bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bir gün ölecek olmak7
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- 22 haziran 20262
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- milli takımımızın balonu patladı7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- paris te son tango2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 2026 dünya kupası14
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- pornoyu bırakmak5
- yenidünya2
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
hava tahmin kuruluşu.
balkanlardan gelen soğuk hava dalgasını bizlere müjdeleyen kuruluş.
atmaosferik olaylarıfiziksel yöntem ve kurallara açıklayan bilim dalıdır...
genel meteoroloji,teorik meteoroloji,fiziksel meteorololi,sinoptik meteoroloji gibi çeşitleride vardır
genel meteoroloji,teorik meteoroloji,fiziksel meteorololi,sinoptik meteoroloji gibi çeşitleride vardır
kendisine inanmayıp şemsiyesini almayanları sırılsıklam olduğu kurum. (bkz: Yağmurda yürümek)
son 4 senedir tahmin konusunda coşmuş kurum önceleri bu kurumun kar yağacak sözüne kanıp okulda "tatil olacak holey" şeklinde milleti coşturduktan sonraki gün tin tin okula gittiğimde linç edilme tehlikesi atlatmış idim.bide üstüne kar arada bir atıştırınca "bak firimar sen üzülme diye çatıdan pamuk atıyolar nıhahaha" şeklinde replikler kullanarak bana işkence etmişlerdi *
gün itibariyle ankara'nın kara teslim olacağını söyleyen ama yanılan bilim dalıdır.
(bkz: pratikte sican kavramlar)
(bkz: pratikte sican kavramlar)
kısaca, meteoroloji konusu hava olan fizik türüdür.
balon uçurup uçak fırlatan davudi sesli erkekler ve diri vücudlu bayanların mesleği.
orospu öpücüğü diye bir tanım vardır meteorolojide... arasıra güneşli gibi bir anlama gelir...
tahmin konusunda gökyüzüne balon göndermeden en az aynı başarıyı göstereceğim kuruluş.
kar fırtınası var yarın, sakın çıkmayın dışarı derler; neredeyse gider denize girersiniz.
yarın günlük güneşlik, götü bile açın gezin derler; kar fırtınasında götünüz donar.
ne anladım ben bu *işten?
kar fırtınası var yarın, sakın çıkmayın dışarı derler; neredeyse gider denize girersiniz.
yarın günlük güneşlik, götü bile açın gezin derler; kar fırtınasında götünüz donar.
ne anladım ben bu *işten?
Hava olaylarından ve onların etkilerinden söz eden bir bilim, Meteoroloji, hava olaylarım fizik matematik ve istatistik metotlarına göre inceler.
günlerdir yağmur yağacak diye etrafı telaşa verip bu güzelim güneşli günlerde yağmurluk ve botlarla dolaşmamı sağlayan kurum. hani lan yağmur!
hava bilgisi.
halkı genelde felaketlerden sonra uyaran kurum.
geçen kış verdiği kar tahminleriyle beni "yardırmış" kurum. ulen randevu verilir gibi hava tahmin edilir mi hiç.
en basiretsiz bilim dalı. yuzyilin yagmurundan daha fazla yagmur yagacak dedigi gun hala 1 gram yagmur dusmedi. (bkz: kutumda yagmur hissediyorum)
kolpa bir kuruluştur. asgari derecede mizah algınız varsa şu yazıyı okuyunuz lütfen:
http://www.renkhaber.com/...a_Meteoroloji_/12857.html
http://www.renkhaber.com/...a_Meteoroloji_/12857.html
Yaptıkları tahmindir sadece. Adı üzerinde tahmin. Tutmayabilir. Normaldir yani.
eğer tahminlerimizde yağış yoksa ve yağdıysa, şeytan sidiği der geçeriz. eğer yağış bekliyorduk ve yağmadıysa, gereksiz utanç duyar gibi olur, sistem bizi pas geçti deriz ama yine de yolumuza devam eder ve ertesi günü tahmin ederiz.velhasılı, hem neşeli hem zordur bizim iş. ama yabancı bir düşünürün de dediği gibi, kariyerini düşünen bilim adamı öngörüde bulunmaz sözünün hep gözümün önüne gelmesine sebep olan mesleğim, işim, avradım.
güzel tahminler yapan kurum. lakin bir gün elinizde kar eldiveni, kafanızda kar maskesi,yanınızda şemsiye, ayağınıza kar botu, sırtınızda en kalınından parka giyip güneşlenmek gibi bir durumda bırakabiliyor.
bu kez yanılandır. yağmurlu bir sabaha uyanacağımızı sanarken lapa lapa yağan kara uyanmışızdır. fena da olmadı aslında en beyazından bir sürpriz.
belli yerleri siktir etmesinden şüphelendiğim kurum. devlet meteoroloji şeysinden bahsediyorum. geçen hafta "4 gün yoğun kar" dediler, ilk 2 gün tipi oldu, üçüncü ve dördüncü gün açtı hava. aydınlıktı ama bulut falan vardı lan, nasıl iş anlamadım. parçalı falan da değil, göremiyordun güneşi.
sonra hava ısınacak dediler. ben bizzat termometremden -18'i gördüm. ki burası kışın sıcaklığın 10 dereceler arasında dolaştığı bir yer(+10 ve -10 yani) genelde. ki ocak ılıman kış dönemi sayılır, şimdi böyleyse şubat'ta buz kesilirim lan ben. ha ondan sonra, yeni haftanın başında kar var dediler. hava sıcaklığı pek değişmedi, en son -14'e yükseldiğini gördüm. kar falan da yoktu. "çarşamba'dan sonra ısınacak, kar gidecek" falan dediler. yine -15, lapa lapa kar yağıyor.
lan şaka mısınız? hayır söylediğinizin hep tam tersi çıksa ona göre önlem alırım, millet kıyafeti inceltmişken ben üç kat giyip "ehuea" derim. ama yok arkadaş. kar dersiniz yağmur gelir, açık dersiniz kar gelir, güneşli dersiniz parçalı bulutlu olur. kendi meteorolojimi kurarım, kırarım ulan öyle kurumu!
sonra hava ısınacak dediler. ben bizzat termometremden -18'i gördüm. ki burası kışın sıcaklığın 10 dereceler arasında dolaştığı bir yer(+10 ve -10 yani) genelde. ki ocak ılıman kış dönemi sayılır, şimdi böyleyse şubat'ta buz kesilirim lan ben. ha ondan sonra, yeni haftanın başında kar var dediler. hava sıcaklığı pek değişmedi, en son -14'e yükseldiğini gördüm. kar falan da yoktu. "çarşamba'dan sonra ısınacak, kar gidecek" falan dediler. yine -15, lapa lapa kar yağıyor.
lan şaka mısınız? hayır söylediğinizin hep tam tersi çıksa ona göre önlem alırım, millet kıyafeti inceltmişken ben üç kat giyip "ehuea" derim. ama yok arkadaş. kar dersiniz yağmur gelir, açık dersiniz kar gelir, güneşli dersiniz parçalı bulutlu olur. kendi meteorolojimi kurarım, kırarım ulan öyle kurumu!
2 haftadır eskişehire kar yağdıran ama göremediğimiz olay sonrası bugün ansızın sabah süprizi ile uyarı olmadan 8-10 cm kar ile karşılaşmamız sonucu güvenimiz sarsan kurumdur.
içinde geçen "o"lardan dolayı sayışmalara konu olabilecek kelime...*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar