bugün
- pakistan3
- hindistan3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- yaşamak üzerine2
- dünya7
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- guyana4
- japonya4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- cezayir2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ona bir şey söyle10
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- arnavutluk2
- kolu kıllı kız3
- çekya3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- avustralya2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- türk moğol kardeştir3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kemal kılıçdaroğlu18
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- ahududu2
zamalek forması giyen 23 yaşındaki forvet oyuncusu.
galatasaray istiyormuş.
galatasaray istiyormuş.
Galatasaray'ın istediği Mısırlı futbolcu. 4 yıllık profesyonel kariyerinde, 117 maça çıkıp 39 gol atmış. Milli takımda, 20 maça çıkıp 8 gol atmış. Adamın istatistikleri yaşına göre kötü değil yani. Yakında daha da gelişebilir, bu durumda yıldızı parlar. Galatasaray almalı bence.
Adamın tipi mesut özil'e benziyor diye transfer etmiyoruz di mi lan?
Bizim çapsız yönetimden her sey beklenir amk.
Bizim çapsız yönetimden her sey beklenir amk.
Galatasarayın anlaştığı haberi yapılan mısırlı genç forvet
https://mobile.twitter.co...tatus/1354740058843176961
https://mobile.twitter.co...tatus/1354740058843176961
Bu atsiki de gelecekse gelsin artık cok uzadı bu iş.
galatasarayımıza hayırlı uğurlu olsun. inşallah bol goller atar.
Hiç izlemedim bilmiyorum ama bu Galatasaray’da son zamanlarda Arap futbolcu sevdası nereden başladı. Evet.
galatasaray'ın yeni ve genç golcüsü.
hocanın özellikle istediği bir isim olması ayrıca heyecanlandırıyor.
halil, onyekuru ve mustafa. hepsi 25 yaş altı.
orta saha ve sağ bek hamlesi de bu yaş aralığında olur inşallah.
hocanın özellikle istediği bir isim olması ayrıca heyecanlandırıyor.
halil, onyekuru ve mustafa. hepsi 25 yaş altı.
orta saha ve sağ bek hamlesi de bu yaş aralığında olur inşallah.
mesut özil'den kat kat üstün topçu.
ismi sanki Mustafa Muhammed mişte, biri yemek yerken , ağzı doluyken söylüyormuş gibi birisi.
Mısır liginden gelen çöp. Mesut özil'e laf edip mostafaya heyecanlanmak da ne bilim. Ahahahaha.
Şahinle dirift yapıp, milletin karısına kızına yürüyen güvenilmez keko tipi var.
umarım falcao hayal kırıklığı etkisi yaratmaz. ülkemiz adına güzel şeyler temenni ediyorum.
umarım falcao hayal kırıklığı etkisi yaratmaz. ülkemiz adına güzel şeyler temenni ediyorum.
Kuzey Afrika'dan gelen oyuncular ya çok iyi oluyor ya da çok kötü... Ama bu elemanda kesinlikle potansiyel var. ilk söylentisi çıktığında bir kaç videosunu izledim, bir kere olağanüstü bir şut yeteneği var. Topa mermi gibi vuruyor. Hava hakimiyeti ve fizik gücü de oldukça yüksek.
Ve bence çok önemli bir referans: st. Etienne bu çocuğu çok istedi. Bu adamlar potansiyel görmedikleri bir oyuncunun peşinde kolay kolay koşmazlar. Fransız takımları kuzey Afrika piyasasını çok iyi bilen takımlar ve buraları izleyen scout ekipleri var. Artık bizim de bu takımlar gibi düşük maliyetli, yüksek potansiyelli oyuncuları daha çok bulmamız gerekiyor. Ben bu işten zararlı çıkacağımızı düşünmüyorum.
Ve bence çok önemli bir referans: st. Etienne bu çocuğu çok istedi. Bu adamlar potansiyel görmedikleri bir oyuncunun peşinde kolay kolay koşmazlar. Fransız takımları kuzey Afrika piyasasını çok iyi bilen takımlar ve buraları izleyen scout ekipleri var. Artık bizim de bu takımlar gibi düşük maliyetli, yüksek potansiyelli oyuncuları daha çok bulmamız gerekiyor. Ben bu işten zararlı çıkacağımızı düşünmüyorum.
--spoiler--
fransa liginin en çok şampiyon olan takımının elinden adeta söküp aldığımız wonderkid.
--spoiler--
Fransa liginin en çok şampiyon olan takımı dediği st etienne, en son 40 sene önce, yani 1981'de şampiyon olmuş, yıllardır kümede kalma mücadelesi veren bir takımdır.
görsel
Nasıl da ballandıra ballandıra anlatıyorlar ahaha. Biz alsak mostafayı şimdi feci taşak dönüyordu sözlükte. mesela Leeds united şimdi bilmem kaçıncı ligde. onlardan bi adam almak "dünyanın en iyi birkaç kulübünden birinden adam almak" demek midir sizin mantığınızla? Eski başarıları geçmiş gitmiş sonuçta. Yıllardır Kümede kalma mücadelesi veren takımın elinden adam almışlar, bravo size amk. Sanki psg'nin elinden kapmışlar. Peki irfan'ı neden fenerbahçe'nin elinden alamadınız?
Eziklerin çöp transferi.
fransa liginin en çok şampiyon olan takımının elinden adeta söküp aldığımız wonderkid.
--spoiler--
Fransa liginin en çok şampiyon olan takımı dediği st etienne, en son 40 sene önce, yani 1981'de şampiyon olmuş, yıllardır kümede kalma mücadelesi veren bir takımdır.
görsel
Nasıl da ballandıra ballandıra anlatıyorlar ahaha. Biz alsak mostafayı şimdi feci taşak dönüyordu sözlükte. mesela Leeds united şimdi bilmem kaçıncı ligde. onlardan bi adam almak "dünyanın en iyi birkaç kulübünden birinden adam almak" demek midir sizin mantığınızla? Eski başarıları geçmiş gitmiş sonuçta. Yıllardır Kümede kalma mücadelesi veren takımın elinden adam almışlar, bravo size amk. Sanki psg'nin elinden kapmışlar. Peki irfan'ı neden fenerbahçe'nin elinden alamadınız?
Eziklerin çöp transferi.
ismi hiç futbolcu isimlerine benzemiyor.
gs li değilim ama inşallah ülke futboluna faydalı olur.
gs li değilim ama inşallah ülke futboluna faydalı olur.
2011 yılında küme düşmekten zor kurtulan, arena'da ezeli rakibine bekaret kaybeden ve aynı ezeli rakibinin şampiyonluğunu izleyen takım taraftarlarının aşırı övdüğü çöp.
Kendilerini bize şikeyle sattığını ilan edenlerin yeni çöpü. Demek sattınız kendinizi bize. Hahah.
Kim bu ünlü bir Suriyeli mi ?
Gelmiş şopar. Tarzı itibari ile iş yapacak gibi duruyor. Bazı oyuncular geldikleri yerde iyi olsalar bile kapalı kutu olarak gelirler. Bu da böyle işte. Ama genç ve hızlı gibi göreceğiz ne yapacak.
lan oğlum daha adamı görmeden başlamışsınız çöp möp diye bi durun oynasın da görelim. Eğer tırtsa hep birlikte geçeriz taşağımızı ama malzeme kaliteli cıkınca göt oluyorsunuz yüzünüze bakan olmuyor.
lan oğlum daha adamı görmeden başlamışsınız çöp möp diye bi durun oynasın da görelim. Eğer tırtsa hep birlikte geçeriz taşağımızı ama malzeme kaliteli cıkınca göt oluyorsunuz yüzünüze bakan olmuyor.
Valla bu saatten sonra umut bulut'u alsak seviniriz çünkü takımda forvet yok abi. Ümit karan tipi bi forvetmiş. Ümit karan'ın %25'i kadar oynasa iyi transfer deriz.
Yoklukta gider.
Yoklukta gider.
Fenere gelen allahyar neyse bu da o.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar