bugün
- sözlükteki gizli düşmanım5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- her insanın bir cini olması3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- kadir inanır18
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- mason2
- içtim şarabı2
- hırt4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- kaşar2
- nervio4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
hava tahmin kuruluşu.
balkanlardan gelen soğuk hava dalgasını bizlere müjdeleyen kuruluş.
atmaosferik olaylarıfiziksel yöntem ve kurallara açıklayan bilim dalıdır...
genel meteoroloji,teorik meteoroloji,fiziksel meteorololi,sinoptik meteoroloji gibi çeşitleride vardır
genel meteoroloji,teorik meteoroloji,fiziksel meteorololi,sinoptik meteoroloji gibi çeşitleride vardır
kendisine inanmayıp şemsiyesini almayanları sırılsıklam olduğu kurum. (bkz: Yağmurda yürümek)
son 4 senedir tahmin konusunda coşmuş kurum önceleri bu kurumun kar yağacak sözüne kanıp okulda "tatil olacak holey" şeklinde milleti coşturduktan sonraki gün tin tin okula gittiğimde linç edilme tehlikesi atlatmış idim.bide üstüne kar arada bir atıştırınca "bak firimar sen üzülme diye çatıdan pamuk atıyolar nıhahaha" şeklinde replikler kullanarak bana işkence etmişlerdi *
gün itibariyle ankara'nın kara teslim olacağını söyleyen ama yanılan bilim dalıdır.
(bkz: pratikte sican kavramlar)
(bkz: pratikte sican kavramlar)
kısaca, meteoroloji konusu hava olan fizik türüdür.
balon uçurup uçak fırlatan davudi sesli erkekler ve diri vücudlu bayanların mesleği.
orospu öpücüğü diye bir tanım vardır meteorolojide... arasıra güneşli gibi bir anlama gelir...
tahmin konusunda gökyüzüne balon göndermeden en az aynı başarıyı göstereceğim kuruluş.
kar fırtınası var yarın, sakın çıkmayın dışarı derler; neredeyse gider denize girersiniz.
yarın günlük güneşlik, götü bile açın gezin derler; kar fırtınasında götünüz donar.
ne anladım ben bu *işten?
kar fırtınası var yarın, sakın çıkmayın dışarı derler; neredeyse gider denize girersiniz.
yarın günlük güneşlik, götü bile açın gezin derler; kar fırtınasında götünüz donar.
ne anladım ben bu *işten?
Hava olaylarından ve onların etkilerinden söz eden bir bilim, Meteoroloji, hava olaylarım fizik matematik ve istatistik metotlarına göre inceler.
günlerdir yağmur yağacak diye etrafı telaşa verip bu güzelim güneşli günlerde yağmurluk ve botlarla dolaşmamı sağlayan kurum. hani lan yağmur!
hava bilgisi.
halkı genelde felaketlerden sonra uyaran kurum.
geçen kış verdiği kar tahminleriyle beni "yardırmış" kurum. ulen randevu verilir gibi hava tahmin edilir mi hiç.
en basiretsiz bilim dalı. yuzyilin yagmurundan daha fazla yagmur yagacak dedigi gun hala 1 gram yagmur dusmedi. (bkz: kutumda yagmur hissediyorum)
kolpa bir kuruluştur. asgari derecede mizah algınız varsa şu yazıyı okuyunuz lütfen:
http://www.renkhaber.com/...a_Meteoroloji_/12857.html
http://www.renkhaber.com/...a_Meteoroloji_/12857.html
Yaptıkları tahmindir sadece. Adı üzerinde tahmin. Tutmayabilir. Normaldir yani.
eğer tahminlerimizde yağış yoksa ve yağdıysa, şeytan sidiği der geçeriz. eğer yağış bekliyorduk ve yağmadıysa, gereksiz utanç duyar gibi olur, sistem bizi pas geçti deriz ama yine de yolumuza devam eder ve ertesi günü tahmin ederiz.velhasılı, hem neşeli hem zordur bizim iş. ama yabancı bir düşünürün de dediği gibi, kariyerini düşünen bilim adamı öngörüde bulunmaz sözünün hep gözümün önüne gelmesine sebep olan mesleğim, işim, avradım.
güzel tahminler yapan kurum. lakin bir gün elinizde kar eldiveni, kafanızda kar maskesi,yanınızda şemsiye, ayağınıza kar botu, sırtınızda en kalınından parka giyip güneşlenmek gibi bir durumda bırakabiliyor.
bu kez yanılandır. yağmurlu bir sabaha uyanacağımızı sanarken lapa lapa yağan kara uyanmışızdır. fena da olmadı aslında en beyazından bir sürpriz.
belli yerleri siktir etmesinden şüphelendiğim kurum. devlet meteoroloji şeysinden bahsediyorum. geçen hafta "4 gün yoğun kar" dediler, ilk 2 gün tipi oldu, üçüncü ve dördüncü gün açtı hava. aydınlıktı ama bulut falan vardı lan, nasıl iş anlamadım. parçalı falan da değil, göremiyordun güneşi.
sonra hava ısınacak dediler. ben bizzat termometremden -18'i gördüm. ki burası kışın sıcaklığın 10 dereceler arasında dolaştığı bir yer(+10 ve -10 yani) genelde. ki ocak ılıman kış dönemi sayılır, şimdi böyleyse şubat'ta buz kesilirim lan ben. ha ondan sonra, yeni haftanın başında kar var dediler. hava sıcaklığı pek değişmedi, en son -14'e yükseldiğini gördüm. kar falan da yoktu. "çarşamba'dan sonra ısınacak, kar gidecek" falan dediler. yine -15, lapa lapa kar yağıyor.
lan şaka mısınız? hayır söylediğinizin hep tam tersi çıksa ona göre önlem alırım, millet kıyafeti inceltmişken ben üç kat giyip "ehuea" derim. ama yok arkadaş. kar dersiniz yağmur gelir, açık dersiniz kar gelir, güneşli dersiniz parçalı bulutlu olur. kendi meteorolojimi kurarım, kırarım ulan öyle kurumu!
sonra hava ısınacak dediler. ben bizzat termometremden -18'i gördüm. ki burası kışın sıcaklığın 10 dereceler arasında dolaştığı bir yer(+10 ve -10 yani) genelde. ki ocak ılıman kış dönemi sayılır, şimdi böyleyse şubat'ta buz kesilirim lan ben. ha ondan sonra, yeni haftanın başında kar var dediler. hava sıcaklığı pek değişmedi, en son -14'e yükseldiğini gördüm. kar falan da yoktu. "çarşamba'dan sonra ısınacak, kar gidecek" falan dediler. yine -15, lapa lapa kar yağıyor.
lan şaka mısınız? hayır söylediğinizin hep tam tersi çıksa ona göre önlem alırım, millet kıyafeti inceltmişken ben üç kat giyip "ehuea" derim. ama yok arkadaş. kar dersiniz yağmur gelir, açık dersiniz kar gelir, güneşli dersiniz parçalı bulutlu olur. kendi meteorolojimi kurarım, kırarım ulan öyle kurumu!
2 haftadır eskişehire kar yağdıran ama göremediğimiz olay sonrası bugün ansızın sabah süprizi ile uyarı olmadan 8-10 cm kar ile karşılaşmamız sonucu güvenimiz sarsan kurumdur.
içinde geçen "o"lardan dolayı sayışmalara konu olabilecek kelime...*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar