bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- üniversitelerin gereksiz olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- aşure2
- kemalistler5
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dinleri masonlar kontrol ediyor3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- venezuela4
- kazım koyuncu2
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- yazarların imza parfümleri14
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- am okşama4
- evde kaş bıyık alımı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- güzel huylu kezo4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- dünya11
- tramer kaydı olan kız4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- pkk nasıl biter5
- anın fotoğrafı3
yeni bir 5. nesil yazar. hos gelmis.
mig serisi rus uçaklarına gönderme yapan yazar sanırım.
(bkz: mikoyan gurevich)
(bkz: mikoyan gurevich)
futboldan anlasa da anlamasa da gündemi takip eden yazar.
(#4744852)
(#4744852)
başlık açıp kayıplara karışan yazar.
sözlüğümüzün saygıdeğer cemaatçi yazarlarından birisidir. saygılar efendim.
(#9773811) zekice.
yeni keşfettiğim 5. nesil yazar, güzel yazıyor...
mig33 diye msnvari bir programı hatırlatan nick.
uykudaki kürtçü cemaatçi nicklerinden bir diğeri. diyeceklerini asıl nicklerinden yazamayanlardan...
(#16690153) boş bir akp li yazarcık.
sol un iktidar olduğu yıllarda ki durum ile şu an ki durumu bir tutan bir yazar #16896029.
ulan 1974 kıbrış barış harekatından sonra amerıka'nın uyguladığı ambargo bu milletin belini büktü be, kimse o zamanlar gemicik almazdı oğluna, bülent ecevit, kıbrıs fatihi karaoğlan diye adlandırılıyordu.
amerika'nın yaltakçılığını yapanlar gibi, filistin varken yüzünü israil e dönenler gibi onlardan ödül almadılar. o zamanın ekmek kuyrukları, kıbrıs da zulm edilen türkleri, ecevit in kurtarması yüzünden oldu. şimdi ki gibi dostlarımıza sırtımızı dönmezdik o zamanlar. ha karaoğlan da aynı tayyip gibi çıkarcı bir politika seçseydi, bizim vergilerimizle bizim ebemizi beller, amerika'nın da kucağından kalkmaz, en az bir onbeş sene kalırdı iktidarda.
ne yapıyoruz? konuşurken olayları irdeliyoruz. ecevit o zamanlar ülkesinde, kıbrıs fatihi diye anılırdı, senin başbakanın islam aleminin önderi diye anılıyor. türkiye ile alakasız. kaldı ki bu ara arkasından lanet okuyan müslümanları unutmak da söz konusu değil. suriye tarafına geç bak neler söylüyorlar...
ulan 1974 kıbrış barış harekatından sonra amerıka'nın uyguladığı ambargo bu milletin belini büktü be, kimse o zamanlar gemicik almazdı oğluna, bülent ecevit, kıbrıs fatihi karaoğlan diye adlandırılıyordu.
amerika'nın yaltakçılığını yapanlar gibi, filistin varken yüzünü israil e dönenler gibi onlardan ödül almadılar. o zamanın ekmek kuyrukları, kıbrıs da zulm edilen türkleri, ecevit in kurtarması yüzünden oldu. şimdi ki gibi dostlarımıza sırtımızı dönmezdik o zamanlar. ha karaoğlan da aynı tayyip gibi çıkarcı bir politika seçseydi, bizim vergilerimizle bizim ebemizi beller, amerika'nın da kucağından kalkmaz, en az bir onbeş sene kalırdı iktidarda.
ne yapıyoruz? konuşurken olayları irdeliyoruz. ecevit o zamanlar ülkesinde, kıbrıs fatihi diye anılırdı, senin başbakanın islam aleminin önderi diye anılıyor. türkiye ile alakasız. kaldı ki bu ara arkasından lanet okuyan müslümanları unutmak da söz konusu değil. suriye tarafına geç bak neler söylüyorlar...
(#17045515) yüreğine sağlık dediğim yazar.
#17089909
akp den kurtulmak için ne yapmalıyız başlığında bu arkadaşa rastladım biraz ekleme yaptık entrysine;
--spoiler--
öncelikle halka hakaret etme huyundan vazgeçilmeli. demiş ( ananı da al git!)
laf yerine icraat yapılmalı.( pkk ile son 50 yıldır en ağır mücadeleyi akp yapıyor, pkk akp döneminde bitecek!)
muhalefet partileri eleştiri yapmayı öğrenmeli.( 4 ekim 2012 muharrem ince konuşması) haşırt! daha ne yapsın?
askerden darbe beklenmemeli.( askerden korkmamalı demek daha mantıklı, bütün asker silivride)
tartışmanın seviyeli olması gerektiği öğrenilmeli. ( tayyip ve tartışma adabı?) bu ironi olsa gerek!
önyargılı olunmamalı. ( hem laaiiikkk hemmm müslüümaannn olunnmaaaaazzzz)
--spoiler--
doğru diyen akp li arkadaşımızdır. bakınca belki utanır.
akp den kurtulmak için ne yapmalıyız başlığında bu arkadaşa rastladım biraz ekleme yaptık entrysine;
--spoiler--
öncelikle halka hakaret etme huyundan vazgeçilmeli. demiş ( ananı da al git!)
laf yerine icraat yapılmalı.( pkk ile son 50 yıldır en ağır mücadeleyi akp yapıyor, pkk akp döneminde bitecek!)
muhalefet partileri eleştiri yapmayı öğrenmeli.( 4 ekim 2012 muharrem ince konuşması) haşırt! daha ne yapsın?
askerden darbe beklenmemeli.( askerden korkmamalı demek daha mantıklı, bütün asker silivride)
tartışmanın seviyeli olması gerektiği öğrenilmeli. ( tayyip ve tartışma adabı?) bu ironi olsa gerek!
önyargılı olunmamalı. ( hem laaiiikkk hemmm müslüümaannn olunnmaaaaazzzz)
--spoiler--
doğru diyen akp li arkadaşımızdır. bakınca belki utanır.
(#17332000) genel olarak katıldığım yazar. sadece olayı 'kemalistler' değil de 'mustafa kemal i peygamber olarak görenler' için geçerli bu.
galatasaray'ın real madrid'i eleyeceğini düşünen aşırı iyimser yazar. koştursun efenim sözlükte.
(#19102419) Büyük Türk Milleti'ni uruk hai ye benzetmiş. Bakalım uruk hai ye hangi millet benziyor.
http://galeri.uludagsozlu...in-bebeklik-resmi-401485/
http://galeri.uludagsozlu...in-bebeklik-resmi-401485/
cahil akp yalakası yazar. taksimde yapılanları demokratik görüyormuş. kanallarda haber olmaması normalmiş. verin şuna iki kilo kömür herkesin yanında olur.
kendini komik sanan, mürit.
itlerin kuyruğuna basan yazar.
(bkz: #20736021)
(bkz: #20736021)
yeni yaşını mutluluk ve huzurla geçirmesini dilediğim yazar.
kendisi seoviymiş. ben demiyorum istatistikler diyor. *
http://www.uludagsozluk.com/2013/yazarlaroyek/
http://www.uludagsozluk.com/2013/yazarlaroyek/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar