bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her insanın bir cini olması8
- genç görünmeye çalışmak3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- rakı sevmemek7
- içtim şarabı13
- şafak çak3
- çift katlı otobüs3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- dümbelettin efendi2
- kadir inanır22
- venezuella depremi3
- sosyal medya aranmaktır2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- günün şiiri4
- japonya7
- of çok sıkıcı olmanız2
- kemalist dünya24
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- insan olmaya ceyrek kala3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- mustafa kemal atatürk7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
türkiyede üretileni orjinal mi?
bir pantolu 3000 lira olmuş aq.
rock'n roll tarihinin bir numaralı ismi..
lavaşma Levis...
lavaşma Levis...
Kot ceketleri çok ikonik, başka marka kot ceket almak levi's'e ayıp olur gibime gelir.
Deri cüzdanını da severek kullanıyorum, ömürlük yapmış şerefsizler.
Deri cüzdanını da severek kullanıyorum, ömürlük yapmış şerefsizler.
Levi'nin aq.
Bir kotu 800 lira olmuş şaka gibi. Üstüne 1000 lira daha koyar gider diesel alırım.
Fiyatları alıp başını giden en sevdiğim marka.
Artık ben bile alışveriş yapamıyorum o kadar yükseldi ki fiyatlar.
Artık ben bile alışveriş yapamıyorum o kadar yükseldi ki fiyatlar.
bir pantolu 750 lira olmuş aq.
Hala dünyanın en kaliteli jeanlerini üreten jeanin mucidi marka.
90'lı yıllarda altın çağını yaşamış, günümüzde eski süksesinden uzak ama hala elit hala pahalı olan kot markası.
(#43971242)
ne yapayım kardeş am göt meme başlığına mı yazayım sanki sözlük kaliteden kırılıyorda biz gidip yazmıyoruz anasını satiyim ne boş insanlar var. bu arada sözlük lan burası sığır. formatın anasını sikme.
fiyat/performans markasıdır.
ne yapayım kardeş am göt meme başlığına mı yazayım sanki sözlük kaliteden kırılıyorda biz gidip yazmıyoruz anasını satiyim ne boş insanlar var. bu arada sözlük lan burası sığır. formatın anasını sikme.
fiyat/performans markasıdır.
adam akıllı kendimin beğenip aldırdığım kot pantolondu. evet tam bir anne kuzusuyum ve her alışverişe çıkarken kendi kazandığım para bile olsa illa annem bana eşlik edecek ve o da bir şeyler seçecek benim için. o güne kadar anamın bana yakıştırdığı abuk subuk pantolonları mı giyiyordum yoksa levisten aldığım kot çok mu güzeldi de eski pantullar gözüme gulyabani gibi görünüyordu bilemedim. ama 2013 de 120 lira para vermiştik nomissize. o zamanlar dolar 2 liraydı yani 60 dolarmış. şimdi 60 doları çarp 8 le 480-500 lira yapıyor vay be. ama halen giyiyorum o pantolonu. 7 yıldır usanmadan giydim hala taş gibi.
Yıllarca giyeceğiniz kotları üreten marka. Son 1-2 senedir bazı kotları eskisi gibi sağlam. Gerisinde bu marka da bozmuştur. t-shirt gömlekte falan da iyilerdir. ama ayakkabıları ezelden beri dandikti.
görsel
görsel
Dolabımda 8’i pantolon, 3’ü jean ceket 4 tane gömlek olarak toplam 15 parça ürününe sahip olduğum kotun mucidi. Hepsinden çok ama çok memnunum özellikle jean ürünleri eskimek bilmiyor.
Bayağı dayanıklı kot üreten ve kotun yaratıcısı marka.
Levi strauss emice madencilerin dizleri çok aşınıyor kazı yaparken diye icat etmiş bunu.
Babam ben gençken 502 giyerdim bide sen dene diyince deneyip babalar niye akıl verir anladım.
Tam bana göre üretilmiş sanki sade ve dayanıklı.
Levi strauss emice madencilerin dizleri çok aşınıyor kazı yaparken diye icat etmiş bunu.
Babam ben gençken 502 giyerdim bide sen dene diyince deneyip babalar niye akıl verir anladım.
Tam bana göre üretilmiş sanki sade ve dayanıklı.
Tarihi olan markalara ayrı bir sempatim saygım var.
Levis ise benim için bambaşka bir marka.
ilk levis kotumu amcam almıştı bana 12 yaşımdayken. O günden beri çok büyük bir sempati besliyorum bu markaya sanki sahibi benmişçesine savunuyorum. Mesela geçen mağazasına gittim orta yaşlarda bir adam levis satış danışmanına “bu diz izi yapmaz değil mi? Ağ yırtılması olmaz değil mi mavideki gibi” dedi. Orada kendimi zor tuttum mesela levisı övmemek için o kadar büyük sempati duyuyorum, evet türkiyede pahalı sayılabilecek bir marka ama emin olun paranızın hakkını kuruşuna kadar veriyor.
Levis ise benim için bambaşka bir marka.
ilk levis kotumu amcam almıştı bana 12 yaşımdayken. O günden beri çok büyük bir sempati besliyorum bu markaya sanki sahibi benmişçesine savunuyorum. Mesela geçen mağazasına gittim orta yaşlarda bir adam levis satış danışmanına “bu diz izi yapmaz değil mi? Ağ yırtılması olmaz değil mi mavideki gibi” dedi. Orada kendimi zor tuttum mesela levisı övmemek için o kadar büyük sempati duyuyorum, evet türkiyede pahalı sayılabilecek bir marka ama emin olun paranızın hakkını kuruşuna kadar veriyor.
Aslında pahalı olmayan kotun mucidi marka.
Zara gibi dandik markanın kotları 200den başlıyor üstelik zarada hep renk atma olayı oluyor. 100 tl koyup taş gibi levis alırım senelerce giyerim.
Zara gibi dandik markanın kotları 200den başlıyor üstelik zarada hep renk atma olayı oluyor. 100 tl koyup taş gibi levis alırım senelerce giyerim.
görsel
Dün levis line 8 slim straight black kotunu envanterime kattığım kotun mucidi marka.
Kumaşı sert olduğundan renk atacağını sanmıyorum buraya bunu günlük mahiyetinde bırakıyorum yine.
Dün levis line 8 slim straight black kotunu envanterime kattığım kotun mucidi marka.
Kumaşı sert olduğundan renk atacağını sanmıyorum buraya bunu günlük mahiyetinde bırakıyorum yine.
Çok kalitelisin, kotların ömürlük, önünde levis yazan ürünlerin hariç tasarımların şahane.
Keşke biraz da ucuz olsan be.
Keşke biraz da ucuz olsan be.
gereğinden fazla pahalı kotlar satan firma.501 en çok adından söz ettirendir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar