bugün

kimse entry girmemiş. entry girme gereği hissettim.

tanım: k.o. da bir yer.35 lwden orcların ışınlandığı kaledir. memleketim diyebilirim. şu sıralar emc liyim.
Knight online oyununda orc ırkına ait oyuncuların ana merkezidir.
knight online oyununda karusların town (vadi) dedikleri yani yaşadıkları bölge.bu ırkta canı 0 hpye düşünlerin yeniden doğdukları yerdir.
Homo sweet home diyebileceğim yegane mekanlardan biri

Ezikseniz ve lfcdeyseniz ; ve El moradlar townu bastıysa, yapilacak en mantıklı hareket internetin fişini çekmektir.
emc'nin aksine çöllerle ve buzlarla kaplıdır.
Brethi severdim ama lufere içim ısınmadı piana ve elmorad castle candır.
sadece savaşlarda gittiğimiz mekandı.

ne uğraşırdık be o 10 m exp veren gorevin itemini düşürmek için.
En sessiz olan semti kalluga valleydir.
(bkz: gözümde canlanır koskaca mazi)
(bkz: ağlamıyorum gözüme town baskını kaçtı)
güzel bir tatil köyü, yazları genelde emekli yazlıkçılar doluşuyor fakat doğallığını hala kaybetmedi. zombilerde ucuz arazi bulunabilir.
şu an tam da gate'in önünde beklediğim karus ülkesi. sek açtım parti bekliyorum server sirius.
Sene 2009 falan lufersona girer girmez nova yağmuruyla yatıp level düşmüştüm meğer humanlar townu basmış üzülmüştüm sözlük.
© copyright 2005 - 2026