bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
entry'ler (339)
sakin bir evin, temiz bir tuvaleti.
Ankara'da hizmet veren tercüme ofisi. Çok defa hizmet aldım, işlerini zamanında teslim ediyorlar. kızılay yerine tepe prime da ofis açmalarının bunda etkisi büyük, kurumsal bir işletme.
internet adresleri: http://www.nova.com.tr/
internet adresleri: http://www.nova.com.tr/
son zamanların en önemli yazarlarından biri olduğunu düşünüyorum ve geleceği de çok parlak.
Haberdokuz.com sitesinin genel yayın yönetmenliğinin yanı sıra Vahdet gazetesinde de köşe yazarlığı yapıyormuş.
siyasi analizleri ve araştırma-inceleme tarzındaki yazıları çok yerinde. Özellikle üniversiteler, gençlik ve politik konularda kaleminin hiç bozulmamasını bu duyarlı çizgisini sürdürmesini diliyorum.
ayrıca terör kıskacında üniversiteler kitabının da yazarıymış.
Haberdokuz.com sitesinin genel yayın yönetmenliğinin yanı sıra Vahdet gazetesinde de köşe yazarlığı yapıyormuş.
siyasi analizleri ve araştırma-inceleme tarzındaki yazıları çok yerinde. Özellikle üniversiteler, gençlik ve politik konularda kaleminin hiç bozulmamasını bu duyarlı çizgisini sürdürmesini diliyorum.
ayrıca terör kıskacında üniversiteler kitabının da yazarıymış.
Ankara siyasal'daki final sınavında Öcalan'ı soru olarak sormuş akademisyendir.
kendisini abd üniversitelerinde el kaide propagandası yapmaya davet ediyoruz.
http://www.gazetevahdet.c...undan-apo-dersi-5589h.htm
kendisini abd üniversitelerinde el kaide propagandası yapmaya davet ediyoruz.
http://www.gazetevahdet.c...undan-apo-dersi-5589h.htm
parayla kitap basan ve sonra da "biz yayıncıyız" diyenlere inat, düzgün bir şekilde işini yapan ve hiçbir ücret almaksızın yazarların kitabını yayınlayan yayınevidir.
Bir arkadaşımın buradan çıkan kitabı şu anda 3.baskısına giriyor ve kendisine birçok yayınevinden teklif geliyorsa bu adamları takdir etmek gerekiyor.
Umarım bu etik davranışları diğer yayınevlerine de örnek olur.
internet adresleri: http://www.gecekitapligi.com
Bir arkadaşımın buradan çıkan kitabı şu anda 3.baskısına giriyor ve kendisine birçok yayınevinden teklif geliyorsa bu adamları takdir etmek gerekiyor.
Umarım bu etik davranışları diğer yayınevlerine de örnek olur.
internet adresleri: http://www.gecekitapligi.com
yaşanan gelişmelerden sonra artık çökmüş olan sistemdir. ilkokula kadar siyasetin girdiği bir ülkede eğitim sistemi kalmamıştır.
Etüt merkezlerinin de böyle bir tabloda ortaya çıkmaları da kaçılmazdır.
hatta bunun üzerine artık siteler bile kurulmaya başlamış durumda.
o yüzden etüt merkezlerinin amacını doğru anlaşılması gerekiyor.
http://www.etutmerkezi.co...erkezlerinin-amaci-nedir/
Etüt merkezlerinin de böyle bir tabloda ortaya çıkmaları da kaçılmazdır.
hatta bunun üzerine artık siteler bile kurulmaya başlamış durumda.
o yüzden etüt merkezlerinin amacını doğru anlaşılması gerekiyor.
http://www.etutmerkezi.co...erkezlerinin-amaci-nedir/
atatürk büstlerine ve türk bayraklarına yapılan saldırıları protesto etmek için toplanan vatandaşlara yapılan hain saldırıdır.
olay sonrasında 3 kişinin yaralandığı bildiriliyor.
http://www.haberdokuz.com...stanbul-kadikoyde-catisma
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27067097.asp
http://www.zaman.com.tr/g...li-gerginlik_2239606.html
olay sonrasında 3 kişinin yaralandığı bildiriliyor.
http://www.haberdokuz.com...stanbul-kadikoyde-catisma
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27067097.asp
http://www.zaman.com.tr/g...li-gerginlik_2239606.html
şerefsiz pkk yandaşlarının, şehit edilen 80 yaşındaki bir adamın arkasında söyledikleri sözlerdir.
bu başlığı açmak en hafif tabiriyle şerefsizliktir, ifade özgürlüğü değildir.
bu başlığı açmak en hafif tabiriyle şerefsizliktir, ifade özgürlüğü değildir.
Türkiye'de işlerin giderek çığrından çıktığını gösteren olaydır.
ekşi'de askerin anayasal suç iddia edildiği yazılmış, galiba doğru.
http://www.haberdokuz.com...ahlarla-festivala-katildi
ekşi'de askerin anayasal suç iddia edildiği yazılmış, galiba doğru.
http://www.haberdokuz.com...ahlarla-festivala-katildi
otel şikayet'ten alıntıdır.
--spoiler--
3 gece konakladığımız kuştur'dan kesinlik hiç memnun kalmadık. havuzu son derece pis ve kalabalıktı. Hayatınızda göremeyeceğiniz kadar çok çocuğun olduğu bir otel düşünün öylesine bir bölge olmuş, kendinizi kreşin ortasına düşmüş gibi hissedebilirsiniz. Personel sayısı yetersiz olduğu için genelde içecek alırken sıra beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Havuzdan sizi zorla çıkartabiliyorlar saat 19'a doğru. Burada sinirlerinizi korursanız kavga etmezsiniz, sinirli biriyseniz o saate kalmayın, canınızı sıkmayın.
plaj tek kelimeyle skandal, otele ait olmayan bir halk plajı var, kimin girip çıktığı belli değil, ayrıca doğal plaj kısmında 10 şezlong var, gerisi üst kısım ve doldurma. Plaj ve kumsal keyfi aramayın, yok.
yemekleri idare eder, odalar çok kötü. her yere çok uzak odalar ve tuvaletlerinden kokular geliyor. 2 farklı odada farklı sorunlar yaşadık. Birincisinde yoğun bir koku, diğerinde ise yerden 30 cm yükseklikteki bir tuvaleti kullanmak zorunda kaldık. Çünkü yapan iç mimar hatalı yapmış.
Yemekler fena değildi, bunun dışında paranıza yazık etmeyin, başka tesislere bakın ve mümkünse biraz daha uzak çevreden bakın.
--spoiler--
anlaşıldığı üzere uzak durulması gereken bir tesistir.
--spoiler--
3 gece konakladığımız kuştur'dan kesinlik hiç memnun kalmadık. havuzu son derece pis ve kalabalıktı. Hayatınızda göremeyeceğiniz kadar çok çocuğun olduğu bir otel düşünün öylesine bir bölge olmuş, kendinizi kreşin ortasına düşmüş gibi hissedebilirsiniz. Personel sayısı yetersiz olduğu için genelde içecek alırken sıra beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Havuzdan sizi zorla çıkartabiliyorlar saat 19'a doğru. Burada sinirlerinizi korursanız kavga etmezsiniz, sinirli biriyseniz o saate kalmayın, canınızı sıkmayın.
plaj tek kelimeyle skandal, otele ait olmayan bir halk plajı var, kimin girip çıktığı belli değil, ayrıca doğal plaj kısmında 10 şezlong var, gerisi üst kısım ve doldurma. Plaj ve kumsal keyfi aramayın, yok.
yemekleri idare eder, odalar çok kötü. her yere çok uzak odalar ve tuvaletlerinden kokular geliyor. 2 farklı odada farklı sorunlar yaşadık. Birincisinde yoğun bir koku, diğerinde ise yerden 30 cm yükseklikteki bir tuvaleti kullanmak zorunda kaldık. Çünkü yapan iç mimar hatalı yapmış.
Yemekler fena değildi, bunun dışında paranıza yazık etmeyin, başka tesislere bakın ve mümkünse biraz daha uzak çevreden bakın.
--spoiler--
anlaşıldığı üzere uzak durulması gereken bir tesistir.
iyi yapılmadığında ya da kahve kalitesizse kötü bir içecektir. iyi kahve ve iyi bir yapımda özel olandır.
başın sağolsun.
siyasete girmekle büyük hata yapmış kişidir.
pepee çizgi filmi Türkiye'deki özellikle gelişim çağındaki çocukların yakından ilgilendiren yanıyla büyük bir takipçi kitlesi kazanmış durumda. Hatta bazı ailelerin çocukları nedeniyle pepe'nin takipçisi haline geldikleri yorumları yapılıyor.
Pepe'nin animasyon tekniği açısından başarılı olduğunu söylemek zor. Ancak ekranlarda kösterilen çizgi filmlerin genellikle batı kaynaklı olmaları, yerel kültürler açısından olumsuz yorumlanıyor. Çocuklara zeybek, horon gibi türk kültüründen bölümler sunulması önemli bir gelişme.
pocoya olarak bilinen yabancı versiyonuyla ilistirasyon bakımından neredeyse aynı olan yerli pepee'nin özgün yanı ise seslendirme ve işlediği konular.
hakikaten ilginç bölümleri olan bir çizgi filmdir. şimdiden bazı tezlerin inceleme konusu olmuş bile.
http://cizgifilmizler.com...i-filmi-video-1-izle.html
Pepe'nin animasyon tekniği açısından başarılı olduğunu söylemek zor. Ancak ekranlarda kösterilen çizgi filmlerin genellikle batı kaynaklı olmaları, yerel kültürler açısından olumsuz yorumlanıyor. Çocuklara zeybek, horon gibi türk kültüründen bölümler sunulması önemli bir gelişme.
pocoya olarak bilinen yabancı versiyonuyla ilistirasyon bakımından neredeyse aynı olan yerli pepee'nin özgün yanı ise seslendirme ve işlediği konular.
hakikaten ilginç bölümleri olan bir çizgi filmdir. şimdiden bazı tezlerin inceleme konusu olmuş bile.
http://cizgifilmizler.com...i-filmi-video-1-izle.html
olayların ayrıntıları daha da vahimdir.
http://www.haberdokuz.com...kara-siyasalda-pkk-teroru
benzer olaylar ege üniversitesi'nde de yaşanmıştı.
http://www.haberdokuz.com...rsitesinde-sok-goruntuler
diğer üniversitelerdeki nevruz görüntüleri de buradan farklı değildir.
http://www.haberdokuz.com...sitelerde-nevruz-rezaleti
http://www.haberdokuz.com...kara-siyasalda-pkk-teroru
benzer olaylar ege üniversitesi'nde de yaşanmıştı.
http://www.haberdokuz.com...rsitesinde-sok-goruntuler
diğer üniversitelerdeki nevruz görüntüleri de buradan farklı değildir.
http://www.haberdokuz.com...sitelerde-nevruz-rezaleti
armağan, deniz, canan.
terör örgütü mensuplarının kimlik kontrolü yaptıkları rezalettir. sonrasında yaşananlar ise tam bir skandal, dekan öğrencileri arayıp "sizin güvenliğinizi sağlayamayız, okula gelmeyin" diyor.
--spoiler--
tarih 24 mayıs 2014
ankara siyasalda bir erkek öğrenci az sonra olacaklardan habersiz okul kütüphanesinde ders çalışıyordu.
dışarıda ise örgüt yandaşı bir grup kendisini takip etmekteydi.
içeriye giren üstleri başları dağınık bir grup, ders çalışan öğrenciyi zorla dışarı çıkardılar. dışarı çıkartanlara göre bu öğrenin suçu milliyetçi olmasıydı.
kendilerini okulun asayişi olarak gören örgüt yandaşları, düşüncelerinden dolayı insanları faşist olarak yaftalıyorlardı.
--spoiler--
http://www.haberdokuz.com...kara-siyasalda-pkk-teroru
--spoiler--
tarih 24 mayıs 2014
ankara siyasalda bir erkek öğrenci az sonra olacaklardan habersiz okul kütüphanesinde ders çalışıyordu.
dışarıda ise örgüt yandaşı bir grup kendisini takip etmekteydi.
içeriye giren üstleri başları dağınık bir grup, ders çalışan öğrenciyi zorla dışarı çıkardılar. dışarı çıkartanlara göre bu öğrenin suçu milliyetçi olmasıydı.
kendilerini okulun asayişi olarak gören örgüt yandaşları, düşüncelerinden dolayı insanları faşist olarak yaftalıyorlardı.
--spoiler--
http://www.haberdokuz.com...kara-siyasalda-pkk-teroru