bugün
- 19 yaşında kızla yatmak8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- ilişkiye bir süre ara vermek4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- bir şeyler söyle4
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- içtim şarabı13
- ankara nın en güzel yanı2
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- versuch2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- anın görüntüsü22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sabaha kadar okunacak kitap4
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- x in memeleri3
- aşure yapan sözlük kızları7
entry'ler (339)
sakin bir evin, temiz bir tuvaleti.
Ankara'da hizmet veren tercüme ofisi. Çok defa hizmet aldım, işlerini zamanında teslim ediyorlar. kızılay yerine tepe prime da ofis açmalarının bunda etkisi büyük, kurumsal bir işletme.
internet adresleri: http://www.nova.com.tr/
internet adresleri: http://www.nova.com.tr/
son zamanların en önemli yazarlarından biri olduğunu düşünüyorum ve geleceği de çok parlak.
Haberdokuz.com sitesinin genel yayın yönetmenliğinin yanı sıra Vahdet gazetesinde de köşe yazarlığı yapıyormuş.
siyasi analizleri ve araştırma-inceleme tarzındaki yazıları çok yerinde. Özellikle üniversiteler, gençlik ve politik konularda kaleminin hiç bozulmamasını bu duyarlı çizgisini sürdürmesini diliyorum.
ayrıca terör kıskacında üniversiteler kitabının da yazarıymış.
Haberdokuz.com sitesinin genel yayın yönetmenliğinin yanı sıra Vahdet gazetesinde de köşe yazarlığı yapıyormuş.
siyasi analizleri ve araştırma-inceleme tarzındaki yazıları çok yerinde. Özellikle üniversiteler, gençlik ve politik konularda kaleminin hiç bozulmamasını bu duyarlı çizgisini sürdürmesini diliyorum.
ayrıca terör kıskacında üniversiteler kitabının da yazarıymış.
Ankara siyasal'daki final sınavında Öcalan'ı soru olarak sormuş akademisyendir.
kendisini abd üniversitelerinde el kaide propagandası yapmaya davet ediyoruz.
http://www.gazetevahdet.c...undan-apo-dersi-5589h.htm
kendisini abd üniversitelerinde el kaide propagandası yapmaya davet ediyoruz.
http://www.gazetevahdet.c...undan-apo-dersi-5589h.htm
parayla kitap basan ve sonra da "biz yayıncıyız" diyenlere inat, düzgün bir şekilde işini yapan ve hiçbir ücret almaksızın yazarların kitabını yayınlayan yayınevidir.
Bir arkadaşımın buradan çıkan kitabı şu anda 3.baskısına giriyor ve kendisine birçok yayınevinden teklif geliyorsa bu adamları takdir etmek gerekiyor.
Umarım bu etik davranışları diğer yayınevlerine de örnek olur.
internet adresleri: http://www.gecekitapligi.com
Bir arkadaşımın buradan çıkan kitabı şu anda 3.baskısına giriyor ve kendisine birçok yayınevinden teklif geliyorsa bu adamları takdir etmek gerekiyor.
Umarım bu etik davranışları diğer yayınevlerine de örnek olur.
internet adresleri: http://www.gecekitapligi.com
yaşanan gelişmelerden sonra artık çökmüş olan sistemdir. ilkokula kadar siyasetin girdiği bir ülkede eğitim sistemi kalmamıştır.
Etüt merkezlerinin de böyle bir tabloda ortaya çıkmaları da kaçılmazdır.
hatta bunun üzerine artık siteler bile kurulmaya başlamış durumda.
o yüzden etüt merkezlerinin amacını doğru anlaşılması gerekiyor.
http://www.etutmerkezi.co...erkezlerinin-amaci-nedir/
Etüt merkezlerinin de böyle bir tabloda ortaya çıkmaları da kaçılmazdır.
hatta bunun üzerine artık siteler bile kurulmaya başlamış durumda.
o yüzden etüt merkezlerinin amacını doğru anlaşılması gerekiyor.
http://www.etutmerkezi.co...erkezlerinin-amaci-nedir/
atatürk büstlerine ve türk bayraklarına yapılan saldırıları protesto etmek için toplanan vatandaşlara yapılan hain saldırıdır.
olay sonrasında 3 kişinin yaralandığı bildiriliyor.
http://www.haberdokuz.com...stanbul-kadikoyde-catisma
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27067097.asp
http://www.zaman.com.tr/g...li-gerginlik_2239606.html
olay sonrasında 3 kişinin yaralandığı bildiriliyor.
http://www.haberdokuz.com...stanbul-kadikoyde-catisma
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27067097.asp
http://www.zaman.com.tr/g...li-gerginlik_2239606.html
şerefsiz pkk yandaşlarının, şehit edilen 80 yaşındaki bir adamın arkasında söyledikleri sözlerdir.
bu başlığı açmak en hafif tabiriyle şerefsizliktir, ifade özgürlüğü değildir.
bu başlığı açmak en hafif tabiriyle şerefsizliktir, ifade özgürlüğü değildir.
Türkiye'de işlerin giderek çığrından çıktığını gösteren olaydır.
ekşi'de askerin anayasal suç iddia edildiği yazılmış, galiba doğru.
http://www.haberdokuz.com...ahlarla-festivala-katildi
ekşi'de askerin anayasal suç iddia edildiği yazılmış, galiba doğru.
http://www.haberdokuz.com...ahlarla-festivala-katildi
otel şikayet'ten alıntıdır.
--spoiler--
3 gece konakladığımız kuştur'dan kesinlik hiç memnun kalmadık. havuzu son derece pis ve kalabalıktı. Hayatınızda göremeyeceğiniz kadar çok çocuğun olduğu bir otel düşünün öylesine bir bölge olmuş, kendinizi kreşin ortasına düşmüş gibi hissedebilirsiniz. Personel sayısı yetersiz olduğu için genelde içecek alırken sıra beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Havuzdan sizi zorla çıkartabiliyorlar saat 19'a doğru. Burada sinirlerinizi korursanız kavga etmezsiniz, sinirli biriyseniz o saate kalmayın, canınızı sıkmayın.
plaj tek kelimeyle skandal, otele ait olmayan bir halk plajı var, kimin girip çıktığı belli değil, ayrıca doğal plaj kısmında 10 şezlong var, gerisi üst kısım ve doldurma. Plaj ve kumsal keyfi aramayın, yok.
yemekleri idare eder, odalar çok kötü. her yere çok uzak odalar ve tuvaletlerinden kokular geliyor. 2 farklı odada farklı sorunlar yaşadık. Birincisinde yoğun bir koku, diğerinde ise yerden 30 cm yükseklikteki bir tuvaleti kullanmak zorunda kaldık. Çünkü yapan iç mimar hatalı yapmış.
Yemekler fena değildi, bunun dışında paranıza yazık etmeyin, başka tesislere bakın ve mümkünse biraz daha uzak çevreden bakın.
--spoiler--
anlaşıldığı üzere uzak durulması gereken bir tesistir.
--spoiler--
3 gece konakladığımız kuştur'dan kesinlik hiç memnun kalmadık. havuzu son derece pis ve kalabalıktı. Hayatınızda göremeyeceğiniz kadar çok çocuğun olduğu bir otel düşünün öylesine bir bölge olmuş, kendinizi kreşin ortasına düşmüş gibi hissedebilirsiniz. Personel sayısı yetersiz olduğu için genelde içecek alırken sıra beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Havuzdan sizi zorla çıkartabiliyorlar saat 19'a doğru. Burada sinirlerinizi korursanız kavga etmezsiniz, sinirli biriyseniz o saate kalmayın, canınızı sıkmayın.
plaj tek kelimeyle skandal, otele ait olmayan bir halk plajı var, kimin girip çıktığı belli değil, ayrıca doğal plaj kısmında 10 şezlong var, gerisi üst kısım ve doldurma. Plaj ve kumsal keyfi aramayın, yok.
yemekleri idare eder, odalar çok kötü. her yere çok uzak odalar ve tuvaletlerinden kokular geliyor. 2 farklı odada farklı sorunlar yaşadık. Birincisinde yoğun bir koku, diğerinde ise yerden 30 cm yükseklikteki bir tuvaleti kullanmak zorunda kaldık. Çünkü yapan iç mimar hatalı yapmış.
Yemekler fena değildi, bunun dışında paranıza yazık etmeyin, başka tesislere bakın ve mümkünse biraz daha uzak çevreden bakın.
--spoiler--
anlaşıldığı üzere uzak durulması gereken bir tesistir.
iyi yapılmadığında ya da kahve kalitesizse kötü bir içecektir. iyi kahve ve iyi bir yapımda özel olandır.
başın sağolsun.
siyasete girmekle büyük hata yapmış kişidir.
pepee çizgi filmi Türkiye'deki özellikle gelişim çağındaki çocukların yakından ilgilendiren yanıyla büyük bir takipçi kitlesi kazanmış durumda. Hatta bazı ailelerin çocukları nedeniyle pepe'nin takipçisi haline geldikleri yorumları yapılıyor.
Pepe'nin animasyon tekniği açısından başarılı olduğunu söylemek zor. Ancak ekranlarda kösterilen çizgi filmlerin genellikle batı kaynaklı olmaları, yerel kültürler açısından olumsuz yorumlanıyor. Çocuklara zeybek, horon gibi türk kültüründen bölümler sunulması önemli bir gelişme.
pocoya olarak bilinen yabancı versiyonuyla ilistirasyon bakımından neredeyse aynı olan yerli pepee'nin özgün yanı ise seslendirme ve işlediği konular.
hakikaten ilginç bölümleri olan bir çizgi filmdir. şimdiden bazı tezlerin inceleme konusu olmuş bile.
http://cizgifilmizler.com...i-filmi-video-1-izle.html
Pepe'nin animasyon tekniği açısından başarılı olduğunu söylemek zor. Ancak ekranlarda kösterilen çizgi filmlerin genellikle batı kaynaklı olmaları, yerel kültürler açısından olumsuz yorumlanıyor. Çocuklara zeybek, horon gibi türk kültüründen bölümler sunulması önemli bir gelişme.
pocoya olarak bilinen yabancı versiyonuyla ilistirasyon bakımından neredeyse aynı olan yerli pepee'nin özgün yanı ise seslendirme ve işlediği konular.
hakikaten ilginç bölümleri olan bir çizgi filmdir. şimdiden bazı tezlerin inceleme konusu olmuş bile.
http://cizgifilmizler.com...i-filmi-video-1-izle.html
olayların ayrıntıları daha da vahimdir.
http://www.haberdokuz.com...kara-siyasalda-pkk-teroru
benzer olaylar ege üniversitesi'nde de yaşanmıştı.
http://www.haberdokuz.com...rsitesinde-sok-goruntuler
diğer üniversitelerdeki nevruz görüntüleri de buradan farklı değildir.
http://www.haberdokuz.com...sitelerde-nevruz-rezaleti
http://www.haberdokuz.com...kara-siyasalda-pkk-teroru
benzer olaylar ege üniversitesi'nde de yaşanmıştı.
http://www.haberdokuz.com...rsitesinde-sok-goruntuler
diğer üniversitelerdeki nevruz görüntüleri de buradan farklı değildir.
http://www.haberdokuz.com...sitelerde-nevruz-rezaleti
armağan, deniz, canan.
terör örgütü mensuplarının kimlik kontrolü yaptıkları rezalettir. sonrasında yaşananlar ise tam bir skandal, dekan öğrencileri arayıp "sizin güvenliğinizi sağlayamayız, okula gelmeyin" diyor.
--spoiler--
tarih 24 mayıs 2014
ankara siyasalda bir erkek öğrenci az sonra olacaklardan habersiz okul kütüphanesinde ders çalışıyordu.
dışarıda ise örgüt yandaşı bir grup kendisini takip etmekteydi.
içeriye giren üstleri başları dağınık bir grup, ders çalışan öğrenciyi zorla dışarı çıkardılar. dışarı çıkartanlara göre bu öğrenin suçu milliyetçi olmasıydı.
kendilerini okulun asayişi olarak gören örgüt yandaşları, düşüncelerinden dolayı insanları faşist olarak yaftalıyorlardı.
--spoiler--
http://www.haberdokuz.com...kara-siyasalda-pkk-teroru
--spoiler--
tarih 24 mayıs 2014
ankara siyasalda bir erkek öğrenci az sonra olacaklardan habersiz okul kütüphanesinde ders çalışıyordu.
dışarıda ise örgüt yandaşı bir grup kendisini takip etmekteydi.
içeriye giren üstleri başları dağınık bir grup, ders çalışan öğrenciyi zorla dışarı çıkardılar. dışarı çıkartanlara göre bu öğrenin suçu milliyetçi olmasıydı.
kendilerini okulun asayişi olarak gören örgüt yandaşları, düşüncelerinden dolayı insanları faşist olarak yaftalıyorlardı.
--spoiler--
http://www.haberdokuz.com...kara-siyasalda-pkk-teroru