bugün
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gülüm diyen kız8
- sözlük kızlarının vücutları15
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- 24 06 2026 uludağ sözlük 1inci osuruk partisi2
- kuzenin içine boşalmak14
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- black mirror2
- yılmaz güney12
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- dimmu borgir dinlemek3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- sözlükten çıkmayan yazar2
- velvet10
- ziyade ilahiler dinlemek2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- günün kitabı3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- düşün ki o bunu okuyor4
- kemal kılıçdaroğlu18
- zaman baba birader bey2
- ameliyat olmak6
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- otopsiraporlari5
- almanya5
- rahmi koç6
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- evde mum bulundurmak7
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- garip sorular2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
(bkz: meglomania)
kendini diğerlerinden üstün gören insan modeli.
ali şen bu türün en büyük örneğidir.
su da bu tür megolaman insanlara dahildir.*
alçak gönüllülükten nasibini almamış (bkz: kendini beğenmiş)kişilerdir.
sürekli kendisinden bahsedenlerdir...
hayatin katlanilmaz yuzunu gozler onune seren insan tipi. genellikle kadinlarda rastlanir hic de $a$irtici olmayarak... biz erkeklerden de cikar bu moronlardan tabii de.
bu gibi insanlar ile konu$mak da konu$tuklari ortamda bulunmak da cok zordur. havadan sudan giderken konu birden kendisine geliverir. yandiniz:
"-.... ya ya,.... bu sira pek bi artti gene bu grip hastaligi, herkes yatak do$ek!"
"-evet ya. ben de oldum. gecen ay vallaha bir ay yastiktan kaldiramadim ba$imi, boyle salak gibi. doktara goturdu tuncer, doktor dedi: "-aaaa, ben boyle $ey gormedim, ay benim gribim bile bir garip cikti, ayyy inanmiyorum. bir de gecen yil benim annem de olduydu, vallahi 4 ay....."
nedense bu insanlarin bunyeleri, karakterleri, anneleri, babalari, arkada$lari cok ozeldir. hep garip olaylar bunlarin ba$ina gelir:
"-a, olmaz boyle $ey, inanmiyorum, deli gibi bi$ey. adam yana$ti ortakoy'de yanima, zevzek zevzek yapi$kan, vallaha sariyer'e kadar geldi pe$imden, olmaz boyle $ey..."
"-benim bir arkada$im var, taner diye, ay brad pitt'in aynisi, inanilmaz da gitar caliyor, yok boyle bi$ey."
ali$kanliklari, ya$amlari hep ba$kalarina da ornek olmasi icin icat edilmi$ bilgece detaylar ile doludur ve bunlari payla$maktan cekinmezler:
"-yazin kizartma iyi olur valla...."
"-aaa bak ne diycem kizlar. bizim evde kizartma yapilmaz, daha dogrusu bildiginiz yag ile yapilmaz. misirozu yagi var ya, kizartmayi onla yapin, hele bir de patlican da varsa bir guzel olur ki, ufffff, ufffff. bak benim ananem anlattiydi rahmetli, zaten cok iyi yemek yaparmi$, me$hurmu$ mahallede...."
sanirim anladiniz bu igrenc tipleri... tek hevesle anlattiklari $ey kendileri ve cevreleridir.
eeeee;
"kucuk beyinler ki$ileri, orta beyinler olaylari, buyuk beyinler fikirleri ve sistemleri tarti$irlar"
dogrudur.
hayatin katlanilmaz yuzunu gozler onune seren insan tipi. genellikle kadinlarda rastlanir hic de $a$irtici olmayarak... biz erkeklerden de cikar bu moronlardan tabii de.
bu gibi insanlar ile konu$mak da konu$tuklari ortamda bulunmak da cok zordur. havadan sudan giderken konu birden kendisine geliverir. yandiniz:
"-.... ya ya,.... bu sira pek bi artti gene bu grip hastaligi, herkes yatak do$ek!"
"-evet ya. ben de oldum. gecen ay vallaha bir ay yastiktan kaldiramadim ba$imi, boyle salak gibi. doktara goturdu tuncer, doktor dedi: "-aaaa, ben boyle $ey gormedim, ay benim gribim bile bir garip cikti, ayyy inanmiyorum. bir de gecen yil benim annem de olduydu, vallahi 4 ay....."
nedense bu insanlarin bunyeleri, karakterleri, anneleri, babalari, arkada$lari cok ozeldir. hep garip olaylar bunlarin ba$ina gelir:
"-a, olmaz boyle $ey, inanmiyorum, deli gibi bi$ey. adam yana$ti ortakoy'de yanima, zevzek zevzek yapi$kan, vallaha sariyer'e kadar geldi pe$imden, olmaz boyle $ey..."
"-benim bir arkada$im var, taner diye, ay brad pitt'in aynisi, inanilmaz da gitar caliyor, yok boyle bi$ey."
ali$kanliklari, ya$amlari hep ba$kalarina da ornek olmasi icin icat edilmi$ bilgece detaylar ile doludur ve bunlari payla$maktan cekinmezler:
"-yazin kizartma iyi olur valla...."
"-aaa bak ne diycem kizlar. bizim evde kizartma yapilmaz, daha dogrusu bildiginiz yag ile yapilmaz. misirozu yagi var ya, kizartmayi onla yapin, hele bir de patlican da varsa bir guzel olur ki, ufffff, ufffff. bak benim ananem anlattiydi rahmetli, zaten cok iyi yemek yaparmi$, me$hurmu$ mahallede...."
sanirim anladiniz bu igrenc tipleri... tek hevesle anlattiklari $ey kendileri ve cevreleridir.
eeeee;
"kucuk beyinler ki$ileri, orta beyinler olaylari, buyuk beyinler fikirleri ve sistemleri tarti$irlar"
dogrudur.
küçük dağlar ben yarattım'dır.
kendini bir bok sanmadır.
tevazu karşıtı bir özelliktir...
kendini bir bok sanmadır.
tevazu karşıtı bir özelliktir...
oje sürerken oje* yi dinleyen kişi olabilir.
(bkz: hangi oje yakışmaz ki kız sana)
(bkz: anne ben mego oldum)
(bkz: hangi oje yakışmaz ki kız sana)
(bkz: anne ben mego oldum)
kendini bir bok sanmaktır..ayrıca bunların sinsilerinden bir tanıdığım var ki çok korkunçtur.ah benim saf maşuğum kendisini severken sürekli bir gıcıklıklarda kendisi...
hayatta fazla başarılı olamadıkları için mutlu olamayan insanların, başkalarının kendileriyle gurur duyarak mutlu olmasına uyuz olduktan sonra vurulan damgadır. ne gereği var bırak kendini bi bok zannetsin mutlu olsun, niye uyuz oluyosun hatta sende gaz ver "valla sen süpersin" de mutlu et onu. bir insan kendini bir bok zannederek sana ne gibi bir zarar verebilir ki... ha diyorsan ki "bunlar çok megolaman oldukları için diğer insanlardan daha da ön planda oluyorlar, fırsatları daha iyi değerlendiriyorlar" o zaman sen de megolaman ol geride durma dünya düzeni bu azizim. düzene uymak istemiyorsan kendi düzenini oluşturucaksın, onu da yapamıyorsan ona buna megolaman deyip de bok atma.
(bkz: megalomal)
mütevazılık kelimesinin anlamını bilmeyen, burnu büyük, en başarılı benim havalarında olan aslında hiç bir şey olan insanardır.
çevresindeki herkesi herşeyi kendinden aşşağı gören genelde sonradan görme tiplerin içinde bulunduğu durum. ne demiş atalarımız insan üç şeyle sınanır kadın, para, mevki.
Soylenisi cok guzel bir kelime. Narsist ile yakın anlamdadir.
Doğru yazılışı megaloman olandır. http://sozluk.net/index.php?word=megaloman
megalomanyak türemişini, ünlü uyumuna uysun diye değiştirmiş, sonra üşenmiş ve kalan kısmı kesmiş kişilerce üretilen kelimedir. kasmayın olm. kendini beğenmiş deyin, anlarız biz.
Kendini beğenen kişidir, hatta Erkekler için http://megolaman.com/ adında moda bloğu bile vardır.
Su siralar etrafimda kaynayan insan tipi. Nefretimsiniz arkadas.
Her gün özgüveniniz için en az 3 doz ego iyidir. bokunu çıkartanlara da bu lakap verilmiştir. bana da dedikleri oldu ama megolaman da olsan tadında olacak arkadaş.
sürekli aynaya bakan tiplerdir.
Mega büyük, man ise adam anlamına gelir.
Mealen kendini aşırı büyük gören, narsist kişilik bozukluğundan muzdarip kişi.
Bir ileri aşaması ise megolamanyaklık. *
Mealen kendini aşırı büyük gören, narsist kişilik bozukluğundan muzdarip kişi.
Bir ileri aşaması ise megolamanyaklık. *
Megaloman Ne Demek? Megolaman Nedir? gibi sorular burada gayet açıklayıcı bir şekilde yazılmış. Örneklere bir tane de ben eklemek istiyorum; RTE *
https://megolaman.net/megaloman-ne-demek/
https://megolaman.net/megaloman-ne-demek/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar