bugün
- kadınlar neden aldatır8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv5
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- dut ağacı5
- altin2
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- orospum2
- chp'deki değişimciler5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- eren ali bingöl2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- agresif süs köpeği3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- muşlettin amca4
- duşta şarkı söylemek2
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- utanmadan şort giyen erkek7
- z kuşağının metal dinlememesi2
- askerlik4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- ismet gurbuz 202418
- futbol8
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
zamalek forması giyen 23 yaşındaki forvet oyuncusu.
galatasaray istiyormuş.
galatasaray istiyormuş.
Galatasaray'ın istediği Mısırlı futbolcu. 4 yıllık profesyonel kariyerinde, 117 maça çıkıp 39 gol atmış. Milli takımda, 20 maça çıkıp 8 gol atmış. Adamın istatistikleri yaşına göre kötü değil yani. Yakında daha da gelişebilir, bu durumda yıldızı parlar. Galatasaray almalı bence.
Adamın tipi mesut özil'e benziyor diye transfer etmiyoruz di mi lan?
Bizim çapsız yönetimden her sey beklenir amk.
Bizim çapsız yönetimden her sey beklenir amk.
Galatasarayın anlaştığı haberi yapılan mısırlı genç forvet
https://mobile.twitter.co...tatus/1354740058843176961
https://mobile.twitter.co...tatus/1354740058843176961
Bu atsiki de gelecekse gelsin artık cok uzadı bu iş.
galatasarayımıza hayırlı uğurlu olsun. inşallah bol goller atar.
Hiç izlemedim bilmiyorum ama bu Galatasaray’da son zamanlarda Arap futbolcu sevdası nereden başladı. Evet.
galatasaray'ın yeni ve genç golcüsü.
hocanın özellikle istediği bir isim olması ayrıca heyecanlandırıyor.
halil, onyekuru ve mustafa. hepsi 25 yaş altı.
orta saha ve sağ bek hamlesi de bu yaş aralığında olur inşallah.
hocanın özellikle istediği bir isim olması ayrıca heyecanlandırıyor.
halil, onyekuru ve mustafa. hepsi 25 yaş altı.
orta saha ve sağ bek hamlesi de bu yaş aralığında olur inşallah.
mesut özil'den kat kat üstün topçu.
ismi sanki Mustafa Muhammed mişte, biri yemek yerken , ağzı doluyken söylüyormuş gibi birisi.
Mısır liginden gelen çöp. Mesut özil'e laf edip mostafaya heyecanlanmak da ne bilim. Ahahahaha.
Şahinle dirift yapıp, milletin karısına kızına yürüyen güvenilmez keko tipi var.
umarım falcao hayal kırıklığı etkisi yaratmaz. ülkemiz adına güzel şeyler temenni ediyorum.
umarım falcao hayal kırıklığı etkisi yaratmaz. ülkemiz adına güzel şeyler temenni ediyorum.
Kuzey Afrika'dan gelen oyuncular ya çok iyi oluyor ya da çok kötü... Ama bu elemanda kesinlikle potansiyel var. ilk söylentisi çıktığında bir kaç videosunu izledim, bir kere olağanüstü bir şut yeteneği var. Topa mermi gibi vuruyor. Hava hakimiyeti ve fizik gücü de oldukça yüksek.
Ve bence çok önemli bir referans: st. Etienne bu çocuğu çok istedi. Bu adamlar potansiyel görmedikleri bir oyuncunun peşinde kolay kolay koşmazlar. Fransız takımları kuzey Afrika piyasasını çok iyi bilen takımlar ve buraları izleyen scout ekipleri var. Artık bizim de bu takımlar gibi düşük maliyetli, yüksek potansiyelli oyuncuları daha çok bulmamız gerekiyor. Ben bu işten zararlı çıkacağımızı düşünmüyorum.
Ve bence çok önemli bir referans: st. Etienne bu çocuğu çok istedi. Bu adamlar potansiyel görmedikleri bir oyuncunun peşinde kolay kolay koşmazlar. Fransız takımları kuzey Afrika piyasasını çok iyi bilen takımlar ve buraları izleyen scout ekipleri var. Artık bizim de bu takımlar gibi düşük maliyetli, yüksek potansiyelli oyuncuları daha çok bulmamız gerekiyor. Ben bu işten zararlı çıkacağımızı düşünmüyorum.
--spoiler--
fransa liginin en çok şampiyon olan takımının elinden adeta söküp aldığımız wonderkid.
--spoiler--
Fransa liginin en çok şampiyon olan takımı dediği st etienne, en son 40 sene önce, yani 1981'de şampiyon olmuş, yıllardır kümede kalma mücadelesi veren bir takımdır.
görsel
Nasıl da ballandıra ballandıra anlatıyorlar ahaha. Biz alsak mostafayı şimdi feci taşak dönüyordu sözlükte. mesela Leeds united şimdi bilmem kaçıncı ligde. onlardan bi adam almak "dünyanın en iyi birkaç kulübünden birinden adam almak" demek midir sizin mantığınızla? Eski başarıları geçmiş gitmiş sonuçta. Yıllardır Kümede kalma mücadelesi veren takımın elinden adam almışlar, bravo size amk. Sanki psg'nin elinden kapmışlar. Peki irfan'ı neden fenerbahçe'nin elinden alamadınız?
Eziklerin çöp transferi.
fransa liginin en çok şampiyon olan takımının elinden adeta söküp aldığımız wonderkid.
--spoiler--
Fransa liginin en çok şampiyon olan takımı dediği st etienne, en son 40 sene önce, yani 1981'de şampiyon olmuş, yıllardır kümede kalma mücadelesi veren bir takımdır.
görsel
Nasıl da ballandıra ballandıra anlatıyorlar ahaha. Biz alsak mostafayı şimdi feci taşak dönüyordu sözlükte. mesela Leeds united şimdi bilmem kaçıncı ligde. onlardan bi adam almak "dünyanın en iyi birkaç kulübünden birinden adam almak" demek midir sizin mantığınızla? Eski başarıları geçmiş gitmiş sonuçta. Yıllardır Kümede kalma mücadelesi veren takımın elinden adam almışlar, bravo size amk. Sanki psg'nin elinden kapmışlar. Peki irfan'ı neden fenerbahçe'nin elinden alamadınız?
Eziklerin çöp transferi.
ismi hiç futbolcu isimlerine benzemiyor.
gs li değilim ama inşallah ülke futboluna faydalı olur.
gs li değilim ama inşallah ülke futboluna faydalı olur.
2011 yılında küme düşmekten zor kurtulan, arena'da ezeli rakibine bekaret kaybeden ve aynı ezeli rakibinin şampiyonluğunu izleyen takım taraftarlarının aşırı övdüğü çöp.
Kendilerini bize şikeyle sattığını ilan edenlerin yeni çöpü. Demek sattınız kendinizi bize. Hahah.
Kim bu ünlü bir Suriyeli mi ?
Gelmiş şopar. Tarzı itibari ile iş yapacak gibi duruyor. Bazı oyuncular geldikleri yerde iyi olsalar bile kapalı kutu olarak gelirler. Bu da böyle işte. Ama genç ve hızlı gibi göreceğiz ne yapacak.
lan oğlum daha adamı görmeden başlamışsınız çöp möp diye bi durun oynasın da görelim. Eğer tırtsa hep birlikte geçeriz taşağımızı ama malzeme kaliteli cıkınca göt oluyorsunuz yüzünüze bakan olmuyor.
lan oğlum daha adamı görmeden başlamışsınız çöp möp diye bi durun oynasın da görelim. Eğer tırtsa hep birlikte geçeriz taşağımızı ama malzeme kaliteli cıkınca göt oluyorsunuz yüzünüze bakan olmuyor.
Valla bu saatten sonra umut bulut'u alsak seviniriz çünkü takımda forvet yok abi. Ümit karan tipi bi forvetmiş. Ümit karan'ın %25'i kadar oynasa iyi transfer deriz.
Yoklukta gider.
Yoklukta gider.
Fenere gelen allahyar neyse bu da o.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar