bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- eski işyerine tekrar başlamak4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- içtim şarabı13
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- dünya12
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- x in memeleri3
- kuran-ı kerim3
- insan5
- öldükten sonra bana ne olacak5
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- almanya5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- her insanın bir cini olması8
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ilgi manyağı3
- rakı sevmemek7
bilinenin aksine amblemindeki tilki değil bir kızıl pandadır.
Aslında virüs kabul etmediği için kullanılması gereken uygulamadır önerilir.
Vasat tarayici. Fibernetle bile cok yavas.
bir dönem sıkça kullanılırken google chrome' nin çıkmasıyla eski popülaritesini yitirmiş köklü tarayıcıdır. internet explorer gibi eskisi kadar sık kullanılmamaktadır.
isim yapmış vasat tarayıcı. Android versiyonu çok yavaş.
edit: g3 kullanıyorum. şimdi köpoğlunun biri olmayan aklınca ayar vermeye kalkmasın. yoksa o ayarı alırlar...
edit: g3 kullanıyorum. şimdi köpoğlunun biri olmayan aklınca ayar vermeye kalkmasın. yoksa o ayarı alırlar...
google chrome çıktıktan sonra kullanıcısı azalmıştır.
aylık majör güncelleme programı kapsamında bugün 35. sürümü (öhh) yayınlanan tarayıcı.
cep telefonunda bile çökmekte, durduramıyoruz, çöküyor sürekli.
Winn Ara yüzünü açarken arıza çıkartan tarayıcı.
Explorer daha iyi.
Explorer daha iyi.
ram canavarı. boşta kalan tüm ram i kullanmak ister.
en sevdigim tarayicidir.kiz olsam kesin verirdim.
windows xpde bildiğin işkence çektiren tarayıcı. kimi zaman açılmak bilmiyor, görev yöneticisinden takip ederek 5-6 denemede güvenli modda açabiliyorum ancak. güvenli modda da adblock çalışmıyor, reklamlardan reklam beğeniyorum. kredi kartım şişti arkadaş. hayır normal modunu geçtim, güvenli mod bile artık çakılmaya başladı. ısrarla ve inatla chrome kullanmıyorum, itici geliyor bana tasarımı. duy beni mozilla.
android versiyonu bellek yetersizliğinden ve metin seçiminden sık sık çöken program.
sis: samsung galaxy s4 i9500, 2 gb ram, omega v26
url: http://sozcu.com.tr
sis: samsung galaxy s4 i9500, 2 gb ram, omega v26
url: http://sozcu.com.tr
Yeni bir gelişme ile merak uyandıran browser.
Tarayıcılar içim müthiş bir gelişme ve güncelleme olacak.
Fx10 olarak da anılıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=Ehv5u-5rE8c
Tarayıcılar içim müthiş bir gelişme ve güncelleme olacak.
Fx10 olarak da anılıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=Ehv5u-5rE8c
kendini sürekli güncelleyen tarayıcı. maşAllah pazar banyosunu ihmal etmiyor.
son zamanlarda iyice sıçmış programdır. örnek mi: adres yazarken bookmarktan tamamlama diye ne kadar işaretlerseniz işaretleyin 1-2 gün sonra yine bookmarktan tamamlıyor. fesuphanallah.
Hiç kullanmadığım tarayıcı.
mobilde chrome'dan daha hızlı olduğunu düşündüğüm internet tarayıcısı.
her ay versiyon numarası direkt 1 artarak güncellenen ve bu nedenle yeni sürümü çıkmış kabul edilen tarayıcı.
En iyi tarayıcı denebilir. ilk yüklemeden sonraki zamanlarda ramden çok fazla yemeye başlar. Son sürümlerinde programı açık hale getirmişler. Farklı farklı düzenlemeler yapılabiliyor.
ramden fazla yemese iyi tarayıcı.
işe yarayan iki tarayıcıdan biri. diğeri de chrome tabi.
0.9 sürümü netscape'den bir hayli hızlı olan tarayıcı.
Çok sekme açınca sürekli cokmektedir. Bi de bunu söylemekten utanıyoruz ama diye başlayan ileti koyyolar.
facebook'taki firefox türkiye sayfasındaki samimiyetlikleri ile etkileyen tarayıcı.
https://www.facebook.com/FirefoxTurkiye?fref=ts
https://www.facebook.com/FirefoxTurkiye?fref=ts
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar