bugün

http://m.uludagsozluk.com/e/33157469/

Yaaa sen nerden buluyorsun böyle esprileri puhaha öldüm gülmekten :d.

Sevdiğimiz bir yazar abimiz. Yolum çemişgezek'e düşerse bir çayını içmek isterim.
Ölmüştür.
(#33292268)
Siyaset uğruna insanlıktan çıkmış bir insan evladi. Insan evladı ama insan mı bilemedim.
Bir yazardır.

Hakkında söylenmesi gereken tek doğru şey.
(bkz: siyaseti acilen bırakmalısın)
görsel
bunu yazan vicdan kasıyor gülünç olmayın.

biri de onikiden vurmaya devam demiş siz ona entry silmeye devam desenize.
Herşeyi savunabilirsin ama insanlarin ölmesini istemek sadece acizliktir. Fikirle yenemediginin katliamla olmesini istemek. Acizliktir. Herkes bir seye inanir onu savunur ama O canlı bomba isteğin senin insanlıktan cikisindir.
çözümünü doğru bulduğum yazardır..
sizce başka bir çözüm yolu hala kaldıysa, ona da eyvallah tabii..
herkesle medeni ölçütler içinde çözüm üretemiyorsun..
evet gerekirse insanlar ölmelidir..
gayet basit ve net..
Profil fotografi tobestafurullah bi degisik olan yazar.
(bkz: #33541158) ------------------ aile terbiyesini göztermiş yazar. ahlaksız..
abaza değil abazan. türkçeniz ne kadar bozuk inanamıyorum sizin gibi insanlarla aynı yerde yazı yazdığıma.

bir yazar.
Kavga var Sevim koş.
adam ironi mi yapmış?
Sitem mi etmiş anlamadım.
© copyright 2005 - 2026