bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- buddy dude2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- lionel messi4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
mazda'nın en güzel arabalarındandır. üstü açılabilir. 1992 modeli 12.000 YTL gibi fiyatlara bulunabilir. mazda miata diye de adlandırılır.
ingiltere'de kadin kuaforu arabasi olarak bilinir. enteresan bir sekilde kuaforler bu arabayi satin alirlar.
sonunda türkiye'ye gelmiştir. hayırlı uğurlu olsundur.
amerikada belirli bir süre miata ismi altında çıkmış mazda mx-5. bu modelle beraber mazda 323 serisinde dünyada ilk defa ön kaput içerisine gizlenen far şeklini kullanmıştır. yeni kasalarında bulunmamakta. amerika ve diğer ülkelerde bir japon otomobilinin bukadar satılmasının tek sebebi cabrio sınıfındaki en ucuz araba oluşudur.
roadstar sınıfında dünyanın en fazla satış rakamı rekorunu elinde bulunduran otomobil.
ilk serisi na alınıp turbo ve lsd takılması gereken araba. ayrıca sürüş zevki öyle böyle değil.
ayağı yerden kesmesi yeterli. nede olsa bir araba. (hiç arabası olmayan bir insanın yaptıgı yorumdur).
Geçen hafta kemerburgaz göktürk'te binicilik şampiyonası vardı. Ana sponsor u da mazda olduğu için yeni çıkan 6 ve cx-5 modellerının tanıtımı ve test sürüşü oldu. Onun haricinde başka modelleri de getirildi. Mazda 3 mazda 5 ve MX-5 ti. Hafta sonu olan 3 günlük tanıtım kapsamında bana da mx-5 geldi.
Araçla ilgili kısa bir bilgi vermek gerekirse araç 2000 motor 160 beygir gücünde ve 1100 kilo. 12 saniye'de üstü açılıp kapanabiliyor.
Aracın seriliğine geliceksek 1. ve 2. vitesin seriliğini ben başka hiç bir arabada görmedim gazı kapattığınızda direksiyonu tutmanız gerekıyor. Aksi halde araç sapıtıyor. Direksiyonu çeviripte gaza biraz bassaniz bile araç kendi etrafında dönmeye başlıyor.
Aracın ses sistemi bose o yüzden ses sistemine ayrıca bi para harcamaya gerek yok tatmin edici hatta daha fazlası.
1.85 boyun üzerindekiler için sıkıntı yaratabilir araç gerçekten dar. Benim boyum 1.80 olmasına rağmen koltuk en gerideydi. Bagaj hacmi roadster olduğu için haliyle çok küçük küçük bavul anca girer.
Fiyatına gelince 2 tane farklı fiyat seçeneği var. 92.000 ve 98.000 lira style ve sport paketler.
Benim sürdüğüm araç otomatik vites f1 şanzımandı. Şanzıman biraz geç işliyordu. Ve süspansiyon u çok sert banketlerden geçerken rahatsız ediyor arac yola yakın olduğu için banketlerde sıkıntı yaşanıyor istanbul'da sürmek biraz sıkıntılı olabilir. Ama tüm gözleri çekiyor. Gittiğimiz yerde herkeste porsche olmasına ragmen herkes merak edip geldi benim gözümde artıları daha yüksek fiyatı biraz daha düşük olabilirse roadster araç isteyenler için 2.tercih olabilir. ilk tercih mercedes SLK.
Araçla ilgili kısa bir bilgi vermek gerekirse araç 2000 motor 160 beygir gücünde ve 1100 kilo. 12 saniye'de üstü açılıp kapanabiliyor.
Aracın seriliğine geliceksek 1. ve 2. vitesin seriliğini ben başka hiç bir arabada görmedim gazı kapattığınızda direksiyonu tutmanız gerekıyor. Aksi halde araç sapıtıyor. Direksiyonu çeviripte gaza biraz bassaniz bile araç kendi etrafında dönmeye başlıyor.
Aracın ses sistemi bose o yüzden ses sistemine ayrıca bi para harcamaya gerek yok tatmin edici hatta daha fazlası.
1.85 boyun üzerindekiler için sıkıntı yaratabilir araç gerçekten dar. Benim boyum 1.80 olmasına rağmen koltuk en gerideydi. Bagaj hacmi roadster olduğu için haliyle çok küçük küçük bavul anca girer.
Fiyatına gelince 2 tane farklı fiyat seçeneği var. 92.000 ve 98.000 lira style ve sport paketler.
Benim sürdüğüm araç otomatik vites f1 şanzımandı. Şanzıman biraz geç işliyordu. Ve süspansiyon u çok sert banketlerden geçerken rahatsız ediyor arac yola yakın olduğu için banketlerde sıkıntı yaşanıyor istanbul'da sürmek biraz sıkıntılı olabilir. Ama tüm gözleri çekiyor. Gittiğimiz yerde herkeste porsche olmasına ragmen herkes merak edip geldi benim gözümde artıları daha yüksek fiyatı biraz daha düşük olabilirse roadster araç isteyenler için 2.tercih olabilir. ilk tercih mercedes SLK.
need for speed underground 2nin en iyi arabasıdır! açık ve net. drag modu hariç diğer bütün modlarda tam dizili halde geçemeyeceği araba yoktur.
ayrıca hayalimdeki arabadır.
ayrıca hayalimdeki arabadır.
Bir erkeğe yakışmayacak sevımlılıkte, ama gerçek erkek stili olarak arkadan itiş kullanan şirin spor otomobil. Düşük hızlarda arkadan ıtısın nimetin den faydalanıp cıtırdan arkayı bırakabilirsin, lakin açık ve net birsey varki aracın içi kullanıcısını bir gram bile memnun etmeyecek kadar kalitesiz malzemelere boğulmuş durumdadir.
hayallerimin arabasıdır.
dünyanın en hızlı açılır kapanır tavanına sahip olmak issteyenlerin tercihi retrografik tasarımıyla alıcıların dikkatini çekmiş cool otomobil.
kırmızısı ya da siyahı makbul olup dizi otomobili olarak da oldukça kullanılmaya müsait duruyor. holding sahibinin oğlu arabası.
kırmızısı ya da siyahı makbul olup dizi otomobili olarak da oldukça kullanılmaya müsait duruyor. holding sahibinin oğlu arabası.
bir insafsız da şuraya görselini atmamış. bu kadar anlatıp da beni meraklandırmaktan zevk mi alıyorsunuz lan. görselsiz sözlük mü olur.
görsel
alın bu görseli. bütçemin yetmeyeceği araçtır. ben mazda 3 hatchpack almayı düşünmüştüm.
edit: leonspor
görsel
alın bu görseli. bütçemin yetmeyeceği araçtır. ben mazda 3 hatchpack almayı düşünmüştüm.
edit: leonspor
ilk üretildiği 89'dan günümüze kadar çizgisini sonuna kadar korumaya çalışan japon emojisi.
sizce de emoji gibi değil mi;
görsel
sizce de emoji gibi değil mi;
görsel
ülkemizde almak çok zorlaştı ancak bir gün hem bankaya hem de devlete birer tane aldıktan sonra kalan parayla kendimi ödüllendirip bu roadster araç dünyasının tek lideri şehvetli arabaya sahip olacağım.
kafaya koydum sanırım bir adet 100th anniversary edition alacağım, alınca editlerim.
edit: aldım
edit: aldım
200 bin liraya falan var, sıfır golf 1.0 falan alacağıma bunu alırım forma satışından arabanın parası çıkar. Forma satışının ne olduğunu anlamışsınızdır.
satılık bir adet elimde var, düşünen var ise konuşalım
haftasonu 2.0 soft top yani tenteli versiyonunu kullandığım roadster. bu arabayla ilgili çok güzel düşüncelerim vardı, beklentilerimi tam olarak karşıladı. ne eksik ne fazla. bu arabayı tanımlamak istesek oyuncak demek lazım. gerçekten çok eğlenceli bir oyuncak ama ulaşım aracı değil bence. araç zaten 2 kişilik fakat 2 kişi de olsanız tatile zor gidersiniz. bagajı çok küçük. 1 tane kabin boy valiz sığar, 2 sığmaz. elinizde poşetlerle arabaya binseniz arka koltuğa atamazsınız. torpidosu bile yok. bir de bence konforlu da değil, rüzgar sesi ve yalıtımına çok takılmadım ben fakat diz mesafesi ve iç hacimi çok dar. 2 3 saatlik yolculuktan fazlası bunaltıcı olabilir. başka negatif özelliği var mı diyeceğim , yok.
şimdi güzel kısımlara gelelim. araba çok hafif ve bunu sürücüsüne hissettiriyor. muhteşem bir özellik bu. aşırı kıvrak. vites yolları çok kısa, güzel direksiyon hissi ve 160 hp ile çok eğlenceli bir kombinasyon ortaya çıkmış. zaten bunu alacaksanız kesinlikle otomatik almayın. yani düz vites otomatik tartışmasına girmek istemiyorum, kaybeden taraf açık ara düz vitestir bence de ama bu araç o araç değil. mutlaka düz vites alınmalı. ben daha önce 15 dakika arkadan itiş bir otomobil kullanmıştım, o da 136 hp bir bmw 116 idi, dolayısıyla sıfır tecrübe sayabilirim kendimi. ona rağmen ilk denememde donut çizebildim. arabaya alışsam yapabileceğim haylazlıkları düşünemiyorum bile. debriyaj tokatlayarak arkasını cok kolay ve kontrollu bir sekilde kaydırabilirsiniz. hafif olmasından ve çok güçlü olmamasından ötürü güvenli bir şekilde eğlenebiliyorsunuz. elinizden fırlayıp gitme ihtimali çok zorlamazsanız yok. 160 hp de gayet yeterli, dağ yollarında ve pistte çoğu güçlü arabayı üzer diye tahmin ediyorum. spor araba sanıp aşırı hızlı gitmesini beklemeyin, tam olarak 160 hp atmosferiklik gibi gidiyor. gayet yeterli fakat turbonun koltuğa yapıştırması da yok, bu da bir gerçek.
ayrıca biz bu arabayı hava 5 dereceyken kullandık. ve üstünü açtık. koltuk ısıtma sayesinde üşümüyorsunuz. yani üstünün açılma özelliği sadece yazın veya baharda olur, kışın açılmaz gibi düşünmeyin. hele istanbul gibi bir yerde yağmur yağmayan her saniye açılabilir, iç hacim o kadar dar ki klima + koltuk ısıtmayla hemen ısınıyorsunuz. özet olarak araba kullanmayı, sportif sürüş yapmayı, arabayı kaydırmayı seviyorsanız doğru adres. cafelerin önünde, yazlık kasabada hava atmak için de alınır. yukarıda saydıklarımdan hiç biri ilginizi çekmiyorsa sizlik değil, 2 ay sonra satarsınız. bir gün benim olacaksın miata.
şimdi güzel kısımlara gelelim. araba çok hafif ve bunu sürücüsüne hissettiriyor. muhteşem bir özellik bu. aşırı kıvrak. vites yolları çok kısa, güzel direksiyon hissi ve 160 hp ile çok eğlenceli bir kombinasyon ortaya çıkmış. zaten bunu alacaksanız kesinlikle otomatik almayın. yani düz vites otomatik tartışmasına girmek istemiyorum, kaybeden taraf açık ara düz vitestir bence de ama bu araç o araç değil. mutlaka düz vites alınmalı. ben daha önce 15 dakika arkadan itiş bir otomobil kullanmıştım, o da 136 hp bir bmw 116 idi, dolayısıyla sıfır tecrübe sayabilirim kendimi. ona rağmen ilk denememde donut çizebildim. arabaya alışsam yapabileceğim haylazlıkları düşünemiyorum bile. debriyaj tokatlayarak arkasını cok kolay ve kontrollu bir sekilde kaydırabilirsiniz. hafif olmasından ve çok güçlü olmamasından ötürü güvenli bir şekilde eğlenebiliyorsunuz. elinizden fırlayıp gitme ihtimali çok zorlamazsanız yok. 160 hp de gayet yeterli, dağ yollarında ve pistte çoğu güçlü arabayı üzer diye tahmin ediyorum. spor araba sanıp aşırı hızlı gitmesini beklemeyin, tam olarak 160 hp atmosferiklik gibi gidiyor. gayet yeterli fakat turbonun koltuğa yapıştırması da yok, bu da bir gerçek.
ayrıca biz bu arabayı hava 5 dereceyken kullandık. ve üstünü açtık. koltuk ısıtma sayesinde üşümüyorsunuz. yani üstünün açılma özelliği sadece yazın veya baharda olur, kışın açılmaz gibi düşünmeyin. hele istanbul gibi bir yerde yağmur yağmayan her saniye açılabilir, iç hacim o kadar dar ki klima + koltuk ısıtmayla hemen ısınıyorsunuz. özet olarak araba kullanmayı, sportif sürüş yapmayı, arabayı kaydırmayı seviyorsanız doğru adres. cafelerin önünde, yazlık kasabada hava atmak için de alınır. yukarıda saydıklarımdan hiç biri ilginizi çekmiyorsa sizlik değil, 2 ay sonra satarsınız. bir gün benim olacaksın miata.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar