bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birsin allahım2
- kemalist dünya19
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- 27 haziran 20262
- kürtçülerin algıları5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- zor zaman şarkıları2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ıhlamur kokusu2
hava tahmin kuruluşu.
balkanlardan gelen soğuk hava dalgasını bizlere müjdeleyen kuruluş.
atmaosferik olaylarıfiziksel yöntem ve kurallara açıklayan bilim dalıdır...
genel meteoroloji,teorik meteoroloji,fiziksel meteorololi,sinoptik meteoroloji gibi çeşitleride vardır
genel meteoroloji,teorik meteoroloji,fiziksel meteorololi,sinoptik meteoroloji gibi çeşitleride vardır
kendisine inanmayıp şemsiyesini almayanları sırılsıklam olduğu kurum. (bkz: Yağmurda yürümek)
son 4 senedir tahmin konusunda coşmuş kurum önceleri bu kurumun kar yağacak sözüne kanıp okulda "tatil olacak holey" şeklinde milleti coşturduktan sonraki gün tin tin okula gittiğimde linç edilme tehlikesi atlatmış idim.bide üstüne kar arada bir atıştırınca "bak firimar sen üzülme diye çatıdan pamuk atıyolar nıhahaha" şeklinde replikler kullanarak bana işkence etmişlerdi *
gün itibariyle ankara'nın kara teslim olacağını söyleyen ama yanılan bilim dalıdır.
(bkz: pratikte sican kavramlar)
(bkz: pratikte sican kavramlar)
kısaca, meteoroloji konusu hava olan fizik türüdür.
balon uçurup uçak fırlatan davudi sesli erkekler ve diri vücudlu bayanların mesleği.
orospu öpücüğü diye bir tanım vardır meteorolojide... arasıra güneşli gibi bir anlama gelir...
tahmin konusunda gökyüzüne balon göndermeden en az aynı başarıyı göstereceğim kuruluş.
kar fırtınası var yarın, sakın çıkmayın dışarı derler; neredeyse gider denize girersiniz.
yarın günlük güneşlik, götü bile açın gezin derler; kar fırtınasında götünüz donar.
ne anladım ben bu *işten?
kar fırtınası var yarın, sakın çıkmayın dışarı derler; neredeyse gider denize girersiniz.
yarın günlük güneşlik, götü bile açın gezin derler; kar fırtınasında götünüz donar.
ne anladım ben bu *işten?
Hava olaylarından ve onların etkilerinden söz eden bir bilim, Meteoroloji, hava olaylarım fizik matematik ve istatistik metotlarına göre inceler.
günlerdir yağmur yağacak diye etrafı telaşa verip bu güzelim güneşli günlerde yağmurluk ve botlarla dolaşmamı sağlayan kurum. hani lan yağmur!
hava bilgisi.
halkı genelde felaketlerden sonra uyaran kurum.
geçen kış verdiği kar tahminleriyle beni "yardırmış" kurum. ulen randevu verilir gibi hava tahmin edilir mi hiç.
en basiretsiz bilim dalı. yuzyilin yagmurundan daha fazla yagmur yagacak dedigi gun hala 1 gram yagmur dusmedi. (bkz: kutumda yagmur hissediyorum)
kolpa bir kuruluştur. asgari derecede mizah algınız varsa şu yazıyı okuyunuz lütfen:
http://www.renkhaber.com/...a_Meteoroloji_/12857.html
http://www.renkhaber.com/...a_Meteoroloji_/12857.html
Yaptıkları tahmindir sadece. Adı üzerinde tahmin. Tutmayabilir. Normaldir yani.
eğer tahminlerimizde yağış yoksa ve yağdıysa, şeytan sidiği der geçeriz. eğer yağış bekliyorduk ve yağmadıysa, gereksiz utanç duyar gibi olur, sistem bizi pas geçti deriz ama yine de yolumuza devam eder ve ertesi günü tahmin ederiz.velhasılı, hem neşeli hem zordur bizim iş. ama yabancı bir düşünürün de dediği gibi, kariyerini düşünen bilim adamı öngörüde bulunmaz sözünün hep gözümün önüne gelmesine sebep olan mesleğim, işim, avradım.
güzel tahminler yapan kurum. lakin bir gün elinizde kar eldiveni, kafanızda kar maskesi,yanınızda şemsiye, ayağınıza kar botu, sırtınızda en kalınından parka giyip güneşlenmek gibi bir durumda bırakabiliyor.
bu kez yanılandır. yağmurlu bir sabaha uyanacağımızı sanarken lapa lapa yağan kara uyanmışızdır. fena da olmadı aslında en beyazından bir sürpriz.
belli yerleri siktir etmesinden şüphelendiğim kurum. devlet meteoroloji şeysinden bahsediyorum. geçen hafta "4 gün yoğun kar" dediler, ilk 2 gün tipi oldu, üçüncü ve dördüncü gün açtı hava. aydınlıktı ama bulut falan vardı lan, nasıl iş anlamadım. parçalı falan da değil, göremiyordun güneşi.
sonra hava ısınacak dediler. ben bizzat termometremden -18'i gördüm. ki burası kışın sıcaklığın 10 dereceler arasında dolaştığı bir yer(+10 ve -10 yani) genelde. ki ocak ılıman kış dönemi sayılır, şimdi böyleyse şubat'ta buz kesilirim lan ben. ha ondan sonra, yeni haftanın başında kar var dediler. hava sıcaklığı pek değişmedi, en son -14'e yükseldiğini gördüm. kar falan da yoktu. "çarşamba'dan sonra ısınacak, kar gidecek" falan dediler. yine -15, lapa lapa kar yağıyor.
lan şaka mısınız? hayır söylediğinizin hep tam tersi çıksa ona göre önlem alırım, millet kıyafeti inceltmişken ben üç kat giyip "ehuea" derim. ama yok arkadaş. kar dersiniz yağmur gelir, açık dersiniz kar gelir, güneşli dersiniz parçalı bulutlu olur. kendi meteorolojimi kurarım, kırarım ulan öyle kurumu!
sonra hava ısınacak dediler. ben bizzat termometremden -18'i gördüm. ki burası kışın sıcaklığın 10 dereceler arasında dolaştığı bir yer(+10 ve -10 yani) genelde. ki ocak ılıman kış dönemi sayılır, şimdi böyleyse şubat'ta buz kesilirim lan ben. ha ondan sonra, yeni haftanın başında kar var dediler. hava sıcaklığı pek değişmedi, en son -14'e yükseldiğini gördüm. kar falan da yoktu. "çarşamba'dan sonra ısınacak, kar gidecek" falan dediler. yine -15, lapa lapa kar yağıyor.
lan şaka mısınız? hayır söylediğinizin hep tam tersi çıksa ona göre önlem alırım, millet kıyafeti inceltmişken ben üç kat giyip "ehuea" derim. ama yok arkadaş. kar dersiniz yağmur gelir, açık dersiniz kar gelir, güneşli dersiniz parçalı bulutlu olur. kendi meteorolojimi kurarım, kırarım ulan öyle kurumu!
2 haftadır eskişehire kar yağdıran ama göremediğimiz olay sonrası bugün ansızın sabah süprizi ile uyarı olmadan 8-10 cm kar ile karşılaşmamız sonucu güvenimiz sarsan kurumdur.
içinde geçen "o"lardan dolayı sayışmalara konu olabilecek kelime...*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar