bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- askerlik7
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- kumardan para kazanmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- sözlükteki zengin yazarlar4
- türk siyasetçiliği yapan araplar5
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- biz arap değiliz biz türk üz2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- red pill3
- kazıklı maria2
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- kıskançlık2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- ne sıkıcı bir gün2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- donald trump4
- uludağ sözlük kazları2
- evlenmek için gereken minimum para6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- babanın ölmesi2
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
açılmayan odalardan gelen sevişme seslerine göre sevişen adamda erken boşalma olduğu oyun. ses başlıyor, iki dakika sonra bitiyor.
üzüldüm lan.
üzüldüm lan.
biterken insanı duygulandıran, mona nın max i öldürmek istediğini görünce mona ya türlü küfürler ettiren, muhteşem oyun. ağlatma ihtimali bile vardır. özellikle sonu mutlaka izlenmelidir.
"oyun üzücü bitti lan, aklıma geldikçe üzülüyorum" diyenlerin dead on arrival zorluk derecesinde bitirmesi gereken oyun.
zira, bu zorlukta bitirirseniz mona ölmüyor.
zira, bu zorlukta bitirirseniz mona ölmüyor.
en zor seviyede bitirilince oyunun farklı bir sonla bittiğini yeni duyduğum için akşam ilk iş olarak yükleyeceğim oyun.
--spoiler--
en zor seviyede bitirilirse mona nın kurtulduğu oyun. bu saatten sonra o grafiklerle oynanmakta tereddüt ediliyorsa
http://www.youtube.com/watch?v=sKJ6IindPTA
--spoiler--
en zor seviyede bitirilirse mona nın kurtulduğu oyun. bu saatten sonra o grafiklerle oynanmakta tereddüt ediliyorsa
http://www.youtube.com/watch?v=sKJ6IindPTA
--spoiler--
sevilesi oyun. "max payne 1"deki max in rüyaları beni bunalıma sürüklerdi. hele karısının maaaax where are you diye bağırması beni derin hüzünlere sevk ederdi. o zamanlar da ergenim tabii. kandan bi yol var idi max in rüyasında. zaten hep zor geçerdim orayı. işte orası ne hüzünlü,ne depresif bi bölümdür öyle.. hey gidi. emeğinize sağlık max payne yaratıcıları! ha bi de ben aşıktım bu max e * yakışıklı çocuk evelallah..
soundtrackları harika olan harika ama biraz kısa süren oyundur.özellikle monanın polislere yakalandığı bölümde asansörden çıkarken başlayan müzik müthiştir.aynı zamanda bu müzik max merdivenlerden aşağıya düşerkende çalar.
edit:an itibariyle bulduğum soundtracktır.ismi duty vs passiondur.
edit2:böyle müthiş bir soundtrack olamaz arkadaş ya ellerine sağlık kim yapmışsa.
edit:an itibariyle bulduğum soundtracktır.ismi duty vs passiondur.
edit2:böyle müthiş bir soundtrack olamaz arkadaş ya ellerine sağlık kim yapmışsa.
güzel oyundur. ancak birincisi gibi sürekli karanlık ortamlarda geçmesi sebebiyle insanı depresyona sokan ve geceleri oynanmaması gereken oyundur. ama süperdir zamanın en güzel oyunudur.
7 sene önce oynamıştım yamulmuyorsam. 8 de olabilir neyse sevgili dostlar bu oyunun bu şahane eserin ismini sol frame'de görünmesine sebeb olduğunuzdan dolayı teşekkür borç bilirim, kendisi birazdan indirilmesi bitirilip, yüklenilip, deli gibi oynanıcak oyundur.
aynı zamanda oyunda çok yaratıcı karakterler kullanılmış.dedektif winterson bezbol adam falan tuttum ben bu oyunu.*
(bkz: mona sax)
(bkz: vinnie gogniti)
(bkz: dedective winterson)
(bkz: vladmir lem)
(bkz: mona sax)
(bkz: vinnie gogniti)
(bkz: dedective winterson)
(bkz: vladmir lem)
elinizden hiç bırakmamanız gereken bir oyun.bitirseniz bile koyun rafta dursun cd'si.yoksa mal gibi arar durursunuz cd'sini.*
aylar yıllar sonra tekrar cd elime geçti bende hemen bilgisayara yükledim... oynadım oynadım oynadım ve ne kadar kaliteli bir oyun olduğunu anladım tekrar. grafikleri, ses sistemi, mimikler, oynanabilirlik, yapay zekanın cuk oturuşu, karakterlerin etraf ile kurduğu bağlantı. en güzel yanı ise durmadan kar yağıyor ve hep gece. tek bir kusuru ise ilk oyunda sam lake model olarak alınmıştı, max in suratı şahaneydi o zamanlar. böyle yandan bir gülüş, kabızlık ifadesi, kaşlar hilal. (bkz: canım maxim)
şimdi ise george clooney gibi ağır bir abiyi model seçmişler. yakışmış mı yakışmamış mı karar veremedim. max in o hayatın mına korum ifadesi gitmiş, artık hayatın ağır yükünü kaldıramayan bir adam gelmiş. karar verdim beğenmedim. mona sax karakterini ise kathy tong dan esinlenmişler.
bullut time gelince artık adam öldürdükçe değil zaman geçtikçe artıyor buda daha iyi olmuş.. pek bir ekleme yapmamışlar aslında sadece max 360 derece kendi etrafında dönerek silah doldurabiliyor. çok artis olmuş. birde eskisi gibi uçmuyor oradan oraya max yaşlanmış, yada ben bulamadım bulan biri olursa söylesin bana. *
şimdi ise george clooney gibi ağır bir abiyi model seçmişler. yakışmış mı yakışmamış mı karar veremedim. max in o hayatın mına korum ifadesi gitmiş, artık hayatın ağır yükünü kaldıramayan bir adam gelmiş. karar verdim beğenmedim. mona sax karakterini ise kathy tong dan esinlenmişler.
bullut time gelince artık adam öldürdükçe değil zaman geçtikçe artıyor buda daha iyi olmuş.. pek bir ekleme yapmamışlar aslında sadece max 360 derece kendi etrafında dönerek silah doldurabiliyor. çok artis olmuş. birde eskisi gibi uçmuyor oradan oraya max yaşlanmış, yada ben bulamadım bulan biri olursa söylesin bana. *
çok farklı bir oyun amagörüntü kalitesi olarak max payne 3 daha güzel.
max payne gibi bir seriyi grafik, görsellik için oynayan ergenleri hariç tutarsak, zaten başyapıt bir oyun. mona sax'ın kullandığı tüfek dragunov'dan ziyade romen malı klonu romak-3/psl gibi geldi bana, yine de zarif bir bayanın eline keskin nişancı tüfeği pek yakışıyormuş. replikler, hikaye, karakterler, hepsini toplasan aradan 7 sene geçmesine rağmen hala babalar gibi oynananabilen efsane bir hikayedir. o çöp filme ve asla aynı tadı vermeyecek olan leş bir 3. oyuna rağmen(efsaneyi yaratan sam lake olmadan zaten beş para etmez) hep efsane olarak kalacaktır...
Uzun vadeli örneğin bir yıl gibi sürede oyunu bitirmek isteyen değerli oyunseverlerin istediği bir tür.
fatal bug barındıran oyundur.
efendim oynamamıştım , 2 gün önce indirdim. ilerledim falan.
part 3 chapter 1 in başında silahsız vaziyette kaçma aksiyonu var. kaçarken bir odaya giriyoruz. odada ki güvenlik ölünce onun silahını alıyoruz. elemanları nallayıp ilerliyoruz... yani böyle olması gerekiyormuş youtube dan gördüğüm şekli ile.
fakat o güvenlik görevlisinin silahını almadan benim gibi panik yapıp da odadan çıkarsanız , kapı arkanızdan kapanıyor ve bir daha da açılmıyor. ahanda tırtladı oyun elimde. ya zibilyon saat öncesindeki save e döneceğim ya da sileceğim. orta yol yok anlaşılan.
efendim oynamamıştım , 2 gün önce indirdim. ilerledim falan.
part 3 chapter 1 in başında silahsız vaziyette kaçma aksiyonu var. kaçarken bir odaya giriyoruz. odada ki güvenlik ölünce onun silahını alıyoruz. elemanları nallayıp ilerliyoruz... yani böyle olması gerekiyormuş youtube dan gördüğüm şekli ile.
fakat o güvenlik görevlisinin silahını almadan benim gibi panik yapıp da odadan çıkarsanız , kapı arkanızdan kapanıyor ve bir daha da açılmıyor. ahanda tırtladı oyun elimde. ya zibilyon saat öncesindeki save e döneceğim ya da sileceğim. orta yol yok anlaşılan.
şöyle muazzam bir soundtrackı bulanan oyun.
http://www.youtube.com/wa...j6ssc&feature=related
hem aşkı,hemde hikayeyi özetliyor resmen.
http://www.youtube.com/wa...j6ssc&feature=related
hem aşkı,hemde hikayeyi özetliyor resmen.
bu oyunu hangi tuşla save yapabiliyoruz diye sorasım geldi.
Keman, yağmur sesleri, çizgi roman sayfaları gibi ara videolar alıp götürür insanı. Film gibidir. Silah sesleri, müzikleri çok güzeldir. Gece oynamak ayrı bir sarar hele bir de yağmur yağıyorsa Tamamen max payne moduna girmişsiniz demektir. Rüyama bile girmiştir. Kısacası Çok güzel oyundur.
eski olmasına rağmen efsane olan oyun. ara sıra açıp tekrar oynamakta fayda var. hikayesi sürükleyicidir.
izlediğim en güzel film noir'ler içerisindedir. evet, sadece bir oyun değildir Max payne benim için:
http://gozcu-kulesi.blogs...film-noir-love-story.html
http://gozcu-kulesi.blogs...film-noir-love-story.html
şimdi niye böyle güzel hikayeli oyunlar yapmıyorlar diye sitem ettiren oyundur.
hikayesi iyi midir, evet iyidir. ancak türk oyuncusu çoğunlukla iyi hikayeli oyun pek oynamaz. max payne yüksek aksiyon dozajıyla insanları cezbettiğinden oynanmış olan nadir hikayeli oyunlardan biridir, bu yüzden hikayesi epey şişirilir. piyasada hikayesi mp2'ninkinin tepesine basacak bir dolu oyun olmuştur ve olacaktır, ama rağbet görmeyeceklerdir.
Müzikleri tek kelime ile mükemmel olan oyun. Oyun sonu insanı dostundan ayrılmış, çok sevdiği biri yurtdışına gitmiş gibi hissettirir. Tarafımdan o son izlendikten sonra bir sigara yakılmış ve maziye dalınmıştır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar