şey söyle9
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- arapça okuyabilen yazarlar3
mat grubunun güzel bir parçası.
ben bu şehirden giderken
arkamda çok şey bıraktım
ama hiç dönüp ardıma bakmadım
neden bilmem...
ben bu yollardan geçerken
pek çok güzeller tanıdım
ama adlarını aklımda tutmadım
neden bilmem...
geçmişim karanlığa akıp giderken
geleceğim okyanusta bir kağıt gemiyken
her şey ama her şey bana dünden kalan
her şey ama her şey karanlıkta inan
neden bilmem...
ışıklar bir bir sönerken
boş sokaklarda dolaştım
ama ben karanlıktan hiç korkmadım
neden bilmem...
herkes bir yere giderken
ben yerimden hiç kalkmadım
ama bir gün bile yalnız kalmadım
neden bilmem...
geçmişim karanlığa akıp giderken
geleceğim okyanusta bir kağıt gemiyken
her şey ama her şey bana dünden kalan
her şey ama her şey karanlıkta inan
neden bilmem...
arkamda çok şey bıraktım
ama hiç dönüp ardıma bakmadım
neden bilmem...
ben bu yollardan geçerken
pek çok güzeller tanıdım
ama adlarını aklımda tutmadım
neden bilmem...
geçmişim karanlığa akıp giderken
geleceğim okyanusta bir kağıt gemiyken
her şey ama her şey bana dünden kalan
her şey ama her şey karanlıkta inan
neden bilmem...
ışıklar bir bir sönerken
boş sokaklarda dolaştım
ama ben karanlıktan hiç korkmadım
neden bilmem...
herkes bir yere giderken
ben yerimden hiç kalkmadım
ama bir gün bile yalnız kalmadım
neden bilmem...
geçmişim karanlığa akıp giderken
geleceğim okyanusta bir kağıt gemiyken
her şey ama her şey bana dünden kalan
her şey ama her şey karanlıkta inan
neden bilmem...
siya siyabend'in çok güzel bir şarkısı.
"neden bilmem, bize derman olacakların bizden kaçması..."
"Neden bilmem, yüreklerimizi bir iğnenin iplikten geçişi gibi saran bu sevdalar
Açmaz yollarımızı..."
"neden bilmem, bize derman olacakların bizden kaçması..."
"Neden bilmem, yüreklerimizi bir iğnenin iplikten geçişi gibi saran bu sevdalar
Açmaz yollarımızı..."
Neden bilmem,bize derman olması gerekenlerin bizden kaçması
Neden bilmem,Diyarbakır da barış güllerinin açması,Mardin de,istanbul da
Neden bilmem,zor bu dünya,yaşamakla uğraşmak
Neden bilmem,bize derman olacakların bizden kaçması
Neden bilmem,dostumuzun seyrimizden tatmaması
Neden bilmem,yüreklerimizi bir iğnenin iplikten geçişi gibi saran bu sevdalar
Açmaz yollarımızı, neden bilmem
Canım,kör yılanların arasında bırakılmış canım
Elleri kesik başları uçurtmalara sevdalı canım
Bir türlü akmaz suların kör pınarında doğan canım
Kavururken zemheri ortalığı yüreğinde yazdan canım
Gülsen biraz,zamanı geldi....
Canım bak,sofralar kuruldu bahar geldi
Gönül sultanım,efendim,dermanım sende kaldı
Hayranım
Bin yıllık öfkelerine hayranım
Bırak suların başlarını tutsunlar
Bırak bizi burada unutsunlar
Bırak onları
Dört bir yanını sardığında ölülerin sancısı
Ve dört bir yanından yakalandığında
Dört bir yanın yangın yerine döndüğünde...
Yok sen şimdi gel bütün bunlar olmadan
Sen şimdi gel son nefer can veren.....
Şimdi gel...
Şimdi gel...
(bkz: siya siyabend) *
Neden bilmem,Diyarbakır da barış güllerinin açması,Mardin de,istanbul da
Neden bilmem,zor bu dünya,yaşamakla uğraşmak
Neden bilmem,bize derman olacakların bizden kaçması
Neden bilmem,dostumuzun seyrimizden tatmaması
Neden bilmem,yüreklerimizi bir iğnenin iplikten geçişi gibi saran bu sevdalar
Açmaz yollarımızı, neden bilmem
Canım,kör yılanların arasında bırakılmış canım
Elleri kesik başları uçurtmalara sevdalı canım
Bir türlü akmaz suların kör pınarında doğan canım
Kavururken zemheri ortalığı yüreğinde yazdan canım
Gülsen biraz,zamanı geldi....
Canım bak,sofralar kuruldu bahar geldi
Gönül sultanım,efendim,dermanım sende kaldı
Hayranım
Bin yıllık öfkelerine hayranım
Bırak suların başlarını tutsunlar
Bırak bizi burada unutsunlar
Bırak onları
Dört bir yanını sardığında ölülerin sancısı
Ve dört bir yanından yakalandığında
Dört bir yanın yangın yerine döndüğünde...
Yok sen şimdi gel bütün bunlar olmadan
Sen şimdi gel son nefer can veren.....
Şimdi gel...
Şimdi gel...
(bkz: siya siyabend) *
her cümlesi çağrışımlarda bulunan siyasiyabend şarkısı. ya ruhunu paranoyaya adamış biri duyuyor yalnızca alttaki sesleri ya da gerçekten yapılan şey bir şarkıdan, müzikten öte.
siyasiyabendın en güzide parçalarından biridir..Dinlenildikçe dinletir..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar