bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- misafir ağırlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- hoşgeldin pazartesi7
- clydeless bonnie3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- mısır4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- yeni zelanda3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- başkan3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 2026 dünya kupası16
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
zirvede tanıştığım foto çekilirken üstüne devrildiğim yazar.
25 kasim 2006 mecidiyekoy cay simit zirvesi'nde varlığını bile farketmediğim yazar, oha bana. acep ben ayrıldıktan sonra mı gelmiştir bilinmez. 2 çift kelâm ederdik.
bu aralar pek sesi soluğu çıkmayan uuser, yoksa benim mi çıkmıyordu yaff karıştı her neyse kendilerini 25 kasım mecidiyeköy çay simit zirvesi ne beklediğim uuser gelse de kaynatsak şöyle bir insanı *
koyu beşiktaşklı. sırf onun için dağları deler affetmez. * son olarak;
(bkz: siyah ulan beyaz ulan beşiktaşk ulan)*
(bkz: siyah ulan beyaz ulan beşiktaşk ulan)*
hayatımda tanıdığım en centilmen arkadaşlardan biri. beşiktaş zirvesi'nde tanımış olduğum, hoş sohbet ,eğlenceli, saygılı yazar. entrylerini beğenerek takip ettiğim ve tanıdığıma çok memnun olduğum yazarlardandır. kendisi hala bana tanıdık gelmekte fakat bir türlü çıkaramamaktayımdır. umarım bir gün çıkarıcazdır. ** *
kendisi ile aynı local networkte olduğumuz için oyun oynama gibi bağzı atraksiyonları yapabildiğim uuser. ayrıca beni fifa2005 de asla yenemez.***
edit1: bu entryi girdikten sonra acaip gaza gelen lock beni yeneceğini idia etmiştir lakin yenilerek tekrar bana boyun eğmiştir.
edit2: bunca yenilgiden sonra beni yenmesi onun benim karşımdaki ortalmasını bi nebzede olsa yükseltmiştir. tebrik edip başarılarının devamını diliyorum.
edit3:ve yine ben yine ben.*
edit1: bu entryi girdikten sonra acaip gaza gelen lock beni yeneceğini idia etmiştir lakin yenilerek tekrar bana boyun eğmiştir.
edit2: bunca yenilgiden sonra beni yenmesi onun benim karşımdaki ortalmasını bi nebzede olsa yükseltmiştir. tebrik edip başarılarının devamını diliyorum.
edit3:ve yine ben yine ben.*
sözlükteki varlığıyla sevindiren, özel mesajlarla dolu dolu tartışmaktan keyif alınan iyi yazar.
ırkçılık kelimesinin anlamını sokak ağzının dışında kitap okuyarak anlamaya çalışması gereken,insanların istediği kişiye hayran olmakta serbest olduğu bir ülkede yaşadığını unutmuş yazar.
(#401901) entrysinde bilmeyerek büyük bir gaf yaparak demokrasiyle yönetilen türkiye cumhuriyetine faşist yönetim demiş yazardır. ve pkk nın kanalı olan roj tv mensubları gibi * türkiye cumhuriyetine t.c. diye hitab etmiştir. moderasyon silmeden entrysi aşağıya kopyalanmış olup kendinden bir açıklanma beklenmektedir.
"faşizmin bir türlü kabul etmek istemediği dildir.
lakin t. c`nin onca baskılarına rahmen yaşatılan dildir."
not: bu entry yi girerken kendisini hiç tanımamış olup, özel mesajlarla durumun bu şekilde olmadığını deklare etmiştir. kendisini hiç tanımayan birçok insan olduğu gerçeğini unutmaması için entry yerinde kalacaktır.
"faşizmin bir türlü kabul etmek istemediği dildir.
lakin t. c`nin onca baskılarına rahmen yaşatılan dildir."
not: bu entry yi girerken kendisini hiç tanımamış olup, özel mesajlarla durumun bu şekilde olmadığını deklare etmiştir. kendisini hiç tanımayan birçok insan olduğu gerçeğini unutmaması için entry yerinde kalacaktır.
zaten yazılarını beğendiğim ancak, (#372829) nolu entry'si ile gönlümü bir kez daha fethetmiş yazar.
bu pazar besiktas sahilde cay icelim zirvesinde tanıştığım sıcakkanlı, karizmatik ve yüzünden beşiktaşlı olduğu bu kadar mı belli olur dediğim yazardır.
bu pazar besiktas sahilde cay icelim zirvesindeki beşiktaş t shirtüyle carsı ulan demek istedigim, kısa süre de olsa yan yana oturdugum insan.
beşiktaş zirvesinde tanıştığım güler yüzlü, karizmatik arkadaşım, kara kartal.
zaten yazılarını begendigim, bir de ustune tanıstıgım ve bundan mutluluk duydugum yazar
bana "sevilmeyen koladır" gibi bir entry yazmış olmasına, bazen düşünce farklılıklarımızın olduğunu hissetmeme rağmen yine de saygı duyguğum, sözlükte görmeye alıştığım yazar.
lock'un acıklı hikayesi:
1868 yılında mekke'de dogan lock 11 yaşında konsamatris olarak başladığı tavernacılık hayatına 16 yasına kadar dewam etti.. 16 yaşında medineye göç eden lock gazino kralının genç oğlu külhanbastıyla evlendikten sora 2 çocuk dünya'ya getirdi..bir süre medine'de tavernaların kapanmasıyla işsiz kalan lock,ciğercilik mesleğine el attı..
istanbul'un taşının toprağanın altın olduğunu anlayan lock daha sora istanbul'a göç etii.
neyse efenim,gel zaman git zaman,yanlışlıkla tanışmış bulunduk.
bir anda olup biteni anlamadan kahvede oturuyor olarak bulduk kendimizi, yanımız da gençler hayretle bize bakarken..bir tavla çevirelim dedik
bu lavuk beni 2 ters 1 düz yapmazmı dünyalar başıma yıkıldı desem yeridir, ilk başlarda anlamadım tabi,ama baktım sonra zar tutuyor ibiş, hemen kahve sahibi rüstem abiyi çağırarakdan bir fincan istedim ve tutturdum eline ama o da ne,bu hötöröt beni yine 2ters 1 düz yapmazmı.nasil içime oturdu, nasil içime oturdu anlatamam..sonra kaptıgım gibi meşe ağacından yaptığımı çıbığı taksim'e kadar kovaladım.
uyandığımda don kişot ve doni darkoyu birleştirdiğimi,beyaz tavşanı takip ettiğimi anlamıştım.
1868 yılında mekke'de dogan lock 11 yaşında konsamatris olarak başladığı tavernacılık hayatına 16 yasına kadar dewam etti.. 16 yaşında medineye göç eden lock gazino kralının genç oğlu külhanbastıyla evlendikten sora 2 çocuk dünya'ya getirdi..bir süre medine'de tavernaların kapanmasıyla işsiz kalan lock,ciğercilik mesleğine el attı..
istanbul'un taşının toprağanın altın olduğunu anlayan lock daha sora istanbul'a göç etii.
neyse efenim,gel zaman git zaman,yanlışlıkla tanışmış bulunduk.
bir anda olup biteni anlamadan kahvede oturuyor olarak bulduk kendimizi, yanımız da gençler hayretle bize bakarken..bir tavla çevirelim dedik
bu lavuk beni 2 ters 1 düz yapmazmı dünyalar başıma yıkıldı desem yeridir, ilk başlarda anlamadım tabi,ama baktım sonra zar tutuyor ibiş, hemen kahve sahibi rüstem abiyi çağırarakdan bir fincan istedim ve tutturdum eline ama o da ne,bu hötöröt beni yine 2ters 1 düz yapmazmı.nasil içime oturdu, nasil içime oturdu anlatamam..sonra kaptıgım gibi meşe ağacından yaptığımı çıbığı taksim'e kadar kovaladım.
uyandığımda don kişot ve doni darkoyu birleştirdiğimi,beyaz tavşanı takip ettiğimi anlamıştım.
forzabesiktas.com'dan tanıdığım, burada tesadüfen karşılaştığımız her zaman sonuna kadar beşiktaş'ı savunacak kişilerin başında gelen yazar.
msn'de konuşurken nickimin omayra olduğunu öğrenince benle konuşmayı bırakmış arkadaştır. bunun üzerine msnimden silmişimdir. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar