bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- güneş2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- paris te son tango6
- kaçak çay2
- iş kadını yazarlar6
- futbol9
- oyuncu2
- gocu abi2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- amazon com tr2
- gocu bey meh meh bey birader4
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
haftasonu 2.0 soft top yani tenteli versiyonunu kullandığım roadster. bu arabayla ilgili çok güzel düşüncelerim vardı, beklentilerimi tam olarak karşıladı. ne eksik ne fazla. bu arabayı tanımlamak istesek oyuncak demek lazım. gerçekten çok eğlenceli bir oyuncak ama ulaşım aracı değil bence. araç zaten 2 kişilik fakat 2 kişi de olsanız tatile zor gidersiniz. bagajı çok küçük. 1 tane kabin boy valiz sığar, 2 sığmaz. elinizde poşetlerle arabaya binseniz arka koltuğa atamazsınız. torpidosu bile yok. bir de bence konforlu da değil, rüzgar sesi ve yalıtımına çok takılmadım ben fakat diz mesafesi ve iç hacimi çok dar. 2 3 saatlik yolculuktan fazlası bunaltıcı olabilir. başka negatif özelliği var mı diyeceğim , yok.
şimdi güzel kısımlara gelelim. araba çok hafif ve bunu sürücüsüne hissettiriyor. muhteşem bir özellik bu. aşırı kıvrak. vites yolları çok kısa, güzel direksiyon hissi ve 160 hp ile çok eğlenceli bir kombinasyon ortaya çıkmış. zaten bunu alacaksanız kesinlikle otomatik almayın. yani düz vites otomatik tartışmasına girmek istemiyorum, kaybeden taraf açık ara düz vitestir bence de ama bu araç o araç değil. mutlaka düz vites alınmalı. ben daha önce 15 dakika arkadan itiş bir otomobil kullanmıştım, o da 136 hp bir bmw 116 idi, dolayısıyla sıfır tecrübe sayabilirim kendimi. ona rağmen ilk denememde donut çizebildim. arabaya alışsam yapabileceğim haylazlıkları düşünemiyorum bile. debriyaj tokatlayarak arkasını cok kolay ve kontrollu bir sekilde kaydırabilirsiniz. hafif olmasından ve çok güçlü olmamasından ötürü güvenli bir şekilde eğlenebiliyorsunuz. elinizden fırlayıp gitme ihtimali çok zorlamazsanız yok. 160 hp de gayet yeterli, dağ yollarında ve pistte çoğu güçlü arabayı üzer diye tahmin ediyorum. spor araba sanıp aşırı hızlı gitmesini beklemeyin, tam olarak 160 hp atmosferiklik gibi gidiyor. gayet yeterli fakat turbonun koltuğa yapıştırması da yok, bu da bir gerçek.
ayrıca biz bu arabayı hava 5 dereceyken kullandık. ve üstünü açtık. koltuk ısıtma sayesinde üşümüyorsunuz. yani üstünün açılma özelliği sadece yazın veya baharda olur, kışın açılmaz gibi düşünmeyin. hele istanbul gibi bir yerde yağmur yağmayan her saniye açılabilir, iç hacim o kadar dar ki klima + koltuk ısıtmayla hemen ısınıyorsunuz. özet olarak araba kullanmayı, sportif sürüş yapmayı, arabayı kaydırmayı seviyorsanız doğru adres. cafelerin önünde, yazlık kasabada hava atmak için de alınır. yukarıda saydıklarımdan hiç biri ilginizi çekmiyorsa sizlik değil, 2 ay sonra satarsınız. bir gün benim olacaksın miata.
şimdi güzel kısımlara gelelim. araba çok hafif ve bunu sürücüsüne hissettiriyor. muhteşem bir özellik bu. aşırı kıvrak. vites yolları çok kısa, güzel direksiyon hissi ve 160 hp ile çok eğlenceli bir kombinasyon ortaya çıkmış. zaten bunu alacaksanız kesinlikle otomatik almayın. yani düz vites otomatik tartışmasına girmek istemiyorum, kaybeden taraf açık ara düz vitestir bence de ama bu araç o araç değil. mutlaka düz vites alınmalı. ben daha önce 15 dakika arkadan itiş bir otomobil kullanmıştım, o da 136 hp bir bmw 116 idi, dolayısıyla sıfır tecrübe sayabilirim kendimi. ona rağmen ilk denememde donut çizebildim. arabaya alışsam yapabileceğim haylazlıkları düşünemiyorum bile. debriyaj tokatlayarak arkasını cok kolay ve kontrollu bir sekilde kaydırabilirsiniz. hafif olmasından ve çok güçlü olmamasından ötürü güvenli bir şekilde eğlenebiliyorsunuz. elinizden fırlayıp gitme ihtimali çok zorlamazsanız yok. 160 hp de gayet yeterli, dağ yollarında ve pistte çoğu güçlü arabayı üzer diye tahmin ediyorum. spor araba sanıp aşırı hızlı gitmesini beklemeyin, tam olarak 160 hp atmosferiklik gibi gidiyor. gayet yeterli fakat turbonun koltuğa yapıştırması da yok, bu da bir gerçek.
ayrıca biz bu arabayı hava 5 dereceyken kullandık. ve üstünü açtık. koltuk ısıtma sayesinde üşümüyorsunuz. yani üstünün açılma özelliği sadece yazın veya baharda olur, kışın açılmaz gibi düşünmeyin. hele istanbul gibi bir yerde yağmur yağmayan her saniye açılabilir, iç hacim o kadar dar ki klima + koltuk ısıtmayla hemen ısınıyorsunuz. özet olarak araba kullanmayı, sportif sürüş yapmayı, arabayı kaydırmayı seviyorsanız doğru adres. cafelerin önünde, yazlık kasabada hava atmak için de alınır. yukarıda saydıklarımdan hiç biri ilginizi çekmiyorsa sizlik değil, 2 ay sonra satarsınız. bir gün benim olacaksın miata.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar