bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- muşlettin amca3
- elimde goruntuleriniz var4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler2
- uludağ sözlük ün kokusu2
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- pantolon cebinde lahmacun taşımak2
- dut ağacı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- buddy dude2
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- lionel messi4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
Sayesinde burada da keltik bi insan buldum. takdir ettim kendisini.
kendisine asla "sekizinci nesil bu..." önyargısıyla yaklaşılmaması gereken, "öz" sözlük yazarıdır. sağlam muhabbete sahiptir. hayatta tüm istediklerinin & dilediklerinin kat kat fazlasıyla karşılaşmasını temenni eder, bol entryler dilerim.
sözlükte ilk muhabbet ettiğim yazardır.
(bkz: #11306068) entrysi ile tüm geylerin pasif olduğu ve her geyin de önüne gelenle yattığı fikrine kapılmış olduğunu gösteren yazar.
ne diyelim; kişi kendinden bilir işi.
ne diyelim; kişi kendinden bilir işi.
bu yazar kimdir nedir bilmem. sadece bir entarisine rast geldim. ama şimdi anlatacaklarım ne arkadaşımın yazış tarzıyla ne de entryleriyle ilgili..
olabilir, bir insan çook güzel yazamayabilir, belki çok güzel konuşuyordur bilemeyiz. belki de çook güzel yazıyordur gerçi mevoy, bilmiyorum. henüz okumadım. birazdan okuyaağım entrylerini..
ama bir pazar günü, kahvaltıyı müteakip sözlükte takılırken, yani şu kısacık insan ömründe 'insan olmaya dair' sevdiğim birkaç şeyden birini yaparken, kısacası keyif alırken hayattan, bir mesaj geldi. baktım mevoy yollamış.. ve mesajda: 'dostum başlığı sileceğim o başlıktaki entryni konuyla alakalı diğer bir başlığa kopyalarsın' yazıyordu.. o kadar hoşuma gitti ki insan olarak.. resmen insan olmanın, birey olmanın, ve türk olmanın o mükhemmel naifliğini hissettirdi bana..
sırf bu yüzden yazarın hiç bir görüşünden haberdar olmadan, yazdıklarından haberdar olmadan, sadece insanlığı ve yaşattığıı güzel duygular için bu entry'yi yazıyorum, ve kendisine çook teşekkür ediyorum..
daha fazla ve daha da fazla insan olabilmek dileğiyle..
edit: üstelik çok da kıymetsiz bir entry idi benimkisi. yani öylesine yazmıştım, can sıkıntımı alsın diye, öyle kıymetli bir entry olduğu ve o yüzden yaptığı düşünülmesin sakın. sadece yazara değer verildiği için yapıldı..
olabilir, bir insan çook güzel yazamayabilir, belki çok güzel konuşuyordur bilemeyiz. belki de çook güzel yazıyordur gerçi mevoy, bilmiyorum. henüz okumadım. birazdan okuyaağım entrylerini..
ama bir pazar günü, kahvaltıyı müteakip sözlükte takılırken, yani şu kısacık insan ömründe 'insan olmaya dair' sevdiğim birkaç şeyden birini yaparken, kısacası keyif alırken hayattan, bir mesaj geldi. baktım mevoy yollamış.. ve mesajda: 'dostum başlığı sileceğim o başlıktaki entryni konuyla alakalı diğer bir başlığa kopyalarsın' yazıyordu.. o kadar hoşuma gitti ki insan olarak.. resmen insan olmanın, birey olmanın, ve türk olmanın o mükhemmel naifliğini hissettirdi bana..
sırf bu yüzden yazarın hiç bir görüşünden haberdar olmadan, yazdıklarından haberdar olmadan, sadece insanlığı ve yaşattığıı güzel duygular için bu entry'yi yazıyorum, ve kendisine çook teşekkür ediyorum..
daha fazla ve daha da fazla insan olabilmek dileğiyle..
edit: üstelik çok da kıymetsiz bir entry idi benimkisi. yani öylesine yazmıştım, can sıkıntımı alsın diye, öyle kıymetli bir entry olduğu ve o yüzden yaptığı düşünülmesin sakın. sadece yazara değer verildiği için yapıldı..
karakterli ve mantıklı insan.
kendimle arama giren yazar. orjinal yaa.. *
iyi niyetli olduğunu düşündüğüm yazar. Hoşgelmiş nesildaşım..
sözlükteki ilk günlerimde beni iyi karşılayan sıcakkanlı yazar.
sözlük formatı ve güzel türkçemizin bozulmaması için elinden geleni yapan sıcakkanlı yazar arkadaşım.he unuttum candır.
muhabbeti güzel insan.
hoşsohbet sekizinci nesil yazarımız koştursun efendim sözlükte, hoşgelmiş. *
muhabbetli nesildaş yazar, kelime türetmede ustadır. tebessümlendirmiştir beni.
en aktif nesildaşlarımdan biridir. türkçeyi çok iyi kullanması dikkatimi çekmiştir.
iki gecedir adını sol frame de gördüğüm yazar.
(bkz: maşşallah)
(bkz: maşşallah)
muhabbeti özlenen yazar.
sıkı bir ado den haag taraftarı sanırım.
toprağım yazar. şimdi olimpiyat stadında olmak vardı.*
kültürlü yazar. dediğim bazı şeylerle dumura uğrasa da seviyorum kendisini yazarı... *
müzik zevklerimiz uyuşuyor yazarı... hacı tsk salsa beni tam gaz festivallerde böğürürüz de adamlar çok disiplinli *
o değil de
(bkz: blind guardian) geliyormuş
o değil de
(bkz: blind guardian) geliyormuş
ispanya'ya ısrarla isp. diyen ispanyolca bildiğine inanmaya başladığım yazar.
(#11428507) bu yaşıma kadar sağlıklı bir psikoloji sahibi olan bendenizin hayatında bir dönüm noktası yaratmış olan yazar.
gece gece yapmamalı, etmemeli...
not: hiçbir şey eskisi gibi olmayacak!
gece gece yapmamalı, etmemeli...
not: hiçbir şey eskisi gibi olmayacak!
siyaset gönül rahatlığıyla konuşulur yazarı.
nickimi görünce gülme krizine giren yazar.
çoğu at gözlüklü kişiye rağmen, espriden anlayan, esprinin kaynağına değil de daha çok güldürebilme yetisine bakan, hoşsohbet yazar. bi de bazı konularda hemfikiriz, sevindim buna. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar