bugün

geçen yine söylüyordu. birilerinin dertleri o şeyler değil islammış. adam doğru söylüyor.
Yine yok yahu...
Nerede ayol bu çocuk? Küstürdüler mi yha?
Nerede bilmem ama konseri olduğu gün davet ederse bu sefer aksilik olmazsa kesin gelmeyi düşünüyorum.
Civciv neden sarı kardeşim dedim çıktı wadsabdan birden...
(bkz: beyin dosyasını getirin)
piizdedir.
Yine uyumuş ya.
sanırım hala manyak olmaya karar verme sürecinde.
Kardeşim bak sözlüğü böyle terk edemezsin.
Sızmıştır o şimdi. Kardeşim sever içmeyi.
Benim kardeşime ayyaş diyemezsin.
Edrine papazkarası resmi attım görmedi.
Ayyaş değil zaten arkadaşlarıyla bazı bazı.
Burdayım be bur da yım...
Öldü mü lan?
Öldüyse de galbimizde yaşar sıkıntı yok.
Nerede olursam olayım hep sizinleyim...
Üç gündür yok erecto şuna ulaşsın watsaptan yauv…
uyuyordur fosur fosur.
Abberline gittiginden beri toparlayamadi deli oglan. Swh.
Tır çarpmış diyolla..
Aradım açmadı.
Husamettin bilir.
Neden kimse ilgilenmiyor. Ben rahatsiz oldum. Normalde telefonu açardı
Telefonda aramaları, sözlükte de başlığı görünce öldüm sandım.

Burdayım be bur da yım...
© copyright 2005 - 2026