bugün

lock

ilk üye olduğu zaman eski bir arkadaş sanıp ileri geri konuştuğum yazar.

beşiktaş çay zirvesinde dayak yedikten sonra; * *

çok sevdiğim abim.baba yazar.çok sıcakkanlı eli öpülesi insan.artık babama bile maç izletmeyip entrylerini takip ettiğim yakışıklı beşiktaşlı.* * *
© copyright 2005 - 2026