bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap3
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- futbolun eskiden güzel olması3
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- online yazarlar3
- ithal et3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- fransız arabaları3
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- cayenne4
- erkekler neden aldatır2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- helal olsun be2
- 0 0 73
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
Gıda enflasyonunun yıllık %20lerde seyrettiği bugünlerde, kendi markası altında satılan ürünleri kapış kapış giden, raflardan bir solukta tükenen mağazalar zinciri.
eskiden migros marka ürünler tu kaka yapılırdı -haklı olarak- şimdi insanlar neredeyse birbirini eziyor alabilmek için.
eskiden migros marka ürünler tu kaka yapılırdı -haklı olarak- şimdi insanlar neredeyse birbirini eziyor alabilmek için.
her seyin gereksiz bir sekilde pahali oldugu bazen bir bucuk kat zenginle fakirin alisveriste ayrildigi yerdir. ogrenci olarak bimi tek gecerim. migrosta her sey en az bir lira daha pahali. moneycard a ozel indirimler var yirmi lira da dort lira falan indirim olan urunler var ne ayaktir onu da anlamadim.
evimin yakınında 5m migros var..on yıldır migrostan alışveriş ediyorum.. arada diğer marketlere gittiğim de oluyor ama migrosa çok alıştım.. bana çok pahalı gelmiyor.. kendi çıkardığı ürünleri gayet hesaplı mesela..
Migros'u hala koç grubuna ait sanan avarelleri göstermiştir.
Edit : ikinci paragrafı okursak 2008'de koç grubundan çıktığını görürüz değil mi?
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23631335.asp
Edit : ikinci paragrafı okursak 2008'de koç grubundan çıktığını görürüz değil mi?
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23631335.asp
türkiye'nin en ucuz perakende zinciridir, kampanyalar takip edildiğinde.
toptancılardan bile %20 ucuza satar. bu konuda bim'den dahi çok çok ucuzdur.
ucuzdur amak, ucuz. 2 yorumdan biri pahalı olmasın...
edit: tamam lan çok pahalı evi arabayı satın öyle gidin alışverişe...
toptancılardan bile %20 ucuza satar. bu konuda bim'den dahi çok çok ucuzdur.
ucuzdur amak, ucuz. 2 yorumdan biri pahalı olmasın...
edit: tamam lan çok pahalı evi arabayı satın öyle gidin alışverişe...
pahalı market.
içki aldığım market zinciri. sahi başka birşey satılıyor mu içeride hiç bakmadım da ... rafları yerlerini ezberledim gözüm kapalı girip çıkıyorum adeta
Bim ve a101'in standart ve kalıplaşmış besin zincirlerini kıran, farklı ürün tercihleri sunan, çeşitli büyüklüklerde olan avm.
Fiyatları diğerlerine nazaran biraz pahalı olabilir ama bazı ürünler daha da ucuza geliyor. Sıkı takip gerektiren bir durum bu.
Fiyatları diğerlerine nazaran biraz pahalı olabilir ama bazı ürünler daha da ucuza geliyor. Sıkı takip gerektiren bir durum bu.
Koç holdingin 3-5 sene önce yabancılara sattığı marketler zinciridir. Ülker holdinginde bir zamanlar almaya çalışmıştır. Gelir durumu yüksek halka -daha çok- hitap eder. Bazen olağanüstü ucuz fiyatlarda görülebilen, sık reklam yapan, ürün çeşitliliği olan, düzenli tertipli bir kurumdur.
Groseri olamayacak market.
Herkes pahalı olduğundan şikayetçi ama benim gördüğüm en büyük indirimleri de bu mağaza yapıyor. Nasıl iş anlamadım.
Mesela Colgate Plax 250ml normal fiyatı 11-12 lira. Bu adamlar 4.50liraya indiriyorlar.
Aynı şekilde Palmolive duş saç her bi şey şampuanı (500ml) normalde 11 lira bu adamlar 5 liraya indiriyorlar.
Shiffa Home Ginkgo Biloba 60 kapsül normalde 25 lira bu adamlar 9 liraya satıyorlar.
Çikolatalı soya içeceği 11 lira; bu adamlar 1 alana 1 bedava veriyorlar. Turşular, konserveler, salçalar, %30 %40 indirim var. Bunlar benim takip edebildiklerim. Coca Cola, Pepsi, Fruko bunlar da sürekli indirimde.
Kim'dir, Kiler'dir, A1'dir, Bim'dir hepsini gezdim, aynı kalitede aynı fiyata ürün mümkün değil bulunmuyor.
Yani, yakınınızda bir migros olması ve indirimleri sürekli takip etmeniz sizin çok faydanıza olacaktır.
Resmen adı çıkmış 80'e inmez 60'a durumu var.
Mesela Colgate Plax 250ml normal fiyatı 11-12 lira. Bu adamlar 4.50liraya indiriyorlar.
Aynı şekilde Palmolive duş saç her bi şey şampuanı (500ml) normalde 11 lira bu adamlar 5 liraya indiriyorlar.
Shiffa Home Ginkgo Biloba 60 kapsül normalde 25 lira bu adamlar 9 liraya satıyorlar.
Çikolatalı soya içeceği 11 lira; bu adamlar 1 alana 1 bedava veriyorlar. Turşular, konserveler, salçalar, %30 %40 indirim var. Bunlar benim takip edebildiklerim. Coca Cola, Pepsi, Fruko bunlar da sürekli indirimde.
Kim'dir, Kiler'dir, A1'dir, Bim'dir hepsini gezdim, aynı kalitede aynı fiyata ürün mümkün değil bulunmuyor.
Yani, yakınınızda bir migros olması ve indirimleri sürekli takip etmeniz sizin çok faydanıza olacaktır.
Resmen adı çıkmış 80'e inmez 60'a durumu var.
bimle yarışamayacak olan market bim siker atar vesselam.
ithal bira getirtmiş market. süper belçika biraları getirtmiş yavrum benim. gerçek bira içmek isteyen bir uğrasın. 3-4 aydır satıyorlar sanırım.
muadillerine göre pahalıdır. Ancak en iyi müşteri hizmetleri ve crm tabanına sahiptir.
mahalle bakkallarından bile daha pahalı bir markettir.
market dediğin biraz daha ucuz olur.
mmm migros çok pahalısın çok.
market dediğin biraz daha ucuz olur.
mmm migros çok pahalısın çok.
aynı ürünü daha pahalı edinmek isteyenlerin uğrayabileceği market zinciri. en iyi ve en kaliteli müşteri hizmetlerini görmek isteyen için ise babalar gibi özdilek var. tabi bu kadar yaygın değil ama yakınlarda özdilek gibi bir opsiyon varsa migros gayet gereksizdir.
jet kasaya cep telefonu girişi özelliğini getirerek çılgın atmış olan süpermarket. artık birkaç parça alışverişimiz için acelemiz de varsa kısa zamanda alıp kaçabileceğiz. tabii ki money club card sahipleri için bu söylediğim.
öteki türlü kartsız işlem aynen devam etmekte.
öteki türlü kartsız işlem aynen devam etmekte.
aşırı derecede çeşitle gerçekten bir numara markettir.
günahım kadar sevmem. ama viskilerinin kaçak ve sahte çıkma ihtimali olmadığından alkol ihtiyacımı karşıladığım markettir.
kendi markası olmasına rağmen açık standde sattığı cevizin kilosu 79.45 iken kapalı pakette sattığı 150 gramlık cevizin nasıl 8.95 e geldiğine anlam veremediğim market.
mecbur kalırsanız paket kuruyemiş alın oradan, ama en iyisi şok marketten daha uygun ücretlere amigo marka kuruyemiş almaktır.
mecbur kalırsanız paket kuruyemiş alın oradan, ama en iyisi şok marketten daha uygun ücretlere amigo marka kuruyemiş almaktır.
en kotu market. 1m'den bahsediyorum.
%40.5'lik payı Anadolu Grubu'na satılacak market zinciri.
kategorisinde gelmiş geçmiş en iyi crm sistemine sahip market zinciri.
müşteri memnuniyeti konusunda ülke standartları hatta dünya standartlarını aşmış perakendeci.
ucuzluk konusunda ise ülkenin en iyisi, migros memleketteki perakende sektörünün nirvanasıdır...
ucuzluk konusunda ise ülkenin en iyisi, migros memleketteki perakende sektörünün nirvanasıdır...
bir çalışanı olarak söyleyebilirim ki müşteriler bizden baya küfür yemektedir. hele o biberi vs alıpta sonradan almaktan vazgeçip bebek bezlerinin, yoğurtların vs aralarına sıkıştıranların ben taa ............ . geçen biri olmega çaldı. o şerefsiz yüzünden 3 saat tüm alkol reyonundaki içkileri sayıp, fazlalıklarını kaldırmak zorunda kaldım aq. bi de o gözleri para hırsı bürümüş ihtiyar grup yok mu ben onların ta ................ .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar