bugün
- sözlükteki gizli düşmanım4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- gizem3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- içinden canavar çıkan insan3
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mason2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- kemalist dünya24
- hırt4
- her insanın bir cini olması2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- hurdadan çıkan flash diskler2
- true'nun çaylak olması17
- kezodan öpücük istemek2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- futbol21
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
- evagreen2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak12
iced earth'e 1995 yillarinda 2003 yillari arasinda emek vermiş kadife sesli, uzun saçlı vokalist.vokalist olduğu dönemlerde geniş bir hayran kitlesine sahip olan kahramanımız, 11 eylül olaylarından etkilenerek müziği bırakıp güvenlik sektörüne girmiştir.rockstar olmaktansa gerçek hayatta insanlara faydalı işler yapmak istiyorum diyen matt, şu sıralar amerikanın küçük bir kasabasında polis memurluğu yapmakta..*
iced earth un unutulmaz solisti.muzigi birakmakla buyuk bir hata yapmistir.
kendisi başarı ve şöhrete doymuş olacaktır ki kendini müzikten alıp dünyevi işlere vermiştir,kanımca iyi de yapmıştır çünkü kalitesi tartışılacak olsa da pek yaratıcı ve nitelikli bir vokal değildir.
vokalistin bir grup için ne kadar önemli olduğunu gözler önüne seren müthiş ses ve yorum sahibi insandır. nitekim o ayrıldıktan sonra iced earth 'ün hali pek de iç açıcı gözükmemektedir.
dönmüştür. ancak iced earthe değil, pyramaze adında başka bir gruba.
iced earth e döndüğünü öğrenerek günü bayram ilan etmeme sebep olan efsane vokal *
döndükten sonra aşağıdaki açıklamaları yaparak bizleri heyecanlandırmış vokal ilahı:
--spoiler--
Kardeşlerim,
Iced Earth'de olan herşeyden haberiniz olduğunu umuyorum. Öncelikle geç gelen bu açıklama için özür dilerim ama iyi bir nedenim var. Geçen hafta Jon'un açıklamasından sonra eşim ikinci oğlumuzu doğurdu. Herşey yolunda, aranızdan anne, baba olanlar ilk haftanın nasıl olduğunu bilir. Bu sırada yapmam gereken diğer işleri yoluna koymam gerektiğini farkettim. Hepinizin bildiği gibi aile hep önce gelir. Jon bu düşüncemi bildiği için Iced Earth'ü terk etmemi anlayışla karşılamıştı. Iced Earth'ü terketmemin nedeni ailemdi, dönüşümün nedeni de ailem. Bundan sonra bahsedeceğim.
Öncelikle Pyramaze'den arkadaşım olan Michael hakkında konuşmam gerektiğini düşünüyorum. Eğer grubuna katılmam için o kadar ısrar edip, sonunda başarılı olamazsa, ne kadar çok şey kaçırdığımı, metal dünyasını ne kadar özlediğimi farkedemezdim. Geçen günlerde farkettiğim üzere Pyramaze'deki yerim albümlerin kaydından öteye gidemez. Aynı anda her yerde olamam. Michael ve ben bu konuda düşündük ve birbirimizi anlayışla karşıladık. inanıyorumki Pyramaze'in başarısı performanslar ve bazı grup üyeleri üzerine değil, şarkı sözleri, müzikler ve grubun genel performansı üzerine olacak. Emin olabilirsiniz, elimden gelenin en iyisini bu Pyramaze albümünde yapacağım ve grubu her zaman destekleyeceğim.
Şimdi şu sonra anlatacağım dediğim aile konusuna dönelim. Jon ve ben hayatımızın büyük bir bölümünü, insanları mutlu eden, üzen ve sinirlendiren müziğimize adadık. Bazıları benim fikirlerimin Jon tarafından kısıtlanmış olduğunu düşünebilir ama şunu söylemekten gurur duyuyorumki Jon'la her konuda uyum sağlamıştık. Şarkı aşk, arkadaş, kurtarıcı, şeytan veya hayalet ya da ne hakkında olursa olsun. Jon'un yazdığı şarkıların hepsini kişileştirmek bana büyük bir zevk verdi. Jon ve ben Iced Earth'ün geleceği, başarısı veya başarısızlığı hakkında konuşmaya başladığımız zaman, Jon pek çok insan için çok özel olan bu şarkıları tekrar keşfetmemi önerdi. Iced Earth'den ayrı geçen yıllarımda anlatılması gereken pek çok hikayenin olduğunu farkettim. Daha fazlası ise bu hikayelerin bir parçası olmam gerektiğini farketmemdi.
Polislik mesleğime gelince, olması gerektiği gibi devam edecek. Fazla detaya girmeyelim, Jon ve ben bana uyan zamanlarda kayıt yapacağız. Jon'un söylediği gibi performanslarımız daha az ama öz olucak. Metal kitlelerine yapabildiğimiz kadar sık ulaşmaya çalışacağız. Jon bunun çok zor olacağının farkında ama en iyisi bu olucak.
Müziğe gelince. Her zamanki tutkum olan büyük performanslarımı en iyi şekilde yerine getirmeye devam edeceğim. Tekrar Jon ve Iced Earth ile çalışacağım için çok heyecanlıyım.
Hazırsanız başlayalım!*
--spoiler--
--spoiler--
Kardeşlerim,
Iced Earth'de olan herşeyden haberiniz olduğunu umuyorum. Öncelikle geç gelen bu açıklama için özür dilerim ama iyi bir nedenim var. Geçen hafta Jon'un açıklamasından sonra eşim ikinci oğlumuzu doğurdu. Herşey yolunda, aranızdan anne, baba olanlar ilk haftanın nasıl olduğunu bilir. Bu sırada yapmam gereken diğer işleri yoluna koymam gerektiğini farkettim. Hepinizin bildiği gibi aile hep önce gelir. Jon bu düşüncemi bildiği için Iced Earth'ü terk etmemi anlayışla karşılamıştı. Iced Earth'ü terketmemin nedeni ailemdi, dönüşümün nedeni de ailem. Bundan sonra bahsedeceğim.
Öncelikle Pyramaze'den arkadaşım olan Michael hakkında konuşmam gerektiğini düşünüyorum. Eğer grubuna katılmam için o kadar ısrar edip, sonunda başarılı olamazsa, ne kadar çok şey kaçırdığımı, metal dünyasını ne kadar özlediğimi farkedemezdim. Geçen günlerde farkettiğim üzere Pyramaze'deki yerim albümlerin kaydından öteye gidemez. Aynı anda her yerde olamam. Michael ve ben bu konuda düşündük ve birbirimizi anlayışla karşıladık. inanıyorumki Pyramaze'in başarısı performanslar ve bazı grup üyeleri üzerine değil, şarkı sözleri, müzikler ve grubun genel performansı üzerine olacak. Emin olabilirsiniz, elimden gelenin en iyisini bu Pyramaze albümünde yapacağım ve grubu her zaman destekleyeceğim.
Şimdi şu sonra anlatacağım dediğim aile konusuna dönelim. Jon ve ben hayatımızın büyük bir bölümünü, insanları mutlu eden, üzen ve sinirlendiren müziğimize adadık. Bazıları benim fikirlerimin Jon tarafından kısıtlanmış olduğunu düşünebilir ama şunu söylemekten gurur duyuyorumki Jon'la her konuda uyum sağlamıştık. Şarkı aşk, arkadaş, kurtarıcı, şeytan veya hayalet ya da ne hakkında olursa olsun. Jon'un yazdığı şarkıların hepsini kişileştirmek bana büyük bir zevk verdi. Jon ve ben Iced Earth'ün geleceği, başarısı veya başarısızlığı hakkında konuşmaya başladığımız zaman, Jon pek çok insan için çok özel olan bu şarkıları tekrar keşfetmemi önerdi. Iced Earth'den ayrı geçen yıllarımda anlatılması gereken pek çok hikayenin olduğunu farkettim. Daha fazlası ise bu hikayelerin bir parçası olmam gerektiğini farketmemdi.
Polislik mesleğime gelince, olması gerektiği gibi devam edecek. Fazla detaya girmeyelim, Jon ve ben bana uyan zamanlarda kayıt yapacağız. Jon'un söylediği gibi performanslarımız daha az ama öz olucak. Metal kitlelerine yapabildiğimiz kadar sık ulaşmaya çalışacağız. Jon bunun çok zor olacağının farkında ama en iyisi bu olucak.
Müziğe gelince. Her zamanki tutkum olan büyük performanslarımı en iyi şekilde yerine getirmeye devam edeceğim. Tekrar Jon ve Iced Earth ile çalışacağım için çok heyecanlıyım.
Hazırsanız başlayalım!*
--spoiler--
iced aerth ile son konserine çıkmış, bence gidişi iyi olmayan eski vokalisti. konserde duygusal anlar yaşanmış ve performansıyla yeri göğü inletmiş yine kendisi.
yeri doldurulamayacak bir ses, kendine özgü ve bu grubun alamet-i farikasıydı nazarımda.
yeri doldurulamayacak bir ses, kendine özgü ve bu grubun alamet-i farikasıydı nazarımda.
(bkz: ashes of ares)
kelimelerin sonuna -ah ekleyen vokalisttir.
örneğin;
a force of light an angelah
sent through time to destor
avendingah the dark onesah
descengingah angelic forces.
(bkz: the hunter)
örneğin;
a force of light an angelah
sent through time to destor
avendingah the dark onesah
descengingah angelic forces.
(bkz: the hunter)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar