bugün

Kavga var Sevim koş.
adam ironi mi yapmış?
Sitem mi etmiş anlamadım.
abaza değil abazan. türkçeniz ne kadar bozuk inanamıyorum sizin gibi insanlarla aynı yerde yazı yazdığıma.

bir yazar.
(bkz: #33541158) ------------------ aile terbiyesini göztermiş yazar. ahlaksız..
Profil fotografi tobestafurullah bi degisik olan yazar.
çözümünü doğru bulduğum yazardır..
sizce başka bir çözüm yolu hala kaldıysa, ona da eyvallah tabii..
herkesle medeni ölçütler içinde çözüm üretemiyorsun..
evet gerekirse insanlar ölmelidir..
gayet basit ve net..
Herşeyi savunabilirsin ama insanlarin ölmesini istemek sadece acizliktir. Fikirle yenemediginin katliamla olmesini istemek. Acizliktir. Herkes bir seye inanir onu savunur ama O canlı bomba isteğin senin insanlıktan cikisindir.
görsel
bunu yazan vicdan kasıyor gülünç olmayın.

biri de onikiden vurmaya devam demiş siz ona entry silmeye devam desenize.
(bkz: siyaseti acilen bırakmalısın)
Bir yazardır.

Hakkında söylenmesi gereken tek doğru şey.
(#33292268)
Siyaset uğruna insanlıktan çıkmış bir insan evladi. Insan evladı ama insan mı bilemedim.
Ölmüştür.
http://m.uludagsozluk.com/e/33157469/

Yaaa sen nerden buluyorsun böyle esprileri puhaha öldüm gülmekten :d.

Sevdiğimiz bir yazar abimiz. Yolum çemişgezek'e düşerse bir çayını içmek isterim.
© copyright 2005 - 2026