bugün
- akp aslında yok her şey dekor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi6
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- devlet gücü6
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- haitinin gol atmış olması5
- anın görüntüsü17
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- oyuncu koltugu4
- 2026 dünya kupası23
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- lionel messi11
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karsan jest2
- dünya8
- duygusal yankı2
- zalican2
(bkz: amele porschesi)
323f modeli mazda lantis olarak bilinir.bahsettiğim kasanın son üretim yılı 1998dir.1.6'si çok az bulunmakla birlikte çevrede gördüklerimizin çoğu 1.8 motordur.123 beygir gücündedir.itici yeşil rengi çok olmakla birlikte 10 yaş ve üstünde olmasına rağmen lacivert ve metalik gri olanı günümüzde bile şekil durmaktadır.
gözlerini açıp kapayabilen araç. çok korkardım küçükken. hele o striptiz yapar gibi göğüs kafesini açıp motor dekoltesini gösterdiği anlar yokmu... hüngür-hüngür ağlayarak eve kaçardım.
bu da böyle bir anımdı.
bu da böyle bir anımdı.
Hatchback modeli ilk çıktığı zamanlarda efsaneydi. Göz kapağı gibi açılıp kapanan farlar, zamanında büyük bir olay olan 4 camın otomatik olması, sağlam motoru ve dönemdaşlarından oldukça yüksek olan konforu ile hayran bırakırdı kendine. Çocukken bildiğim tek spor araba markasıydı. Çıkartmalarına gıptayla bakardık.
4 camı otomatik olan 76 model w123 mercedes'imizden sonra binseydim heralde bende hiç de şaşkınlık uyandırmayacak olan sıradan araba.
hatchback modeli sıradan olmayan, olması da mümkün olmayan süper otomobildir. bu arabanın orta segmentte bir araç olduğunu düşünürsek, dönemdaşlarıyla karşılaştırıldığında uzay mekiği gibi durmaktadır. 4 camın otomatik olması yanında, elektrikli dış aynalar, hidrolik direksiyon, ön kontrol paneli, opsiyonel olarak klima bulunması, estetik tasarımı, güçlü motoru vs. herşeyiyle sıradışı bir otomobildir.
tasarımı porsche'den ayrılan bir dizayn ekibi tarafından yapılmıştır ki, bunu anlamak çok da zor değildir. bazılarına göre 924'lerin tasarımından daha çekici bir tasarıma sahiptir. tüm dünyada vosvos oluşumuna benzer onlarca fan club tarzı yapılanmaya sahiptir ve kullanıcıları tarafından yere göğe sığdırılamazlar.
ille de sıradanlıktan bahsedilecekse eskiden sahip olduğumuz 63 model impala'daki otomatik camlar, hidrolik direksiyon, klima ve otomatik şanzıman da 15 sene sonra piyasaya çıkan w123 mercedes'i düdüklü tencere pozisyonuna sokabilecek bir otomobildi.
tasarımı porsche'den ayrılan bir dizayn ekibi tarafından yapılmıştır ki, bunu anlamak çok da zor değildir. bazılarına göre 924'lerin tasarımından daha çekici bir tasarıma sahiptir. tüm dünyada vosvos oluşumuna benzer onlarca fan club tarzı yapılanmaya sahiptir ve kullanıcıları tarafından yere göğe sığdırılamazlar.
ille de sıradanlıktan bahsedilecekse eskiden sahip olduğumuz 63 model impala'daki otomatik camlar, hidrolik direksiyon, klima ve otomatik şanzıman da 15 sene sonra piyasaya çıkan w123 mercedes'i düdüklü tencere pozisyonuna sokabilecek bir otomobildi.
Üretildiği yıllarda japon olmayan ne kadar benzeri araç varsa kalkışta iki eline birden verebilen ve 20 yıl sonra bunu zaman zaman halen başarabilen sağlamlık abidesi japon otomobil modelidir.
türkiye'de olmasa da avrupa pazarında ikinci el değeri neredeyse vw ile aynı olmasının yanısıra, opel, renault, peugeot, seat, nissan, fiat gibi markaların üstünde olduğu otomobil sıfatını layıkıyla hakkeden araç.
özellikle 90 ve 91 modellleri hayranlık uyandırır bünyemde.
lambaları kapalı halde, önden bakıldığı zaman ferrari'ye benzemektedir nitekim.
bir ara alıyordum zor tuttular.
lambaları kapalı halde, önden bakıldığı zaman ferrari'ye benzemektedir nitekim.
bir ara alıyordum zor tuttular.
hatcback f modeli porsche 924e oldukça benzer. bu benzerlik tesadüf değildir. rivayetlere göre porsche 924 ün tasarımcılarından birisi bu otomobili tasarlayanlardandır..
piç ferrarisi diye nam salmıştır. 80-90 arası doğumlu çoğu kişi hala bu arabaya hastadır.* o farlar zamanın efsanesiydi !
80 90 arası doğumluların büyüyünce bundan alıcam ben dediği arabadır.
2 - 3 aylık hedeflerim arasına iliştirdiğim arabadır. maalesef ki hiç birikmiş param yok, durumumu toparlayıp krediyle almak istiyorum. başarabilirsem at arabasından inip uzay aracına binmiş gibi olacağım. (anadol'dan inip 323'e binmek.)
araştırdığım kadarıyla 7000 - 8000 lira aralığında alınacak en iyi araba. güvenirliği, ekonomikliği, spor görüntüsü, iç genişliği, yük kaldırabilmesi, atikliği, sorunsuzluğu ve daha birçok özelliğiyle bulunamayacak arabadır. 400000 km'ye kadar pek sorun çıkarmaması da cabası. üstün yol tutuşu ve viraj başarısından da bahsediliyor, uzun yolda rahat edeceğimi umuyorum.
bu arabanın bu kadar ucuz olmasının sebebi, mazda'nın türkiye'de pek pazarlanamamış olmasıdır. ikinci eli zayıf ve ucuzdur. tüm dünyada fanları mevcuttur.
kısacası rüyalarıma giren arabadır. umarım başarırım.
edit: başaramadım.
araştırdığım kadarıyla 7000 - 8000 lira aralığında alınacak en iyi araba. güvenirliği, ekonomikliği, spor görüntüsü, iç genişliği, yük kaldırabilmesi, atikliği, sorunsuzluğu ve daha birçok özelliğiyle bulunamayacak arabadır. 400000 km'ye kadar pek sorun çıkarmaması da cabası. üstün yol tutuşu ve viraj başarısından da bahsediliyor, uzun yolda rahat edeceğimi umuyorum.
bu arabanın bu kadar ucuz olmasının sebebi, mazda'nın türkiye'de pek pazarlanamamış olmasıdır. ikinci eli zayıf ve ucuzdur. tüm dünyada fanları mevcuttur.
kısacası rüyalarıma giren arabadır. umarım başarırım.
edit: başaramadım.
çocukluğumuzun efsane arabası. kara şimşeği.
çevresinde satılık varsa bana haber etsin dediğim arabadır aynı zamanda.
çevresinde satılık varsa bana haber etsin dediğim arabadır aynı zamanda.
bir zamanlar amcamın 2.0 motorlusuna sahip olduğu araba. sattı tabi sonra benzin ve vergiler artınca.
yıl olmuş 2013 halen daha 8000 liraya satılıyor bu araba. bu paraya 90 model 323 alacağıma 2000 - 3000 daha bulur lantis alırım, ki öyle yapacağım. 90 model mazdaya o parayı veren enayi buluyorlar mı acaba?* * günümüzde ancak psikopat derecede hastası olan varsa alır, bunun dışında ne alması mantıklı ne de satması kolay.
hem otomatik farlı hem de dört kapılı olması bana her zaman saçma gelmiştir.
Fakülte bitirmiş gençlerle aynı yaşta olup 10 bin tl fiyat çekilen araba. Ya bırak allasen.
Denilecek çok şey yok aslında Mazda kalitesi ve açılıp kapanabilen Manuel farlar zamanının değil bu zamanlarda bile insan gözüne Hoş gözüken arabadir.
hatchback olanı açılır kapanır farlı olanı rüyalarımı süsleyen araba. her gün sahibinden ilanlarına bakıyorum. 91 model renault spring i satıp üzerine çok küçük bir farkla satın alabileceğim bir araç aslında. ama lanet olası şartlar buna bile izin vermiyor. siktimin ülkesinde hala 90 larda üretilmiş ölü araçlar hayalimiz olarak kalabilmekte. ne kadar boktan hayatlar sürüyoruz amk.
1997 model 1,4 corsa b 8 valve swing ile 6 yıl süren bir birlikteliğim oldu. aldığımda km 140 bin civarındaydı. az masraflı çok keyifli bir otomobildi. onun sürüş keyfi şimdiki arabamda yok.
ilk arabamdır kendisi. biber yeşili renginde. (bir arkadaşın oğlu söylerdi) çok yakardı ama klas arabaydı.
japon arabası.
alırsın mazda gözün kalmaz onda bunda.
japon arabası.
alırsın mazda gözün kalmaz onda bunda.
bir zamanın efsane arabası.
olsa da binsek.
olsa da binsek.
Arkadaşımda bunun efsane kasa sayılan, lambaları gömmeli spor kasasından vardı.
Epeydir sorun çıkarıyordu.
Özellikle bu kasası pek oturaklı değil anladığım kadarıyla.
Satılığa koydu. 40-50'ye gitse efsane kasa Corolla bakacaktı.
Her gün 3'er 5'er kişi sorsa da ancak 1.5 ay sonra satabildi; 38'e bıraktı.
Sorunlu olmasa ben alacaktım. *
Yerine de gitti 39.500'e beyaz Toros aldı.
Attan inip eşeğe binmek gibi olsa da adam memnun. *
Epeydir sorun çıkarıyordu.
Özellikle bu kasası pek oturaklı değil anladığım kadarıyla.
Satılığa koydu. 40-50'ye gitse efsane kasa Corolla bakacaktı.
Her gün 3'er 5'er kişi sorsa da ancak 1.5 ay sonra satabildi; 38'e bıraktı.
Sorunlu olmasa ben alacaktım. *
Yerine de gitti 39.500'e beyaz Toros aldı.
Attan inip eşeğe binmek gibi olsa da adam memnun. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar