bugün
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- portekiz5
- kolombiya4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- genç olmanın en güzel yanı6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- ilgi manyağı4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- demokratik kongo cumhuriyeti3
- panama3
- hırvatistan3
- x in memeleri3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- petrol2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- içtim şarabı13
- 33 yaşında olmak3
- kadir inanır22
- arşivlenmesi gereken resimler3
- anın görüntüsü22
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- sıcaktan ağlamak4
- deniz göktaş4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
evde fedora, işte red hat
her zaman her yerde bir adım öndedir o yazar ubuntu 13.04 kullanıyorum herkesede tavsiye ediyorum.
Ubuntu kullanir.
pardusda iyidir.
evdeki bilgisayarımda pardus kullanıyorum.
Yıllardır kullandıgım sistem birkaç aydır mint kullanıyorum.
bi hevesle ubuntu yükleyip bir hevesle kısa süre kullandıktan sonra windows a geri dönen yazarlardır.
wine iyi çalışsa hani tamam da yok be abi, çok kasıyor. Optimus CUDA desteği de iyi değil, ateş atıyor laptop görüntüyü işleyecem diye. gereksiz bi ram kullanımı, fazladan işlemci kullanımı. android' in hantallığı bunda da var. ha ama açılış-kapanış hızı çok iyi ona bir şey diyemem, lakin sadece açıp kapatmak için kullanılmıyor ki bu illet.
wine iyi çalışsa hani tamam da yok be abi, çok kasıyor. Optimus CUDA desteği de iyi değil, ateş atıyor laptop görüntüyü işleyecem diye. gereksiz bi ram kullanımı, fazladan işlemci kullanımı. android' in hantallığı bunda da var. ha ama açılış-kapanış hızı çok iyi ona bir şey diyemem, lakin sadece açıp kapatmak için kullanılmıyor ki bu illet.
Biraz kurcalayayım derse gene noldu * cümlesini sarfedecek yazardır.
linux her programı çalıştırır ama biraz zahmetlidir. her ne olursa olsun windows'un kaprisini, ibneliğini çekmektense linux'un zahmetine katlanırım aga. hem linux genel olarak windows'tan daha rahattır, daha kullanışlıdır.
windos kullanan yazarların anlayamayacağı işletim sistemidir linuxun rahatlığına erişen linuxdan vazgeçmez.
bir ara aralarına katılmayı düşündüğüm sonradan 'lan olm sıkılırsın sen alıştın windows uygulamalarına oyunlarına yapamazsın' deyip bıraktığım iş. Çift işletim sistemi yoluyla belki tekrar yaparım Diyorum da kim uğraşacak. Ayrıca tek linux kadar performans verecek mi şüpheli.
(bkz: antidepresan sandım lan)
bir zamanlar benim de aralrında bulunduğum güruh.
tek yaptığım ekranı döndürmekti. windowsun virüsleri içime işlemiş maalesef.
tek yaptığım ekranı döndürmekti. windowsun virüsleri içime işlemiş maalesef.
Mandrake-pardus-pisi sırasıyla benim de dahil olduğum grup. Arch'a da göz kırpıyorum efenim.
lubuntu.
elementary os kullanıyorum arada.
yakın zamanda kali linux öğrenmeye başlamayı düşünüyorum.
benimdir.
elementary os ve kali linux'u sıra sıra kullanıyorum. kesinlikle öneririm ikisini de.
manjaro, mint ve ubuntu da denedim. manjaro iyidi ama uyumluluk problemi vardı bilgisayardan kaynaklı.
elementary os ve kali linux'u sıra sıra kullanıyorum. kesinlikle öneririm ikisini de.
manjaro, mint ve ubuntu da denedim. manjaro iyidi ama uyumluluk problemi vardı bilgisayardan kaynaklı.
yakında masaüstümle beraber free bsd ye geçicem.sikmişim windowsunu ulen.
buradayım derim.
hostingde linux kullanıyorum masaüstü dayanamam sanırım. ios iyidir ama masaüstü.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar