bugün
- pakistan3
- hindistan3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- yaşamak üzerine2
- dünya7
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- guyana4
- japonya4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- cezayir2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ona bir şey söyle10
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- arnavutluk2
- kolu kıllı kız3
- çekya3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- avustralya2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- türk moğol kardeştir3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kemal kılıçdaroğlu18
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- ahududu2
Açıklanmıştır hayırlı olsun herkese. 1000 den aşağısına kyk çıkar ama ne zaman çıkar bilemicem arkadaşlar çok eğlenceksiniz çok.
anladığım kadarıyla herkesi park ve bahçelerde yatıracak kurum. herkes yedek.
Bilgilerinize ulaşamamaktadır deyip sabah sabah beni çileden çıkaran kurum.
Bilgilerime ulaşamıyormuş sabahtan beri. Nasıl çözülür ki bu sorun?
hepiniz yedeksiniz değil mi?
yurtlarında torpil dönmektedir. hepiniz boşa beklediniz genç yazarlar. müdüre gidip konuşacaktınız onun dilinden ağlayacaktınız yaşasın tayyip diyecektiniz yahut araya adam sokacaktınız. isterim ki bu düzeni yıkın, araya koyacak adam bulunca sizde hak yemeyin. bugünleri unutmayın.
ek; daha açlıktan ölmek üzere olanlarınızın burs derdi olacak. orada da durum aynı. devlet burslarına boşuna internet üzerinden başvurup heves etmeyiniz. adamlar kpss'de kopya çekiyor lan, yurt dediğin 300 lira aylık burs dediğin nedir?
yurtlarında torpil dönmektedir. hepiniz boşa beklediniz genç yazarlar. müdüre gidip konuşacaktınız onun dilinden ağlayacaktınız yaşasın tayyip diyecektiniz yahut araya adam sokacaktınız. isterim ki bu düzeni yıkın, araya koyacak adam bulunca sizde hak yemeyin. bugünleri unutmayın.
ek; daha açlıktan ölmek üzere olanlarınızın burs derdi olacak. orada da durum aynı. devlet burslarına boşuna internet üzerinden başvurup heves etmeyiniz. adamlar kpss'de kopya çekiyor lan, yurt dediğin 300 lira aylık burs dediğin nedir?
ilk 100'de olanlara mutlaka sıra gelir, umutlarını kaybetmesinler. ama ne yapın ne edin maddi durumunuz pek iyi değilse girin kyk'ya. yoksa her yıl yer sorunuyla karsılaşırsınız.
borcum maaşımdan katbekat fazla olan kurum.
hayır sanki işsizlik diye bir derdimiz yok, üniversiteden mezun olunca, çil çil paralar kazanacağız da bizden faiziyle geri alıyorsunuz.
hayır sanki işsizlik diye bir derdimiz yok, üniversiteden mezun olunca, çil çil paralar kazanacağız da bizden faiziyle geri alıyorsunuz.
Bu kadar gec açıklanmasının ardında bi bok yatıyodu zaten. Kime sorsam herkes yedek. Asiller kim o zaman mınakoyim? O kadar yurt yaptık bu kadar kontenjan artırımına gittik diye her ay haber yapıyorlar. Tamam üniversite kontenjanları da arttı ama bu kadar çok yedek liste hiç mantıklı gelmiyor. Genç kardeşlerime kolaylıklar diliyorum.
Yedek olan arkadaslar,
Bu kadar gec açıklanmasından sonra beklemeyip özel yurda çıkanlar, ev tutanlar olmuştur. Ayrıca suan yurtlarda kalan ara sınıf öğrencilerden eve çıkanlar olacaktır. Asil çıkıp az da olsa kayıt yaptırmayan olacaktır. Sonuç olarak yedeklere sıra gelecektir fakat içinde bulundugunuz şehrin öğrenci nüfusu ve yurt kapasitesi belirleyici olacaktır. Sabredin ve zorlayın. Varsa araya adam sokun. Ama ilk dönem icin bence bir ozel yurt yada apart ile anlasın. Açıkta kalırsınız.
Bu kadar gec açıklanmasından sonra beklemeyip özel yurda çıkanlar, ev tutanlar olmuştur. Ayrıca suan yurtlarda kalan ara sınıf öğrencilerden eve çıkanlar olacaktır. Asil çıkıp az da olsa kayıt yaptırmayan olacaktır. Sonuç olarak yedeklere sıra gelecektir fakat içinde bulundugunuz şehrin öğrenci nüfusu ve yurt kapasitesi belirleyici olacaktır. Sabredin ve zorlayın. Varsa araya adam sokun. Ama ilk dönem icin bence bir ozel yurt yada apart ile anlasın. Açıkta kalırsınız.
şimdi önceliklen hayırlı olsun, ek bilgi olarak izmir buca barbaros öğrenci yurdu çıkan arkadaşlar varsa bana bir mesaj atsınlar onlara yardımcı olmaya çalışayım.
öncelikle yedek konularına değinelim, ben geçen sene 215. yedek idim ve bir hafta sonra asil listeye girmeye hak kazandım, torpil falan da yok bunu da belirteyim.
şöyle bir şey de var erkek yurtlarında sıra daha çabuk gelir kızlara göre, bu oranda kızların devlet yurdunda kalma çokluğunu gösteriyor.
geçen sene 600. yedek sırada olan sınıftan kız arkadaşıma 2. dönem sıra gelmişti, diyeceğim o ki kızlara birazcık geç sıra geliyor maalesef.
başka sormak istediğiniz sorular varsa mesaj atınız.
öncelikle yedek konularına değinelim, ben geçen sene 215. yedek idim ve bir hafta sonra asil listeye girmeye hak kazandım, torpil falan da yok bunu da belirteyim.
şöyle bir şey de var erkek yurtlarında sıra daha çabuk gelir kızlara göre, bu oranda kızların devlet yurdunda kalma çokluğunu gösteriyor.
geçen sene 600. yedek sırada olan sınıftan kız arkadaşıma 2. dönem sıra gelmişti, diyeceğim o ki kızlara birazcık geç sıra geliyor maalesef.
başka sormak istediğiniz sorular varsa mesaj atınız.
sikerim bundan sonra çağırsanız da gelmem kurumudur.
Yedek 2085 nedir lan? Şaka falan mı olm.
bu ne lan herkes yedek? 28. sıradan yedek nedir hamina ne zaman gelir bu sıra?
zamanında bu sonuçları ben de beklemiştim. yurtta asla kalmadım ama katkı kredisini aldım. o zamanlar tanıdığım çok doğulu öğrenci oldu. ben de aslen elazığ doğma büyüme malatyalıyım. ama bahsettiğim şırnak, hakkari, diyarbakır vs. bu öğrencilerin tamamına (fakir olanlarda vardı ama babasaı müteahhit olup passata binen de vardı) başbakanlık bursu çıkmıştı. hepsi hdp li ve pkk sevici olan bu insanlara verilen imkanlar ülkesini seven çoğu kişiden esirgeniyordu. sonuçta ne olduğunu şimdi görüyoruz. ırkçılık yaptığımı düşünenler için söyleyeyim ben de kürt bir annenin çocuğuyum.
Herkes yedekte allah aşkına kim yerleşti bu yurtlara?
ismail yk ile kyk arasinda baglanti var mi?bu dami gol degil beee.
internetinden torrent indirilip yavaşlatan öğrencilerin olduğu devlet yurt kurumları. bir adam vardı sabırla 30 gb torrent indirdi 1 haftada.küfür mü etsem tebrik mi etsem hala kararsızım.
bi bana mı açıklanmadı sonuçlar.
ne demek bilgilerinize şu anda ulaşılamamaktadır.
ne demek bilgilerinize şu anda ulaşılamamaktadır.
sahi kim yerleşti bu yurtlara amk.
Yerlestıgım kurumdur kayıt hakkında bilgisi olan yeşillendirirse sevinirim.
Bartın gibi şehirde 943.sıra yedekteyim acaba tuş basılımı kaldı diye düşünüyorum.
bi yedek sırasını bile çok gördüler kurumu.
Beni Ankara'da yersiz yurtsuz koyan kurumdur.
Koskoca şehr-i istanbul'da 357. Yedek sıralamamı 1. Ve 2. Yedek sonuçlarında değiştirmeyen aşkarı bozuk, soytarı, soykası batasıca bir lanet kurum. Allah belalarını verebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar