bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar5
- uludağ sözlüğün ınstagrama dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- nervio'nun memleketi3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- amy adams2
- hoşgeldin pazartesi7
- paris te son tango5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- haksızsam haksızsın deyin2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- park etmek sanatı4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sol tarafın inzal olması3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- izmir3
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- kız ismet2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- yer çekimine küsmek3
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- karaağaç ev fiyatları2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- spor sonrası pazularını öpmek2
- cuckold erkek5
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 2026 trans onur yürüyüşü3
hava tahmin kuruluşu.
balkanlardan gelen soğuk hava dalgasını bizlere müjdeleyen kuruluş.
atmaosferik olaylarıfiziksel yöntem ve kurallara açıklayan bilim dalıdır...
genel meteoroloji,teorik meteoroloji,fiziksel meteorololi,sinoptik meteoroloji gibi çeşitleride vardır
genel meteoroloji,teorik meteoroloji,fiziksel meteorololi,sinoptik meteoroloji gibi çeşitleride vardır
kendisine inanmayıp şemsiyesini almayanları sırılsıklam olduğu kurum. (bkz: Yağmurda yürümek)
son 4 senedir tahmin konusunda coşmuş kurum önceleri bu kurumun kar yağacak sözüne kanıp okulda "tatil olacak holey" şeklinde milleti coşturduktan sonraki gün tin tin okula gittiğimde linç edilme tehlikesi atlatmış idim.bide üstüne kar arada bir atıştırınca "bak firimar sen üzülme diye çatıdan pamuk atıyolar nıhahaha" şeklinde replikler kullanarak bana işkence etmişlerdi *
gün itibariyle ankara'nın kara teslim olacağını söyleyen ama yanılan bilim dalıdır.
(bkz: pratikte sican kavramlar)
(bkz: pratikte sican kavramlar)
kısaca, meteoroloji konusu hava olan fizik türüdür.
balon uçurup uçak fırlatan davudi sesli erkekler ve diri vücudlu bayanların mesleği.
orospu öpücüğü diye bir tanım vardır meteorolojide... arasıra güneşli gibi bir anlama gelir...
tahmin konusunda gökyüzüne balon göndermeden en az aynı başarıyı göstereceğim kuruluş.
kar fırtınası var yarın, sakın çıkmayın dışarı derler; neredeyse gider denize girersiniz.
yarın günlük güneşlik, götü bile açın gezin derler; kar fırtınasında götünüz donar.
ne anladım ben bu *işten?
kar fırtınası var yarın, sakın çıkmayın dışarı derler; neredeyse gider denize girersiniz.
yarın günlük güneşlik, götü bile açın gezin derler; kar fırtınasında götünüz donar.
ne anladım ben bu *işten?
Hava olaylarından ve onların etkilerinden söz eden bir bilim, Meteoroloji, hava olaylarım fizik matematik ve istatistik metotlarına göre inceler.
günlerdir yağmur yağacak diye etrafı telaşa verip bu güzelim güneşli günlerde yağmurluk ve botlarla dolaşmamı sağlayan kurum. hani lan yağmur!
hava bilgisi.
halkı genelde felaketlerden sonra uyaran kurum.
geçen kış verdiği kar tahminleriyle beni "yardırmış" kurum. ulen randevu verilir gibi hava tahmin edilir mi hiç.
en basiretsiz bilim dalı. yuzyilin yagmurundan daha fazla yagmur yagacak dedigi gun hala 1 gram yagmur dusmedi. (bkz: kutumda yagmur hissediyorum)
kolpa bir kuruluştur. asgari derecede mizah algınız varsa şu yazıyı okuyunuz lütfen:
http://www.renkhaber.com/...a_Meteoroloji_/12857.html
http://www.renkhaber.com/...a_Meteoroloji_/12857.html
Yaptıkları tahmindir sadece. Adı üzerinde tahmin. Tutmayabilir. Normaldir yani.
eğer tahminlerimizde yağış yoksa ve yağdıysa, şeytan sidiği der geçeriz. eğer yağış bekliyorduk ve yağmadıysa, gereksiz utanç duyar gibi olur, sistem bizi pas geçti deriz ama yine de yolumuza devam eder ve ertesi günü tahmin ederiz.velhasılı, hem neşeli hem zordur bizim iş. ama yabancı bir düşünürün de dediği gibi, kariyerini düşünen bilim adamı öngörüde bulunmaz sözünün hep gözümün önüne gelmesine sebep olan mesleğim, işim, avradım.
güzel tahminler yapan kurum. lakin bir gün elinizde kar eldiveni, kafanızda kar maskesi,yanınızda şemsiye, ayağınıza kar botu, sırtınızda en kalınından parka giyip güneşlenmek gibi bir durumda bırakabiliyor.
bu kez yanılandır. yağmurlu bir sabaha uyanacağımızı sanarken lapa lapa yağan kara uyanmışızdır. fena da olmadı aslında en beyazından bir sürpriz.
belli yerleri siktir etmesinden şüphelendiğim kurum. devlet meteoroloji şeysinden bahsediyorum. geçen hafta "4 gün yoğun kar" dediler, ilk 2 gün tipi oldu, üçüncü ve dördüncü gün açtı hava. aydınlıktı ama bulut falan vardı lan, nasıl iş anlamadım. parçalı falan da değil, göremiyordun güneşi.
sonra hava ısınacak dediler. ben bizzat termometremden -18'i gördüm. ki burası kışın sıcaklığın 10 dereceler arasında dolaştığı bir yer(+10 ve -10 yani) genelde. ki ocak ılıman kış dönemi sayılır, şimdi böyleyse şubat'ta buz kesilirim lan ben. ha ondan sonra, yeni haftanın başında kar var dediler. hava sıcaklığı pek değişmedi, en son -14'e yükseldiğini gördüm. kar falan da yoktu. "çarşamba'dan sonra ısınacak, kar gidecek" falan dediler. yine -15, lapa lapa kar yağıyor.
lan şaka mısınız? hayır söylediğinizin hep tam tersi çıksa ona göre önlem alırım, millet kıyafeti inceltmişken ben üç kat giyip "ehuea" derim. ama yok arkadaş. kar dersiniz yağmur gelir, açık dersiniz kar gelir, güneşli dersiniz parçalı bulutlu olur. kendi meteorolojimi kurarım, kırarım ulan öyle kurumu!
sonra hava ısınacak dediler. ben bizzat termometremden -18'i gördüm. ki burası kışın sıcaklığın 10 dereceler arasında dolaştığı bir yer(+10 ve -10 yani) genelde. ki ocak ılıman kış dönemi sayılır, şimdi böyleyse şubat'ta buz kesilirim lan ben. ha ondan sonra, yeni haftanın başında kar var dediler. hava sıcaklığı pek değişmedi, en son -14'e yükseldiğini gördüm. kar falan da yoktu. "çarşamba'dan sonra ısınacak, kar gidecek" falan dediler. yine -15, lapa lapa kar yağıyor.
lan şaka mısınız? hayır söylediğinizin hep tam tersi çıksa ona göre önlem alırım, millet kıyafeti inceltmişken ben üç kat giyip "ehuea" derim. ama yok arkadaş. kar dersiniz yağmur gelir, açık dersiniz kar gelir, güneşli dersiniz parçalı bulutlu olur. kendi meteorolojimi kurarım, kırarım ulan öyle kurumu!
2 haftadır eskişehire kar yağdıran ama göremediğimiz olay sonrası bugün ansızın sabah süprizi ile uyarı olmadan 8-10 cm kar ile karşılaşmamız sonucu güvenimiz sarsan kurumdur.
içinde geçen "o"lardan dolayı sayışmalara konu olabilecek kelime...*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar