bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- portekiz5
- rakı sevmemek7
- kolombiya4
- kadınlar2
chrome'u terk edip kullanılası browser. sync edebilirsem başlıyorum sözlük.
Firefox tarayıcı Mikrosoft ie ile bu alanda ilk başa çıkabilen ve crome dan önce sektörün lideri olan harika özelliklere sahip tarayıcıdır.
En büyük +ları çok iyi ve gelişmiş eklentileridir.
En büyük -leri cromdan yavaş olması
Dip not: Mozillaya ait Firefox tarayıcısının logosundaki dünyayı saran tilki figürü ile ilgili 10larca kehanet vardır. çekirdek işlemlerinin yapsını firefox asla açıklamaz ve bu logonun sebebi hakkındada hiç bir yerde hiç bir sağlıklı bilgi bulamazsınız
En büyük +ları çok iyi ve gelişmiş eklentileridir.
En büyük -leri cromdan yavaş olması
Dip not: Mozillaya ait Firefox tarayıcısının logosundaki dünyayı saran tilki figürü ile ilgili 10larca kehanet vardır. çekirdek işlemlerinin yapsını firefox asla açıklamaz ve bu logonun sebebi hakkındada hiç bir yerde hiç bir sağlıklı bilgi bulamazsınız
son güncelelemesi güzel olmuş.
Güncellenen tarayıcıdır. güncelleme yaramış ve harika bir tarayıcı oluvermiş. Sync özelliği de sonunda gelmiş.
chrome'un kullandığı ve bu yüzden daha hızlıymış, kasmıyormuş gibi görünmesine sebep olan çoklu işlem olayına geçtikleri gün chrome hikaye olacaktır. en iyisidir, en iyisi olarak da kalmaya devam edecektir.
itici gelen ve bir türlü gözümün alışamadığı tarayıcıdır.
gelmiş geçmiş en taşaklı tarayıcıdır. uğruna methiyeler dizilen chrome afedersiniz ama bizim tilkinin kuyruğundaki kıl. hızlı olması, eklentileri, temaları, kullanıcı dostu olması, haci bak izin verirsen tarayıcıyı iyileştirme adına bazı özel verilerini kullanmak istiyorum diye soran, isterseniz yok diye bildiğiniz, bilgi hırsızlığı yapmayan mis gibi tarayıcı.
En iyi tarayıcı. Bişekilde herzaman daha hızlı. Eklenti modülleri çok kullanışlı, arayüz kolay ve temiz.
(bkz: mozilla firefox u internet explorer dan indiren yüzsüz insan)
harbiden çok kullanılışlı ve kaliteli bir tarayıcı olma ünvanını bünyesinde barındırmaktadır.
chrome kadar dandik değildir. kalitelidir.
o değil de bu entriyi chrome dan yazdım amk.
o değil de bu entriyi chrome dan yazdım amk.
hayatım boyunca asla kullanmadığım ve asla kullanmayı düşünmediğim internet tarayıcısı.
Google ın kısa yolu varken pc min penceresinden içeri sokmayacağım devamlı hata veren, geç açılan tarayıcı. 4 defa yükleyip sildiğim program hatta bir defasından yüzünden pc me format attığım program.
kesinlikle denemeniz gereken, internet explorer'dan çok daha hızlı tarayıcı. hem temaları özelleştirme özelliği de var. deneyin ve görün, sonra özelden teşekkür edersiniz.
Son güncellemesi oldukça sıkıntılı olan, eski iyi tarayıcı.
twitter da fena çuvallıyor. acil düzeltmesi lazım kendisini.
25.0 sürümündedir. beta kanalında 26.0, aurora kanalında 27.0, nightly kanalında ise 28.0 sürümü test edilmektedir.
zekidir kullaniciyi ve bilgisayarini dusunerek tasarlanmistir sanki.
google chrome şöyle yok böyle diyenlerin dil uzatmaması gerekn über tarayıcı.
on numara bir tasarımı vardır, ha beğenmedin mi? en son +3M farklı tema vardı firefox için. son durum nedir bilmem, seç beğen al.
eklentileriyle aşmıştır zaten. aklınıza gelebilecek her konuda birden fazla eklentiye sahiptir.
şimdiye kadar ki tek sorunu 1-2 saatlik çalışmadan sonra, ki bazen o kadarına bile gerek kalmıyor, bir bakıyorsunuz ram kullanımı olmuş 2 gb.
bunun sebebi de açık gerçi, sekmeleri kırom gibi yeni "kırom.exe" ler açarak değil hali hazırda çalışan firefox.exe içerisinde çalıştırması.
haliyle bir süre sonra şişiyor meret.
şişmesi sorun mu peki? hiç de değil. günümüzde kullanılan en dandik bilgisayara ait ram miktarının 4 gb olduğunu düşünürsek windows xp kafasıyla düşünüp "kırom rulz yaaa" demek ne kadar saçma görmüş olacağız.
xrei w7 kullandığı bilgisayarından mozilla firefox aracılığıyla bildirdi.
on numara bir tasarımı vardır, ha beğenmedin mi? en son +3M farklı tema vardı firefox için. son durum nedir bilmem, seç beğen al.
eklentileriyle aşmıştır zaten. aklınıza gelebilecek her konuda birden fazla eklentiye sahiptir.
şimdiye kadar ki tek sorunu 1-2 saatlik çalışmadan sonra, ki bazen o kadarına bile gerek kalmıyor, bir bakıyorsunuz ram kullanımı olmuş 2 gb.
bunun sebebi de açık gerçi, sekmeleri kırom gibi yeni "kırom.exe" ler açarak değil hali hazırda çalışan firefox.exe içerisinde çalıştırması.
haliyle bir süre sonra şişiyor meret.
şişmesi sorun mu peki? hiç de değil. günümüzde kullanılan en dandik bilgisayara ait ram miktarının 4 gb olduğunu düşünürsek windows xp kafasıyla düşünüp "kırom rulz yaaa" demek ne kadar saçma görmüş olacağız.
xrei w7 kullandığı bilgisayarından mozilla firefox aracılığıyla bildirdi.
Bir web developerin olmazsa olmaz browser larindan bir tanesidir.
mozilla ramfox mk ne firefox'u.
bu aralar sürekli çöken tarayıcı. çözümünü bilen varsa beri gelsin!
google chrome mario ise, mozilla luigi'dir.
download helper eklentisi video indirme konusunda aşmıştır.
download helper eklentisi video indirme konusunda aşmıştır.
chrome'dan sonra kullanınca ''hadiii ama'' dedirten, anlayacağınız chrome'dan yavaş, ancak internet explorer'dan hızlı tarayıcı. ayrıca temaları ve eklentileri çok hoş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar