bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- öldükten sonra bana ne olacak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- 1 kilometrelik gökdelen2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- owner of a lonely heart2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- true'nun çaylak olması16
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- daha relax3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- büstiyer2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
kot pantolon ve gömlekleri dışındaki ürünlerinden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. bu firma aslen kot pantolon üretir. diğer ürünleri "müşteri soruyor, boş göndermeyelim diye bulunduruyoz" minvalinde sattıklarını düşünüyorum.
zaten bir firma her şeyi iyi yapamaz. güneş gözlüğü alıyolar neymiş gucci, prada falan. tamam belki kalitelidir ama eğer aksesuar olarak değil de ihtiyacını gidermek için alıyorsan rayban alacaksın arkadaş. veya spor ayakkabı alacaksan adidas tan şaşmayacan.
neyse, asıl ayakkabılarda büyük bir hayal kırıklığı yapmışlardır. gerçi on yıl önce falan aldığım bir ayakkabısı taş gibiydi, hiç bir yamuğunu görmemiştim. son yıllarda bu kalitenin iyice düştüğünü sanıyorum. tişörtleri on yıl önce bile dandikti. kalite olarak tabi, yoksa gayet şıklar.
bugüne kadar aldığım en az 10 ürünü (tişört, kazak, ayakkabı,kemer vs yani kot ve gömlek hariç bir şeyler) 2-3 ayda patlamıştır.
şubat ayında indirimdeyken bir ayakkabı almıştım dayanamayıp, yazlık ayakkabı olduğu için giymedim hemen haliyle. 3-4 ay yattı dolapta. sonra yazın kullanmaya başladım ve maksimum 1 ay giydikten sonra dikişlerinin yırtıldığını fark ettim. bugüne kadar faturasını bulamamıştım neyse bulduk ve bugün iadeye götürdüm. kasadaki eleman 6 ay bunların garantisi alamam dedi, karşıdaki benettonun da sahibi olan patronunun yanına gidip durumu anlattım bi form doldurup aldılar ayakkabıyı ve merkeze yollayacaklarını söylediler.
kabul etmezler değişimi bence. zaten etseler bile burdan kot ve gömlek dışında çöp dahi almam. ha bide 1999 yılında beşiktaş levistaki mavi gözlü kızın hatrına ta o zaman 35 milyona sırt çantası almıştım. o kadar kaliteli çıktı ki halen ilk günki gibi duruyor.
zaten bir firma her şeyi iyi yapamaz. güneş gözlüğü alıyolar neymiş gucci, prada falan. tamam belki kalitelidir ama eğer aksesuar olarak değil de ihtiyacını gidermek için alıyorsan rayban alacaksın arkadaş. veya spor ayakkabı alacaksan adidas tan şaşmayacan.
neyse, asıl ayakkabılarda büyük bir hayal kırıklığı yapmışlardır. gerçi on yıl önce falan aldığım bir ayakkabısı taş gibiydi, hiç bir yamuğunu görmemiştim. son yıllarda bu kalitenin iyice düştüğünü sanıyorum. tişörtleri on yıl önce bile dandikti. kalite olarak tabi, yoksa gayet şıklar.
bugüne kadar aldığım en az 10 ürünü (tişört, kazak, ayakkabı,kemer vs yani kot ve gömlek hariç bir şeyler) 2-3 ayda patlamıştır.
şubat ayında indirimdeyken bir ayakkabı almıştım dayanamayıp, yazlık ayakkabı olduğu için giymedim hemen haliyle. 3-4 ay yattı dolapta. sonra yazın kullanmaya başladım ve maksimum 1 ay giydikten sonra dikişlerinin yırtıldığını fark ettim. bugüne kadar faturasını bulamamıştım neyse bulduk ve bugün iadeye götürdüm. kasadaki eleman 6 ay bunların garantisi alamam dedi, karşıdaki benettonun da sahibi olan patronunun yanına gidip durumu anlattım bi form doldurup aldılar ayakkabıyı ve merkeze yollayacaklarını söylediler.
kabul etmezler değişimi bence. zaten etseler bile burdan kot ve gömlek dışında çöp dahi almam. ha bide 1999 yılında beşiktaş levistaki mavi gözlü kızın hatrına ta o zaman 35 milyona sırt çantası almıştım. o kadar kaliteli çıktı ki halen ilk günki gibi duruyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar