bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- birsin allahım2
- 2026 dünya kupası27
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok8
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20266
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- zor zaman şarkıları2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ıhlamur kokusu2
- yürüyüş flörtü3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
otel şikayet'ten alıntıdır.
--spoiler--
3 gece konakladığımız kuştur'dan kesinlik hiç memnun kalmadık. havuzu son derece pis ve kalabalıktı. Hayatınızda göremeyeceğiniz kadar çok çocuğun olduğu bir otel düşünün öylesine bir bölge olmuş, kendinizi kreşin ortasına düşmüş gibi hissedebilirsiniz. Personel sayısı yetersiz olduğu için genelde içecek alırken sıra beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Havuzdan sizi zorla çıkartabiliyorlar saat 19'a doğru. Burada sinirlerinizi korursanız kavga etmezsiniz, sinirli biriyseniz o saate kalmayın, canınızı sıkmayın.
plaj tek kelimeyle skandal, otele ait olmayan bir halk plajı var, kimin girip çıktığı belli değil, ayrıca doğal plaj kısmında 10 şezlong var, gerisi üst kısım ve doldurma. Plaj ve kumsal keyfi aramayın, yok.
yemekleri idare eder, odalar çok kötü. her yere çok uzak odalar ve tuvaletlerinden kokular geliyor. 2 farklı odada farklı sorunlar yaşadık. Birincisinde yoğun bir koku, diğerinde ise yerden 30 cm yükseklikteki bir tuvaleti kullanmak zorunda kaldık. Çünkü yapan iç mimar hatalı yapmış.
Yemekler fena değildi, bunun dışında paranıza yazık etmeyin, başka tesislere bakın ve mümkünse biraz daha uzak çevreden bakın.
--spoiler--
anlaşıldığı üzere uzak durulması gereken bir tesistir.
--spoiler--
3 gece konakladığımız kuştur'dan kesinlik hiç memnun kalmadık. havuzu son derece pis ve kalabalıktı. Hayatınızda göremeyeceğiniz kadar çok çocuğun olduğu bir otel düşünün öylesine bir bölge olmuş, kendinizi kreşin ortasına düşmüş gibi hissedebilirsiniz. Personel sayısı yetersiz olduğu için genelde içecek alırken sıra beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Havuzdan sizi zorla çıkartabiliyorlar saat 19'a doğru. Burada sinirlerinizi korursanız kavga etmezsiniz, sinirli biriyseniz o saate kalmayın, canınızı sıkmayın.
plaj tek kelimeyle skandal, otele ait olmayan bir halk plajı var, kimin girip çıktığı belli değil, ayrıca doğal plaj kısmında 10 şezlong var, gerisi üst kısım ve doldurma. Plaj ve kumsal keyfi aramayın, yok.
yemekleri idare eder, odalar çok kötü. her yere çok uzak odalar ve tuvaletlerinden kokular geliyor. 2 farklı odada farklı sorunlar yaşadık. Birincisinde yoğun bir koku, diğerinde ise yerden 30 cm yükseklikteki bir tuvaleti kullanmak zorunda kaldık. Çünkü yapan iç mimar hatalı yapmış.
Yemekler fena değildi, bunun dışında paranıza yazık etmeyin, başka tesislere bakın ve mümkünse biraz daha uzak çevreden bakın.
--spoiler--
anlaşıldığı üzere uzak durulması gereken bir tesistir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar