bugün
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- bazen şık bazen relax mod2
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- yalaka2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sophia osako2
- fight club5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kemalist dünya24
- bioloji2
- cevcet2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- hesabı gizliye almak3
- anın görüntüsü20
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- true'nun çaylak olması16
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
şahsen lisa hayatımın en güzel yılıdır. alan seçilmiştir, matematik, fizik, kimya gibi derslerden kurtulunmuştur. sınıfın da sadece 8 kişi olmasıyla arkadaşlık tavan yapmıştır. öyle bir arkadaşlıktır ki, o 8 kişi aradan geçen yıllara rağmen sürekli bir yerlerde toplanıp anıları yad etmektedir.
benim öğrenim gördüğüm dönemde ticaret liselerinin en berbat yılıydı lise 2.
Çünkü lise 1.sınıfta kalma vardı bu yüzden istesende istemesende aklın bir şekilde sene sonunda oluyordu. Krediyi tutturabilmek için kıç yırtılıyordu.
fakat lise 2'de sınıf tekrarı yoktu, sadece zayıf gelen derslerden sorumlu olup her sene sınava girerek geçebilmeye çalışıyordun. Geçmeden diploma almak yok tabi. bu rahatlıkla sudan çıkmış balığa dönüyordu herkes. Bir gevşeme bir rahatlama, kızlarla takılmalar, derse girmemeler, okuldan firar etmeler hatta kapıya kadar gelip hiç girmemeler falan derken sene sonu 7 tane sorumlu ders girince dumura uğrama oluyordu.
Ama çok şükür 7 tane sorumlu dersi çalışarak verebilenler var.
Çünkü lise 1.sınıfta kalma vardı bu yüzden istesende istemesende aklın bir şekilde sene sonunda oluyordu. Krediyi tutturabilmek için kıç yırtılıyordu.
fakat lise 2'de sınıf tekrarı yoktu, sadece zayıf gelen derslerden sorumlu olup her sene sınava girerek geçebilmeye çalışıyordun. Geçmeden diploma almak yok tabi. bu rahatlıkla sudan çıkmış balığa dönüyordu herkes. Bir gevşeme bir rahatlama, kızlarla takılmalar, derse girmemeler, okuldan firar etmeler hatta kapıya kadar gelip hiç girmemeler falan derken sene sonu 7 tane sorumlu ders girince dumura uğrama oluyordu.
Ama çok şükür 7 tane sorumlu dersi çalışarak verebilenler var.
şu ankilerin 10. sınıfına tekabül eden eski sistem sınıf adı. şu anki müfredata göre en ağır konuların da yığılmış olduğu sene, bir liseli ergenlik sonrası tipi bu dönemde cozutmazsa ancak üniversitede fizik, astronomi falan okursa cozutur, onun dışındakiler sağlıklı bireyler olurlar, öyle belirleyici bi özelliği vardır bu senenin.
kendisine yapılanları yeni gelen dokuzlara yapan öğrencilerin sınıfı.
lisenin en kolay sınıfıdır. tüm derslerininiz iyi olması ve hocaların '' sayısalı seç '' lafına aldanmayıp hayaliniz olna sözel sınıfı seçtiğinizde, sözelden başka sınıfa gidemeyenlerle birlikte yaşadığınız için mutsuz olursunuz. lakin dersler kolaydır. sınıfta size zeki gözle bakılıyordur. kısacası lise 2 ömrümün en kolay sınıfıydı.
lisenin en güzel yıllarından biridir. okula daha çok alışılmıştır. ve sınıflar değişir. başka sınıftan tanıdığın biriyle pat aynı sınıfta olabilirsin. güzel yıllardı.
benim için lise 4> lise 2> lise 3> lise 1 şeklinde sıralanır lise, güzelden kötüye doğru.
lise 1 dir en zoru.
benim için lise 4> lise 2> lise 3> lise 1 şeklinde sıralanır lise, güzelden kötüye doğru.
lise 1 dir en zoru.
artık çömezlikten kurtulmanın verdiği sevinçle mutlu olunan sınıftır. bölüm falan seçersiniz, bazı arkadaşlarınızdan ayrı düşersiniz, bazen en nefret ettiğiniz kişi sizin sınıfınızdadır, yeni hocalar varsa onlara alışırsınız vs. vs. ama o en zor yıl olan lise 1 yılını atlattıktan sonra çok kolay gelecek emin olun...
yeni arkadaşlara alışma, daha ağır derslerle bunalılan evredir.
eger tm ogrencisiyseniz herkesin sizi salladigi buna bagli olarak sizin de herkesi salladiginiz donem.
seçtiğiniz bölümün arkadaş çevrenizi de etkilediği senedir.
genellikle sigaraya başlama sınıfıdır.
ya da benim oyle diye herkesinkini öyle sanıyorum amk.
ya da benim oyle diye herkesinkini öyle sanıyorum amk.
kimse derslere önem vermez takmaz. karı kız peşinde olurlar.
bir zamanların sayısal össcilerinin tam 24 (yirmi dört) tane fizik ünitesi yüklenmek zorunda olduğu dönem idi. şükür ki geçti.
lisenin eeeeen dandik senesi.
hayatin (!) en guzel senesidir.
Sigaraya baslanilan donemdir. Oyle yok ben onceden beri iciyordum yok arkadas. Icinizi bilirim ben sizin.
bazıları için sigaraya başlanan dönem. daha öncesi (bkz: 7inci sınıf)
Hayatımın dayağını can ciğer arkadaşımla yediğim dönemdir. Arkadaşlığın kardeşliğe geçme evresidir benim için.
hayatımın en kötü yılı.
lisenin her şeyiyle en güzel yılıdır.
Benim için her şeyin en boktan olduğu yıldır.
liseli olduğunuzu ilk hissettiğiniz yıl.
lise 1 ortaokulmuş gibi geliyor.
çömez ve ezik oluyorsun.
lise 2 de en azından lise 1 lerin kıdemlisisin.
lise 1 ortaokulmuş gibi geliyor.
çömez ve ezik oluyorsun.
lise 2 de en azından lise 1 lerin kıdemlisisin.
60 kişi içinden sadece ben ve kız arkadaşim sözel bölümü seçmiştik. Tabi ki bölümü açmadılar. Boş yere tm de okudum lan lise2yi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar