bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- kürt mimarisi2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- milletin anasına küfretmek2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- bir insanı sevmek12
- biat kültürü3
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kıskanmak7
- toz yumrususun unutma2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
küçükken dua bilmeyenlere sadece içinden 'allah allah allah' diyerek de kılabilecekleri (bkz: ben bunu gördüm) öğütlenen dinin direği olan ibadet.
strese,ekmek kavgasına,yaşam telaşına,fitneye,fesada,umutsuzluğa,doyumsuzluğa,tüketim çılgınlığına,moral bozukluğuna bir dur demek için kullanabilecek en güzel araçtır..araçtır..en kutsal araçtır..içinde başını eğmek olan olayların en güzelidir..baş eğilesi bir olaydır..insan bazen herşeyini kaybettiğini düşünür..insana herşeyini kaybetmediğini hatırlatır..bazen insan hiç bir hiç olduğunu düşünür..insana bir hiç olmadığını hatırlatır..koskocaman bir umut bırakır..insana artık ölebilirim beni alabilirsin dedirten bir hüsn-ü durumdur..spor değildir,sıkıntı hiç değildir..hakk a hakkını vermektir..
insanlığa miraç gecesinde bir "görev"den ziyade bir "hediye" olarak verilmiş ibadet.
günde 5 kere kılınması farz kılınmış eylem...
dini gorev olmasının yanında bir çeşit meditasyon şekli.
dinin direği olduğu söylenen ibadet.
"nem-aağzz" diye fonotikleştirilebilir
tersten okununca bir gazete ismi,enteresan.
Günde beş kez ruhu yıkamak...
salat kelimesinin farscası. türkceye de bu sekilde gecmis islam dininde müslim kisiye günde 5 vakit farz olan eylem.
yapılışı sırasında dünyanın aslında boş olduğunu, bizi sıkıntıya sokan hiçbir şeyin bizden daha önemli olmadığını hatırlatan, huzur veren bir ibadet.
(bkz: sabah namazı)
yaradanla başbaşa kalma,bedene meditasyon yapma,trans a gecme,yüksek konsantrasyon,bedeni dünyadan arındırma seklinde icra edilmesi gerekirken ülkemize aksine dualarin yarisini yüksek sesle okuyarak gayet siradan bir gündelik hayat işiymiş gibi hatta bazen cemaat halinda kılarken yandakina rahatsizlik verecek derecede gerçekleştirilen ibadet.
öncesinde abdest kısmı olmasa birçok müslümanın düşünmeden yapabileceğini düşündüğüm ibadet .. genelde abdest zor gelir millete ..
yoga öğrenmek için para ödeyen insanların, incelemediklerini sandığım ibadet.
allah tarafından kullarına bahsedılmıs gun ıcınde yapılması gereken egzersız hareketlerının tamamına verılen ad.
kulun, yaratıcısıyla muhatap olması yönünden ele alındığında inanılmaz müthiş bir şey. (bkz: namaz müminin miracıdır)
tersten okununca zaman anlamına gelen ibadet biçimidir ayrıca ingilizce times tersten okununca semit olur ki anlamı da yahudice ibedet demekmiş bir rivayete göre
günümüz insanının eksiği olan spor da aynı anda icra edilmiş olmaktadır.yogaya, taeboya, şuna bunabir sürü para harcanmasına da gerek yoktur hem...
bana bu olay cok mantıklı gelmese de sonucta islamın sartlarında var ama düsününce insan, insanların illada günün belli vakitlerinde egilip kalkıp saga sola dönmeden kendi içinde istedigi zaman dua veya kendine göre tanrıyla bir bag kuracagı durum olsaydı ve bu peygamber ve ya kur an tarafından belirtilseydi daha makbul olurdu kanımca.
"sabir ve namaz ile Allah`tan yardim isteyin.süphesiz o Allaha saygidan kalbi ürperenler disinda herkese zor gelen bir görevdir." (Bakara 45)
insanın kelimelere dökemeyeceği huşu ve maneviyata tasıyan allah ile kul arasındaki tek köprü.
namaz asla ortalama bir insan için bir spor, egzersiz sayılamaz, fazlasıyla pasiftir. Namaz, islam öncesinde de değişik şekilleri uygulanan bir tapınma hareketler bütünüdür.
ülkemizde çogu insanın götüne zor geldigi için yada uyduruktan sebeplerle yapamadıgı ibadet olayı... ancak makjay yapmaya yada saça jöle sürmeye zaman bulan bu insanlar daha sonra kendilerini dinin yorulmaz neferleri olarak görüp kendilerine bakmadan ah kam kesmektedirlerdir... onun dışında yapılması halinde insan vücuduna çok yararlı oldugu kesin olan ibadet şekli...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar