bugün
- kadir inanır6
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kürtçülük4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- velvet27
- kürtçülerin algıları4
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- aile evinde yaşamak13
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalist dünya19
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- ciguli kral2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- borsa istanbul2
- 2026 dünya kupası25
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- beşar esad3
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- çomar putu4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ebu muhammed el culani3
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- günün şarkısı2
- kemalistler10
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- beynin güzelce yıkanması3
boşanmış ve iki çocuğu olan louie adlı orta yaşlı bir stand up sanatçısının hayatını konu alan bir komedi dizisidir.
(bkz: life with louie)
2010'un en iyi seçilen dizidir. bundan ötürü indirip izliyoruz efendim. breaking bad'i 3. sıraya postalamışsa izlenmeli.
az önceye kadar adını bile duymadığım dizi. time tarafından 2011'in en iyi dizisi seçilmiş baba dizileri geride bırakarak.
başka bir efsane seinfeld'i hatırlatır. louis ck baba adamdır.
Louis C. K. yazıyor, yönetiyor, başrolde oynuyor ve editliyor. Dizi de yeni boşanmış, iki çocuklu Stand-up komedyeni Louis C. K'nin bir versiyonunun New York'ta yaşadıkları anlatılıyor. Louis C. K hayatını, dünya görüşünü, nefis bir kara mizahla harmanlıyor. Evet gerçek bir kara mizah. Gülerken bir hüzün işliyor içine. Nefis bir komedi. Daha fazla ilgiyi hakediyor.
şu aralar tam istediğim şeydi lan. "şöyle 20 dakikalık bir dizi olsa, hafif tempoda arada bir kahkaha attırarak devam etse, istediğim zaman bırakıp, istediğim zaman devam edebilsem, fallout'a abur cubur arası verdiğimde açıp izleyebilsem" falan diyordum, önce louis c.k. stand uplarından başladım, sonra da bu diziden devam ettim. olm harika ya.
tüm cahilliğimle söylüyorum louis c.k. en iyilerden birisi. hatta en iyisi böyle.
tüm cahilliğimle söylüyorum louis c.k. en iyilerden birisi. hatta en iyisi böyle.
en sevdiğim çizgi filmin baş karakteri olur kendisi. yine koysalar önüme bölümleri ezberlemiş olmama rağmen yine izlerim.
(bkz: life with louie)
(bkz: afacan louie)
(bkz: life with louie)
(bkz: afacan louie)
muhteşem bir dizidir. ilk sezonu bitirmek üzereyim. komik-saydırdığı konular ırkçılık,homofobik,din vs vs- yayınlanması kolay olmayan bir dizidir.
2x8 de mastürbasyon konusunu işleyen muazzam dizi.
--spoiler--
tv de canlı yayında tartışma vardır. kızın biri mastürbasyon yapılmamalı diyor. karşıt görüş ise yapılmasının hiç bir zararı olmadığını söylemektedir. bu görüşü savunan da tabi ki louie'dir.
sunucunun ise mastürbasyonu savunmak isteyen tek kişi olarak louie'yi bulabildiklerini söylemektedir.
bölüm sonunda louie kıza yavşamaya çalışır ama tabi ki birlikte olamazlar her zaman ki gibi. louie de 31 çeker yine.
--spoiler--
edit: spoiler eklendi.
--spoiler--
tv de canlı yayında tartışma vardır. kızın biri mastürbasyon yapılmamalı diyor. karşıt görüş ise yapılmasının hiç bir zararı olmadığını söylemektedir. bu görüşü savunan da tabi ki louie'dir.
sunucunun ise mastürbasyonu savunmak isteyen tek kişi olarak louie'yi bulabildiklerini söylemektedir.
bölüm sonunda louie kıza yavşamaya çalışır ama tabi ki birlikte olamazlar her zaman ki gibi. louie de 31 çeker yine.
--spoiler--
edit: spoiler eklendi.
sözlükte hakkında 11 entry girilmesi beni dumura uğratmıi ingiliz yapımı bir kara-mizah dizisi. başroldeki abimiz louis ck loser bir komedyeni canlandırıyor. imza cümleleriyle nasıl bir karakter olduğu daha kolay anlaşılır sanıyorum.
"nihayet istediğim vücuda kavuştum. evet. istediğiniz vücuda kavuşmak aslında çok basit. boktan bir vücut isteyin yeter."
"nihayet istediğim vücuda kavuştum. evet. istediğiniz vücuda kavuşmak aslında çok basit. boktan bir vücut isteyin yeter."
Geçen gün gülse Birsel röportajı okurken bu diziyi izlediğinden bahsetti.
Hemen başladım izlemeye...
Eğlenceli bir dizi...
Şöyle komik bir dizi arayanlar için tavsiyedir...
Hemen başladım izlemeye...
Eğlenceli bir dizi...
Şöyle komik bir dizi arayanlar için tavsiyedir...
kara mizah dizisi. alışık olmadığımız derecede aşırılıklar içerir. Saygı duyduğu bir alan yoktur. Bu konuda şaka yapılmaz denilen konularda şaka yapmaktan çekinmez. ahlak anlayışı yoktur.
bizim milleti pek güldürmez. Seven de fanatiği olur.
bizim milleti pek güldürmez. Seven de fanatiği olur.
Hayati gercekleri ile insanin yuzune kese kagidindaki bir bok obegi gibi vuran komedi serisi. Louis c. K. Nin yazip yonettigi ve basrolunde oynadigi dizi serisidir.
Genel olarak hayatin boktanligindan ve ingilizcede (bkz: everyday people) olarak nitelendirilen kendi halindeki insanlardan bahsedilir. Louis c. K. Nin mizah kurgusunu ve new york'ta yasayan insanlardan edindigi gozlem ve tecrubeleri icerir.
Kesfettigimde universite hazirlik sinifindaydik ve dizi 2. Sezonuna baslamisti. Siniftaki bi kac arkadasima da bu seriyi zehir gibi salmistim ve bir ara sadece ders arasi muhabbetiniz bu diziydi. Oyleki kantinden donen muhabbetleri bu 3-4 kisi haric sinifin geri kalani anlamiyordu. Guzel zamanlardi.
Amerika' ya gidisime ilham kaynagi olmus etmenlerden biridir.
Genel olarak hayatin boktanligindan ve ingilizcede (bkz: everyday people) olarak nitelendirilen kendi halindeki insanlardan bahsedilir. Louis c. K. Nin mizah kurgusunu ve new york'ta yasayan insanlardan edindigi gozlem ve tecrubeleri icerir.
Kesfettigimde universite hazirlik sinifindaydik ve dizi 2. Sezonuna baslamisti. Siniftaki bi kac arkadasima da bu seriyi zehir gibi salmistim ve bir ara sadece ders arasi muhabbetiniz bu diziydi. Oyleki kantinden donen muhabbetleri bu 3-4 kisi haric sinifin geri kalani anlamiyordu. Guzel zamanlardi.
Amerika' ya gidisime ilham kaynagi olmus etmenlerden biridir.
brother olanı iyidir.
4 kere bitirdiğim louis ck şaheseri, her bölümünde hayatın gerçekliğini ve her şeye rağmen komik olabildiğini anlarsınız.
4.sezon 10.cu bölümünde şaheser bir sahne barındıran dizidir. metni aşağıya bırakıyorum;
--spoiler--
Dr. Bigelow: So you took a chance on being happy, even though you knew that later on you would be sad.
Louie: Yeah.
Dr. Bigelow: And now… you’re sad.
Louie: Yeah.
Dr. Bigelow: So… what’s the problem?
Louie: I’m too sad… Look, I liked the feeling of being in love with her. I liked it. But now she’s gone and I miss her and it sucks. And I didn’t think it was going to be this bad, and I feel like, why even be happy if it’s just going to lead to this, you know? It wasn’t worth it.
Dr. Bigelow: You know, misery is wasted on the miserable.
Louie: What?
Dr. Bigelow: You know, I’m not entirely sure what your name is, but you are a classic idiot. You think spending time with her, kissing her, having fun with her, you think that’s what it was all about? That was love?
Louie: Yeah.
Dr. Bigelow: THIS is love. Missing her, because she’s gone. Wanting to die…. You’re so lucky. You’re like a walking poem. Would you rather be some kind of a fantasy? Some kind of a Disney ride? Is that what you want? Don’t you see? This is the good part. This is what you’ve been digging for all this time. Now you finally have it in your hand, this sweet nugget of love, sweet, sad love, and you want to throw it away. You’ve got it all wrong.
Louie: I thought this was the bad part.
Dr. Bigelow: No! The bad part is when you forget her, when you don’t care about her, when you don’t care about anything. The bad part is coming, so enjoy the heartbreak while you can, for God’s sakes. Pick up the dog poop, would you please? Lucky sonofabitch. I haven’t had my heart broken since Marilyn walked out on me, since I was 35 years old. What I would give to have that feeling again… You know, I’m not really sure what your name is, but you may be the single most boring person I have ever met. No offense. Give me my dog. Come here. You… Don’t fall down.
--spoiler--
--spoiler--
Dr. Bigelow: So you took a chance on being happy, even though you knew that later on you would be sad.
Louie: Yeah.
Dr. Bigelow: And now… you’re sad.
Louie: Yeah.
Dr. Bigelow: So… what’s the problem?
Louie: I’m too sad… Look, I liked the feeling of being in love with her. I liked it. But now she’s gone and I miss her and it sucks. And I didn’t think it was going to be this bad, and I feel like, why even be happy if it’s just going to lead to this, you know? It wasn’t worth it.
Dr. Bigelow: You know, misery is wasted on the miserable.
Louie: What?
Dr. Bigelow: You know, I’m not entirely sure what your name is, but you are a classic idiot. You think spending time with her, kissing her, having fun with her, you think that’s what it was all about? That was love?
Louie: Yeah.
Dr. Bigelow: THIS is love. Missing her, because she’s gone. Wanting to die…. You’re so lucky. You’re like a walking poem. Would you rather be some kind of a fantasy? Some kind of a Disney ride? Is that what you want? Don’t you see? This is the good part. This is what you’ve been digging for all this time. Now you finally have it in your hand, this sweet nugget of love, sweet, sad love, and you want to throw it away. You’ve got it all wrong.
Louie: I thought this was the bad part.
Dr. Bigelow: No! The bad part is when you forget her, when you don’t care about her, when you don’t care about anything. The bad part is coming, so enjoy the heartbreak while you can, for God’s sakes. Pick up the dog poop, would you please? Lucky sonofabitch. I haven’t had my heart broken since Marilyn walked out on me, since I was 35 years old. What I would give to have that feeling again… You know, I’m not really sure what your name is, but you may be the single most boring person I have ever met. No offense. Give me my dog. Come here. You… Don’t fall down.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar