bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sedat pekmez8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız14
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- san marino nun dünya kupasını alması2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ismet gurbuz 202418
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- küfreden kız iticiliği7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- lionel messi3
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ankara4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ilgi3
- wine me dine me2
içip içip istiklalde dans eden kişiliktir. bu kadar dagıtacağını bilsem hiç ısmarlarmıyım o birayı. gece boyunca hiç self contrololamadı hayatı lost bunun.
aslında tüm sözlük yazarları karde$imdir felsefesi yazarı.zirve mekanına girdiğimde o içten kucaklaması olsun köprü trafiğine yakalandığım için geç kaldığım akabinde mekanı bilmediğim için zırt pırt aradığım ve telefonu çekmediği için her 10 dakikada arayan nerdesin insanı.gösterdiği ilgi alaka $efkat için te$ekkür ettiğim eğlenemememin kendisi ile değil ki$isel olduğunu tekrar vurguladım cana yakın öpülüp sevilesi cana yakınlık derecesi $irinlik muskası yazarı.
tadı damağımda kaldı yazarı. garip insan vesselam, tanıdığınızda onu sevmek dışında pek fazla bir şans bırakmıyor sizlere. ayrıca bi o kadar da garip adam. gecenin 4ünde onun gibi sokaklarda dans eden başka bir insan var mıdır bilmiyorum. böyle neşeli, sıcak, ayrıca da entellektüel şeker gibi bi herif, misafirlerine de "...allah belanızı versin!" diyecek kadar hayvadır, gittiğinin 2. günü özlenendir.
efsane organizatör. o kadar ugraştık didindik size zirve yapcaz diye biz konuşamadık ulan. adam zaten konsümatris gibi. elinden tutanın masasına gitti yeminle. * sabah ilerleyen saatlerde gidenlere mikrofonlu anonsu tarihe gecti kanımca;
"-giden arkadaşlar güle güle sagolun varolun. allah hepinizin belanızı versin!!"
ölürüm yoluna adamı. * her daim bana kol kanat geren zirvenin bal bademi kaymagı yüce insan ulu kişilik. sıradaki şarkı senin için geliyor şiir editli. şiiri sen oku ben arkandan şarkıya giriyorum.
lost control :
alper tunga oldu mu?
issiz acun galdi mi?
feleg ocun aldi mi?
imdi ureg irtilur.
what if:
kim bırakmış kiiiiii
kim bırakmış seni söyleeeee
tut ellerimiiiii
gitme lostum gitme böyleeeee
"-giden arkadaşlar güle güle sagolun varolun. allah hepinizin belanızı versin!!"
ölürüm yoluna adamı. * her daim bana kol kanat geren zirvenin bal bademi kaymagı yüce insan ulu kişilik. sıradaki şarkı senin için geliyor şiir editli. şiiri sen oku ben arkandan şarkıya giriyorum.
lost control :
alper tunga oldu mu?
issiz acun galdi mi?
feleg ocun aldi mi?
imdi ureg irtilur.
what if:
kim bırakmış kiiiiii
kim bırakmış seni söyleeeee
tut ellerimiiiii
gitme lostum gitme böyleeeee
bi çeşit cevap almış kişi.
süper organizatör, kral adam, güzel insan.
organizasyon için ellerinden öpesim geldi ama fırsat olmadı. olsun. tekrar sağolsun.
organizasyon için ellerinden öpesim geldi ama fırsat olmadı. olsun. tekrar sağolsun.
kendi sözleri ile kendine cevap vereceğim yazar.
1) öncelikle insan gibi konuşmasını beceremeyen yazar. konuşabilmesi için ancak yüzyüze görüşme talebi olması gerekiyor. ben demedim, kim dedi. lost control dedi.
--spoiler--
bak sanırım yaşın büyükmüş o yüzden insan gibi konuşuyorum
--spoiler--
2)yalancı yazar ya da kendisiyle çelişen diyelim
--spoiler--
ben artislik yapmıyorum
--spoiler--
(bkz: onu diyen bunu da dedi)
--spoiler--
+ anneeeeaaaa ahmet mehmetin saçını çektiiii!!
- o zaman git ahmetle konuş evladım neden yapmış.
+ bana ne lan bunun sorumlusu bütün mahalle iğreniyorum bu mahalleden hepsini kesicem hepsini hepsini.
--spoiler--
3) Benim canım sıkıldı ve canımın sıkıldığı yeri ifşa ettim. Sen ne demeye şövalyelik yapıyorsun? Yapacak işin mi yok, canın mı sıkıldı?
--spoiler--
canı sıkılan, acaba ne yapsam ne yapsam diye düşündükten sonra bi yerlere sataşayım bari deyip sataşan "al oyuncaklarını ver oyuncaklarımı" yazarı
--spoiler--
Bunları anlayamayacağını bildiğim halde yazıyorum. Ablası da anlamaz. Girdiğim radyodan iğrendim evet. Sebebide densizin birinin bana değil, kız arkadaşıma laf etmesidir.
Tabiki o kişinin nickinin altına yazmayı ben de biliyorum. siz daha beşikteyken ben üniversitedeydim. Yalnız radyodaki nickle sözlükteki nick birbirinden farklı olduğu için * * istesem de o kişinin nickinin altına yazmam mümkün değil. Ben de olayın vuku bulduğu yere yazdım. Yazabilirim de kimse karışamaz. orada bir duyguyu dile getirme var ve size ne kadar serbestse bana da o kadar serbest. (Yapacağım tek şey iki beyanı tek beyan haline getirmek...)
Neticesinde kimliğini öğrendikten sonra o kişiye de yazdım. Hakaret olduğu için haklı olarak silindi.
Bu yazar kardeşimizse artık yayın yaptığı ortamı korumak mı , can sıkıntısı mı, kontrolü kaybetmek mi, her ne sebepleyse afgurmaya başladı. Ben de ekranın önünden konuşmak kolay yüzyüze gelelim o zaman da kontrolünü kaybedecek misin diye yazdım. Neden yazdım? Daha önce örneklerini çok gördüm. Atıp tutan herifler yüzyüze gelince abi abi oluyorlar. Amacım hiç böyle pozisyonlara girmeyelim, madem küçüksün iki gıdımlık aklınla senden çok daha önce düşündüğüm şeyi bana satma demektir.
Son olarak
(bkz: sözlük formatı)
l) iki yazar arasında yaşanan özel mesajlaşma, sebebi ne olursa olsun entry olarak sözlüğe girilemez. girenler için cezai yaptırım uygulanır.
1) öncelikle insan gibi konuşmasını beceremeyen yazar. konuşabilmesi için ancak yüzyüze görüşme talebi olması gerekiyor. ben demedim, kim dedi. lost control dedi.
--spoiler--
bak sanırım yaşın büyükmüş o yüzden insan gibi konuşuyorum
--spoiler--
2)yalancı yazar ya da kendisiyle çelişen diyelim
--spoiler--
ben artislik yapmıyorum
--spoiler--
(bkz: onu diyen bunu da dedi)
--spoiler--
+ anneeeeaaaa ahmet mehmetin saçını çektiiii!!
- o zaman git ahmetle konuş evladım neden yapmış.
+ bana ne lan bunun sorumlusu bütün mahalle iğreniyorum bu mahalleden hepsini kesicem hepsini hepsini.
--spoiler--
3) Benim canım sıkıldı ve canımın sıkıldığı yeri ifşa ettim. Sen ne demeye şövalyelik yapıyorsun? Yapacak işin mi yok, canın mı sıkıldı?
--spoiler--
canı sıkılan, acaba ne yapsam ne yapsam diye düşündükten sonra bi yerlere sataşayım bari deyip sataşan "al oyuncaklarını ver oyuncaklarımı" yazarı
--spoiler--
Bunları anlayamayacağını bildiğim halde yazıyorum. Ablası da anlamaz. Girdiğim radyodan iğrendim evet. Sebebide densizin birinin bana değil, kız arkadaşıma laf etmesidir.
Tabiki o kişinin nickinin altına yazmayı ben de biliyorum. siz daha beşikteyken ben üniversitedeydim. Yalnız radyodaki nickle sözlükteki nick birbirinden farklı olduğu için * * istesem de o kişinin nickinin altına yazmam mümkün değil. Ben de olayın vuku bulduğu yere yazdım. Yazabilirim de kimse karışamaz. orada bir duyguyu dile getirme var ve size ne kadar serbestse bana da o kadar serbest. (Yapacağım tek şey iki beyanı tek beyan haline getirmek...)
Neticesinde kimliğini öğrendikten sonra o kişiye de yazdım. Hakaret olduğu için haklı olarak silindi.
Bu yazar kardeşimizse artık yayın yaptığı ortamı korumak mı , can sıkıntısı mı, kontrolü kaybetmek mi, her ne sebepleyse afgurmaya başladı. Ben de ekranın önünden konuşmak kolay yüzyüze gelelim o zaman da kontrolünü kaybedecek misin diye yazdım. Neden yazdım? Daha önce örneklerini çok gördüm. Atıp tutan herifler yüzyüze gelince abi abi oluyorlar. Amacım hiç böyle pozisyonlara girmeyelim, madem küçüksün iki gıdımlık aklınla senden çok daha önce düşündüğüm şeyi bana satma demektir.
Son olarak
(bkz: sözlük formatı)
l) iki yazar arasında yaşanan özel mesajlaşma, sebebi ne olursa olsun entry olarak sözlüğe girilemez. girenler için cezai yaptırım uygulanır.
yaptigi isin bilincinde olan kisi. neyin ne oldugunun farkinda.
kaldirimda vatandasin birinin ortaya koydugu kutuya takilip dustugunde, belediyeyi mi yoksa vatandasi mi suclamasi gerektigini bilen biri.
yasi buyuk olan baskalari gibi ordan oraya saldirmamasi gerektigini bilen, sorun yasadigi kisiyle sorununu halledebilecek, akli basinda kisi.
kaldirimda vatandasin birinin ortaya koydugu kutuya takilip dustugunde, belediyeyi mi yoksa vatandasi mi suclamasi gerektigini bilen biri.
yasi buyuk olan baskalari gibi ordan oraya saldirmamasi gerektigini bilen, sorun yasadigi kisiyle sorununu halledebilecek, akli basinda kisi.
yırtık dondan fırlayan. istanbul zirvesine sırf kendi ile tanışmak için geleceğim yazar. bakalım yüzüme karşı kontrolünü kaybedebilecek mi? kontrolü kaybederse bulunup bir yerine monte edilecek mi?
bir de bunun self control'ü vardı, 80'lerin en hit parçalarından biriydi Laura Branigan imzası taşır. Hala zevkle dinlenesidir.
sessiz
sakin sessiz sadece..
bi damlacık huzur için sessiz ol
bir damla sadece.. * *
(bkz: seviyorum lan seni)
sakin sessiz sadece..
bi damlacık huzur için sessiz ol
bir damla sadece.. * *
(bkz: seviyorum lan seni)
yakın bir zamanda joy fm de djlik teklifi alabilecek yegane kişi.
ses var sunum var yetkililere sesleniyorum.
ayrıca isteğimi hemencik çalarak beni benden almıştır.
*
ses var sunum var yetkililere sesleniyorum.
ayrıca isteğimi hemencik çalarak beni benden almıştır.
*
gecenin bir vakti beni bulunduğum kabın şekline sokup oyun hamuru kıvamına getiren, gülmekten öldüren, öldürürken düşündüren veya düşündürürken güldüren veya ben saçmalasam da bunun tek sorumlusu olan yazar. aynı zamanda da iyi bir dosttur ey sözlük korkmadan derdini anlat iyi dinliyor valla karşılık da veriyor mazlum gibi değil. kendisini 1000 lirayla işe aldım.
bursa'nın yapılanma planlarının doğal habitat bölgesinden esinlenerek hazırlandığını düşündüğüm; bursa'nın merkezinde ikamet eden hatta bizzat bursa'nın merkezi olan yazar...
her bakışı, her hareketi, her mimiği ile farklı bir ünlüye benzeyebilen beşinci nesil yazar
andriy shevchenko' nun jethro leroy gibbs gülüşlü versiyonu.
takriben 25 dk kadar sonra sıkan bir anathema şarkısı.
sözlüğün en mantıklı yazarlarındandır kendisi.
14 yaşındaki bebelere yazan kişilik. *
güzel fakat tekrar dinlenilesi az olan $arkıdır.
anathema şaheseri şarkı. have i really lost control? sözünde "hav" deyişi yıkar insanı..
hayatınızın mükemmel geçtiğini düşünüp her şeyin birden boka sardığı anda dinlenildiğinde sinir krizine neden olan, herhangi bi yerde çalındığında hele bi de alkol alınıyorsa bünyeyi alt üst eden, buna rağmen dinlemekten bıkılmayan...şarkı...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar