bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı5
- dont fuck with me tony4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- lip balm kullanan erkek4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- nofap5
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar4
- tarot falına inanan salak8
- kadınlar neden aldatır16
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- devşirmelik makamı13
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- lionel messi11
- hoşçakal leyla2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- ithal et3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- fransız arabaları3
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
Gıda enflasyonunun yıllık %20lerde seyrettiği bugünlerde, kendi markası altında satılan ürünleri kapış kapış giden, raflardan bir solukta tükenen mağazalar zinciri.
eskiden migros marka ürünler tu kaka yapılırdı -haklı olarak- şimdi insanlar neredeyse birbirini eziyor alabilmek için.
eskiden migros marka ürünler tu kaka yapılırdı -haklı olarak- şimdi insanlar neredeyse birbirini eziyor alabilmek için.
her seyin gereksiz bir sekilde pahali oldugu bazen bir bucuk kat zenginle fakirin alisveriste ayrildigi yerdir. ogrenci olarak bimi tek gecerim. migrosta her sey en az bir lira daha pahali. moneycard a ozel indirimler var yirmi lira da dort lira falan indirim olan urunler var ne ayaktir onu da anlamadim.
evimin yakınında 5m migros var..on yıldır migrostan alışveriş ediyorum.. arada diğer marketlere gittiğim de oluyor ama migrosa çok alıştım.. bana çok pahalı gelmiyor.. kendi çıkardığı ürünleri gayet hesaplı mesela..
Migros'u hala koç grubuna ait sanan avarelleri göstermiştir.
Edit : ikinci paragrafı okursak 2008'de koç grubundan çıktığını görürüz değil mi?
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23631335.asp
Edit : ikinci paragrafı okursak 2008'de koç grubundan çıktığını görürüz değil mi?
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23631335.asp
türkiye'nin en ucuz perakende zinciridir, kampanyalar takip edildiğinde.
toptancılardan bile %20 ucuza satar. bu konuda bim'den dahi çok çok ucuzdur.
ucuzdur amak, ucuz. 2 yorumdan biri pahalı olmasın...
edit: tamam lan çok pahalı evi arabayı satın öyle gidin alışverişe...
toptancılardan bile %20 ucuza satar. bu konuda bim'den dahi çok çok ucuzdur.
ucuzdur amak, ucuz. 2 yorumdan biri pahalı olmasın...
edit: tamam lan çok pahalı evi arabayı satın öyle gidin alışverişe...
pahalı market.
içki aldığım market zinciri. sahi başka birşey satılıyor mu içeride hiç bakmadım da ... rafları yerlerini ezberledim gözüm kapalı girip çıkıyorum adeta
Bim ve a101'in standart ve kalıplaşmış besin zincirlerini kıran, farklı ürün tercihleri sunan, çeşitli büyüklüklerde olan avm.
Fiyatları diğerlerine nazaran biraz pahalı olabilir ama bazı ürünler daha da ucuza geliyor. Sıkı takip gerektiren bir durum bu.
Fiyatları diğerlerine nazaran biraz pahalı olabilir ama bazı ürünler daha da ucuza geliyor. Sıkı takip gerektiren bir durum bu.
Koç holdingin 3-5 sene önce yabancılara sattığı marketler zinciridir. Ülker holdinginde bir zamanlar almaya çalışmıştır. Gelir durumu yüksek halka -daha çok- hitap eder. Bazen olağanüstü ucuz fiyatlarda görülebilen, sık reklam yapan, ürün çeşitliliği olan, düzenli tertipli bir kurumdur.
Groseri olamayacak market.
Herkes pahalı olduğundan şikayetçi ama benim gördüğüm en büyük indirimleri de bu mağaza yapıyor. Nasıl iş anlamadım.
Mesela Colgate Plax 250ml normal fiyatı 11-12 lira. Bu adamlar 4.50liraya indiriyorlar.
Aynı şekilde Palmolive duş saç her bi şey şampuanı (500ml) normalde 11 lira bu adamlar 5 liraya indiriyorlar.
Shiffa Home Ginkgo Biloba 60 kapsül normalde 25 lira bu adamlar 9 liraya satıyorlar.
Çikolatalı soya içeceği 11 lira; bu adamlar 1 alana 1 bedava veriyorlar. Turşular, konserveler, salçalar, %30 %40 indirim var. Bunlar benim takip edebildiklerim. Coca Cola, Pepsi, Fruko bunlar da sürekli indirimde.
Kim'dir, Kiler'dir, A1'dir, Bim'dir hepsini gezdim, aynı kalitede aynı fiyata ürün mümkün değil bulunmuyor.
Yani, yakınınızda bir migros olması ve indirimleri sürekli takip etmeniz sizin çok faydanıza olacaktır.
Resmen adı çıkmış 80'e inmez 60'a durumu var.
Mesela Colgate Plax 250ml normal fiyatı 11-12 lira. Bu adamlar 4.50liraya indiriyorlar.
Aynı şekilde Palmolive duş saç her bi şey şampuanı (500ml) normalde 11 lira bu adamlar 5 liraya indiriyorlar.
Shiffa Home Ginkgo Biloba 60 kapsül normalde 25 lira bu adamlar 9 liraya satıyorlar.
Çikolatalı soya içeceği 11 lira; bu adamlar 1 alana 1 bedava veriyorlar. Turşular, konserveler, salçalar, %30 %40 indirim var. Bunlar benim takip edebildiklerim. Coca Cola, Pepsi, Fruko bunlar da sürekli indirimde.
Kim'dir, Kiler'dir, A1'dir, Bim'dir hepsini gezdim, aynı kalitede aynı fiyata ürün mümkün değil bulunmuyor.
Yani, yakınınızda bir migros olması ve indirimleri sürekli takip etmeniz sizin çok faydanıza olacaktır.
Resmen adı çıkmış 80'e inmez 60'a durumu var.
bimle yarışamayacak olan market bim siker atar vesselam.
ithal bira getirtmiş market. süper belçika biraları getirtmiş yavrum benim. gerçek bira içmek isteyen bir uğrasın. 3-4 aydır satıyorlar sanırım.
muadillerine göre pahalıdır. Ancak en iyi müşteri hizmetleri ve crm tabanına sahiptir.
mahalle bakkallarından bile daha pahalı bir markettir.
market dediğin biraz daha ucuz olur.
mmm migros çok pahalısın çok.
market dediğin biraz daha ucuz olur.
mmm migros çok pahalısın çok.
aynı ürünü daha pahalı edinmek isteyenlerin uğrayabileceği market zinciri. en iyi ve en kaliteli müşteri hizmetlerini görmek isteyen için ise babalar gibi özdilek var. tabi bu kadar yaygın değil ama yakınlarda özdilek gibi bir opsiyon varsa migros gayet gereksizdir.
jet kasaya cep telefonu girişi özelliğini getirerek çılgın atmış olan süpermarket. artık birkaç parça alışverişimiz için acelemiz de varsa kısa zamanda alıp kaçabileceğiz. tabii ki money club card sahipleri için bu söylediğim.
öteki türlü kartsız işlem aynen devam etmekte.
öteki türlü kartsız işlem aynen devam etmekte.
aşırı derecede çeşitle gerçekten bir numara markettir.
günahım kadar sevmem. ama viskilerinin kaçak ve sahte çıkma ihtimali olmadığından alkol ihtiyacımı karşıladığım markettir.
kendi markası olmasına rağmen açık standde sattığı cevizin kilosu 79.45 iken kapalı pakette sattığı 150 gramlık cevizin nasıl 8.95 e geldiğine anlam veremediğim market.
mecbur kalırsanız paket kuruyemiş alın oradan, ama en iyisi şok marketten daha uygun ücretlere amigo marka kuruyemiş almaktır.
mecbur kalırsanız paket kuruyemiş alın oradan, ama en iyisi şok marketten daha uygun ücretlere amigo marka kuruyemiş almaktır.
en kotu market. 1m'den bahsediyorum.
%40.5'lik payı Anadolu Grubu'na satılacak market zinciri.
kategorisinde gelmiş geçmiş en iyi crm sistemine sahip market zinciri.
müşteri memnuniyeti konusunda ülke standartları hatta dünya standartlarını aşmış perakendeci.
ucuzluk konusunda ise ülkenin en iyisi, migros memleketteki perakende sektörünün nirvanasıdır...
ucuzluk konusunda ise ülkenin en iyisi, migros memleketteki perakende sektörünün nirvanasıdır...
bir çalışanı olarak söyleyebilirim ki müşteriler bizden baya küfür yemektedir. hele o biberi vs alıpta sonradan almaktan vazgeçip bebek bezlerinin, yoğurtların vs aralarına sıkıştıranların ben taa ............ . geçen biri olmega çaldı. o şerefsiz yüzünden 3 saat tüm alkol reyonundaki içkileri sayıp, fazlalıklarını kaldırmak zorunda kaldım aq. bi de o gözleri para hırsı bürümüş ihtiyar grup yok mu ben onların ta ................ .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar