bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- içtim şarabı13
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- büstiyer2
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
- of çok sıkıcı olmanız2
501'in arka sağ cebinin sol yanında yer alan kırmızı dikey levis yazındaki e eğer büyük ise bu 501 daha makbulmuş.
daha once giymemis olanlarin mutlaka hangi numaranin ne anlama geldigine bakmasinda veya birinden ogrenmesinde yarar vardir. zira (bkz: Burhan çaçan) gibi gulunc duruma dusebilirsiniz.
http://blog.haberturk.com....asp?yID=90446&kID=39
http://blog.haberturk.com....asp?yID=90446&kID=39
dockers'ın sığıntısı gibi görünen marka.
uyanık yahudi girişimcinin dünyaya mal ettiği pantolon markası.
son 2 yıl içinde aldığım tüm kotlarını maksimum 6 ay kullanabildiğim için alışverişi kestiğim jean markası (idi). fakat morhipo'da rastladığım kampanyası nedeniyle dayanamayıp ürünlerine göz atayım dedim. mavi'den dar paçada 27-32, geniş paçada 27-34 giyen biri olarak jeanlerinde kararsız kaldım zira kataloğunda kullandığı manken ablamıza * bi 28-32 giydirmişler kısa olmuş, bi 28-30 giydirmişler uzun olmuş. anlamadım kapattım. sonra tekrar en beğendiğim jeani sepete ekliyim dedim ama anında bedenlerini kapmış online alışveriş kokoşları. e ben de götüme baka baka siteyi kapattım.
kısacası pantolon uzunluğu konusunda oldukça yanıltıcı olduğunu düşündüğüm, denemeden alınmaması gereken marka.
kısacası pantolon uzunluğu konusunda oldukça yanıltıcı olduğunu düşündüğüm, denemeden alınmaması gereken marka.
504 serisi on numara olan marka. çoğu kişi pahalı olduğundan şikayet etmiş, haklılar. ama bi kaç ayda bir bi alana bi bedava kampanyası oluyor. ya da %50 indirim zamanlarını takip edin, bu şekilde normal bi kot fiyatına alabilirsiniz.
kotları kalitenin aşırısına kaçmış, stilleride ayrı bir marjinallik taşıyor, üzerine tam olarak oturan kotun en şekil halini satan marka.
Bu gün short bakmak için girdiğim ve şuncacık şortun fiyatının 149.90 tl duymamla oha dememin bir olduğu mağazadır.Pantolonlarını keyifle giydiğim, yeri geldiğinde 170 tl para bayıldığım ancak tiksinç t-shirtlerine ve gereksiz pahalı şortlarına para bayılamayacağım markadır ayrıca.Ha bi de mağazadaki satıcının pahalı geldiyse levi's almayacaksın demesi de sinirlerimi hoplatan başka bir ayrıntı oldu.
(bkz: sana mı soracağım orospu çocuğu)
(bkz: sana mı soracağım orospu çocuğu)
kot pantolon ve gömlekleri dışındaki ürünlerinden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. bu firma aslen kot pantolon üretir. diğer ürünleri "müşteri soruyor, boş göndermeyelim diye bulunduruyoz" minvalinde sattıklarını düşünüyorum.
zaten bir firma her şeyi iyi yapamaz. güneş gözlüğü alıyolar neymiş gucci, prada falan. tamam belki kalitelidir ama eğer aksesuar olarak değil de ihtiyacını gidermek için alıyorsan rayban alacaksın arkadaş. veya spor ayakkabı alacaksan adidas tan şaşmayacan.
neyse, asıl ayakkabılarda büyük bir hayal kırıklığı yapmışlardır. gerçi on yıl önce falan aldığım bir ayakkabısı taş gibiydi, hiç bir yamuğunu görmemiştim. son yıllarda bu kalitenin iyice düştüğünü sanıyorum. tişörtleri on yıl önce bile dandikti. kalite olarak tabi, yoksa gayet şıklar.
bugüne kadar aldığım en az 10 ürünü (tişört, kazak, ayakkabı,kemer vs yani kot ve gömlek hariç bir şeyler) 2-3 ayda patlamıştır.
şubat ayında indirimdeyken bir ayakkabı almıştım dayanamayıp, yazlık ayakkabı olduğu için giymedim hemen haliyle. 3-4 ay yattı dolapta. sonra yazın kullanmaya başladım ve maksimum 1 ay giydikten sonra dikişlerinin yırtıldığını fark ettim. bugüne kadar faturasını bulamamıştım neyse bulduk ve bugün iadeye götürdüm. kasadaki eleman 6 ay bunların garantisi alamam dedi, karşıdaki benettonun da sahibi olan patronunun yanına gidip durumu anlattım bi form doldurup aldılar ayakkabıyı ve merkeze yollayacaklarını söylediler.
kabul etmezler değişimi bence. zaten etseler bile burdan kot ve gömlek dışında çöp dahi almam. ha bide 1999 yılında beşiktaş levistaki mavi gözlü kızın hatrına ta o zaman 35 milyona sırt çantası almıştım. o kadar kaliteli çıktı ki halen ilk günki gibi duruyor.
zaten bir firma her şeyi iyi yapamaz. güneş gözlüğü alıyolar neymiş gucci, prada falan. tamam belki kalitelidir ama eğer aksesuar olarak değil de ihtiyacını gidermek için alıyorsan rayban alacaksın arkadaş. veya spor ayakkabı alacaksan adidas tan şaşmayacan.
neyse, asıl ayakkabılarda büyük bir hayal kırıklığı yapmışlardır. gerçi on yıl önce falan aldığım bir ayakkabısı taş gibiydi, hiç bir yamuğunu görmemiştim. son yıllarda bu kalitenin iyice düştüğünü sanıyorum. tişörtleri on yıl önce bile dandikti. kalite olarak tabi, yoksa gayet şıklar.
bugüne kadar aldığım en az 10 ürünü (tişört, kazak, ayakkabı,kemer vs yani kot ve gömlek hariç bir şeyler) 2-3 ayda patlamıştır.
şubat ayında indirimdeyken bir ayakkabı almıştım dayanamayıp, yazlık ayakkabı olduğu için giymedim hemen haliyle. 3-4 ay yattı dolapta. sonra yazın kullanmaya başladım ve maksimum 1 ay giydikten sonra dikişlerinin yırtıldığını fark ettim. bugüne kadar faturasını bulamamıştım neyse bulduk ve bugün iadeye götürdüm. kasadaki eleman 6 ay bunların garantisi alamam dedi, karşıdaki benettonun da sahibi olan patronunun yanına gidip durumu anlattım bi form doldurup aldılar ayakkabıyı ve merkeze yollayacaklarını söylediler.
kabul etmezler değişimi bence. zaten etseler bile burdan kot ve gömlek dışında çöp dahi almam. ha bide 1999 yılında beşiktaş levistaki mavi gözlü kızın hatrına ta o zaman 35 milyona sırt çantası almıştım. o kadar kaliteli çıktı ki halen ilk günki gibi duruyor.
506 ve 507 modelleri rahattır.
ulan bunu giyen kaldı mı dedirten markadır.
hayatımda bi defa 140tl verip bi kot pantolon almıştım. ama sonradan fark ettim, aldığım sadece kot pantolon değilmiş. göte gireni o an fark etmemişim.
kot pantolon da tek geçerim ama aldığım mavi levis marka sırt çantam da çok iyi çıktı. hastasıyım.
kimyadaki lewis* ile karıştırılmaması gereken, aynı zamanda amerikan ingilizcesinde livays diye okunan kaliteli kotlarıyla meşhur amerikan giyim markası.
kimyada elementin son katmanındaki elektronları simgenin kenarlarına kurallı bir şekilde yazmayı yapan adam.
kotlarının kalitesine güvenerek aldığım ayakkabısı bir ayda haşat oldu, siz siz olun levis ayakkabı tercih etmeyin.
sakın ha.
sakın ha.
söyleniş şekline takılmadığım.kaliteli ve çoook şık ürünler çıkaran.capacity deki mağazasında güler yüzlü,giyindirmeyi bilen insanların çalıştığı duayen kot markası.
kot markası. aydın yolunun çıkışında mı, bursa şehirler arası yolunda bir sürü outleti var. çok daha ucuza. ne alınmak isteniyorsa oralardan alınmalı.
ömrünü doldurmuş markadır. bershka, pull and bear gibi markaların piyasa hakimiyetine fiyatları dolayısıyla yaklaşamayan bir konsepti vardır. sanılmasın ki inditex savunucusuyum.
tamamen kaliteyi kaybetmiş ve fiyatları uçurmuş markadır.
acı ama gerçek; nasıl okunduğunu hala bilmiyorum ama şunu biliyorum ki '' livays '' değil.
insanları zamanında 501 manyağı yapmış marka.
nasıl ki tiger çakmaları varsa şu an etrafta, bir zamanlarda 501 ler vardı işte..
ey gidi..
nasıl ki tiger çakmaları varsa şu an etrafta, bir zamanlarda 501 ler vardı işte..
ey gidi..
gereksizdir. verilen paraya acınılası bir durumdur.şayet tişörtleri de her tişört gibi zaman içinde boncuklanma yaapmktadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar