fetö bağlantısından sonra dikiş tutmaz tüm şubeler kapanır. atın fava bekleyin.
Yediler.*
eyvah bir kere online sipariş vermiştim galiba.
El konulan Maydonoz Döner 10 yeni şube açtı.
Bir aralar upuzun tavuk dürümünden tatmışlığım vaki olan firma.
rezalet bir tadı var.
soslu dürüm denilen şey başlı başına zırvalık.
dürüm dediğin et, sumaklı soğan ve domatesten olur bitti gitti.
Rakibi beysos'tan geçen 4 tane et dönerli taco gömdüm, 200 gr et, zor bitirdim anasını satim ama lezzetli yapıyorlar, tahminimce maydonozdan da daha hijyenik.
Akp çöktükten sonra çok bozmuş, öyle diyorlar...
© copyright 2005 - 2026