bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- bir gün ölecek olmak7
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 22 haziran 20262
- alevilerde muhammed ismi5
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- istanbul6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- paris te son tango2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- opel omega b2
- 2026 dünya kupası14
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- yazarların en sevdiği meyve9
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- yenidünya2
- pornoyu bırakmak5
- güne bir şarkı bırak18
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- fas'ın dünya kupasında dördüncü olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
döndükten sonra aşağıdaki açıklamaları yaparak bizleri heyecanlandırmış vokal ilahı:
--spoiler--
Kardeşlerim,
Iced Earth'de olan herşeyden haberiniz olduğunu umuyorum. Öncelikle geç gelen bu açıklama için özür dilerim ama iyi bir nedenim var. Geçen hafta Jon'un açıklamasından sonra eşim ikinci oğlumuzu doğurdu. Herşey yolunda, aranızdan anne, baba olanlar ilk haftanın nasıl olduğunu bilir. Bu sırada yapmam gereken diğer işleri yoluna koymam gerektiğini farkettim. Hepinizin bildiği gibi aile hep önce gelir. Jon bu düşüncemi bildiği için Iced Earth'ü terk etmemi anlayışla karşılamıştı. Iced Earth'ü terketmemin nedeni ailemdi, dönüşümün nedeni de ailem. Bundan sonra bahsedeceğim.
Öncelikle Pyramaze'den arkadaşım olan Michael hakkında konuşmam gerektiğini düşünüyorum. Eğer grubuna katılmam için o kadar ısrar edip, sonunda başarılı olamazsa, ne kadar çok şey kaçırdığımı, metal dünyasını ne kadar özlediğimi farkedemezdim. Geçen günlerde farkettiğim üzere Pyramaze'deki yerim albümlerin kaydından öteye gidemez. Aynı anda her yerde olamam. Michael ve ben bu konuda düşündük ve birbirimizi anlayışla karşıladık. inanıyorumki Pyramaze'in başarısı performanslar ve bazı grup üyeleri üzerine değil, şarkı sözleri, müzikler ve grubun genel performansı üzerine olacak. Emin olabilirsiniz, elimden gelenin en iyisini bu Pyramaze albümünde yapacağım ve grubu her zaman destekleyeceğim.
Şimdi şu sonra anlatacağım dediğim aile konusuna dönelim. Jon ve ben hayatımızın büyük bir bölümünü, insanları mutlu eden, üzen ve sinirlendiren müziğimize adadık. Bazıları benim fikirlerimin Jon tarafından kısıtlanmış olduğunu düşünebilir ama şunu söylemekten gurur duyuyorumki Jon'la her konuda uyum sağlamıştık. Şarkı aşk, arkadaş, kurtarıcı, şeytan veya hayalet ya da ne hakkında olursa olsun. Jon'un yazdığı şarkıların hepsini kişileştirmek bana büyük bir zevk verdi. Jon ve ben Iced Earth'ün geleceği, başarısı veya başarısızlığı hakkında konuşmaya başladığımız zaman, Jon pek çok insan için çok özel olan bu şarkıları tekrar keşfetmemi önerdi. Iced Earth'den ayrı geçen yıllarımda anlatılması gereken pek çok hikayenin olduğunu farkettim. Daha fazlası ise bu hikayelerin bir parçası olmam gerektiğini farketmemdi.
Polislik mesleğime gelince, olması gerektiği gibi devam edecek. Fazla detaya girmeyelim, Jon ve ben bana uyan zamanlarda kayıt yapacağız. Jon'un söylediği gibi performanslarımız daha az ama öz olucak. Metal kitlelerine yapabildiğimiz kadar sık ulaşmaya çalışacağız. Jon bunun çok zor olacağının farkında ama en iyisi bu olucak.
Müziğe gelince. Her zamanki tutkum olan büyük performanslarımı en iyi şekilde yerine getirmeye devam edeceğim. Tekrar Jon ve Iced Earth ile çalışacağım için çok heyecanlıyım.
Hazırsanız başlayalım!*
--spoiler--
--spoiler--
Kardeşlerim,
Iced Earth'de olan herşeyden haberiniz olduğunu umuyorum. Öncelikle geç gelen bu açıklama için özür dilerim ama iyi bir nedenim var. Geçen hafta Jon'un açıklamasından sonra eşim ikinci oğlumuzu doğurdu. Herşey yolunda, aranızdan anne, baba olanlar ilk haftanın nasıl olduğunu bilir. Bu sırada yapmam gereken diğer işleri yoluna koymam gerektiğini farkettim. Hepinizin bildiği gibi aile hep önce gelir. Jon bu düşüncemi bildiği için Iced Earth'ü terk etmemi anlayışla karşılamıştı. Iced Earth'ü terketmemin nedeni ailemdi, dönüşümün nedeni de ailem. Bundan sonra bahsedeceğim.
Öncelikle Pyramaze'den arkadaşım olan Michael hakkında konuşmam gerektiğini düşünüyorum. Eğer grubuna katılmam için o kadar ısrar edip, sonunda başarılı olamazsa, ne kadar çok şey kaçırdığımı, metal dünyasını ne kadar özlediğimi farkedemezdim. Geçen günlerde farkettiğim üzere Pyramaze'deki yerim albümlerin kaydından öteye gidemez. Aynı anda her yerde olamam. Michael ve ben bu konuda düşündük ve birbirimizi anlayışla karşıladık. inanıyorumki Pyramaze'in başarısı performanslar ve bazı grup üyeleri üzerine değil, şarkı sözleri, müzikler ve grubun genel performansı üzerine olacak. Emin olabilirsiniz, elimden gelenin en iyisini bu Pyramaze albümünde yapacağım ve grubu her zaman destekleyeceğim.
Şimdi şu sonra anlatacağım dediğim aile konusuna dönelim. Jon ve ben hayatımızın büyük bir bölümünü, insanları mutlu eden, üzen ve sinirlendiren müziğimize adadık. Bazıları benim fikirlerimin Jon tarafından kısıtlanmış olduğunu düşünebilir ama şunu söylemekten gurur duyuyorumki Jon'la her konuda uyum sağlamıştık. Şarkı aşk, arkadaş, kurtarıcı, şeytan veya hayalet ya da ne hakkında olursa olsun. Jon'un yazdığı şarkıların hepsini kişileştirmek bana büyük bir zevk verdi. Jon ve ben Iced Earth'ün geleceği, başarısı veya başarısızlığı hakkında konuşmaya başladığımız zaman, Jon pek çok insan için çok özel olan bu şarkıları tekrar keşfetmemi önerdi. Iced Earth'den ayrı geçen yıllarımda anlatılması gereken pek çok hikayenin olduğunu farkettim. Daha fazlası ise bu hikayelerin bir parçası olmam gerektiğini farketmemdi.
Polislik mesleğime gelince, olması gerektiği gibi devam edecek. Fazla detaya girmeyelim, Jon ve ben bana uyan zamanlarda kayıt yapacağız. Jon'un söylediği gibi performanslarımız daha az ama öz olucak. Metal kitlelerine yapabildiğimiz kadar sık ulaşmaya çalışacağız. Jon bunun çok zor olacağının farkında ama en iyisi bu olucak.
Müziğe gelince. Her zamanki tutkum olan büyük performanslarımı en iyi şekilde yerine getirmeye devam edeceğim. Tekrar Jon ve Iced Earth ile çalışacağım için çok heyecanlıyım.
Hazırsanız başlayalım!*
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar