bugün
- true'nun çaylak olması15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet4
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kadir inanır14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- velvet28
- 2026 dünya kupası27
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- israil2
- 20102
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- 27 haziran 20262
- özlü sözler5
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 20266
- zor zaman şarkıları2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ıhlamur kokusu2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ırak2
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- birader yazar olmak13
otel şikayet'ten alıntıdır.
--spoiler--
3 gece konakladığımız kuştur'dan kesinlik hiç memnun kalmadık. havuzu son derece pis ve kalabalıktı. Hayatınızda göremeyeceğiniz kadar çok çocuğun olduğu bir otel düşünün öylesine bir bölge olmuş, kendinizi kreşin ortasına düşmüş gibi hissedebilirsiniz. Personel sayısı yetersiz olduğu için genelde içecek alırken sıra beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Havuzdan sizi zorla çıkartabiliyorlar saat 19'a doğru. Burada sinirlerinizi korursanız kavga etmezsiniz, sinirli biriyseniz o saate kalmayın, canınızı sıkmayın.
plaj tek kelimeyle skandal, otele ait olmayan bir halk plajı var, kimin girip çıktığı belli değil, ayrıca doğal plaj kısmında 10 şezlong var, gerisi üst kısım ve doldurma. Plaj ve kumsal keyfi aramayın, yok.
yemekleri idare eder, odalar çok kötü. her yere çok uzak odalar ve tuvaletlerinden kokular geliyor. 2 farklı odada farklı sorunlar yaşadık. Birincisinde yoğun bir koku, diğerinde ise yerden 30 cm yükseklikteki bir tuvaleti kullanmak zorunda kaldık. Çünkü yapan iç mimar hatalı yapmış.
Yemekler fena değildi, bunun dışında paranıza yazık etmeyin, başka tesislere bakın ve mümkünse biraz daha uzak çevreden bakın.
--spoiler--
anlaşıldığı üzere uzak durulması gereken bir tesistir.
--spoiler--
3 gece konakladığımız kuştur'dan kesinlik hiç memnun kalmadık. havuzu son derece pis ve kalabalıktı. Hayatınızda göremeyeceğiniz kadar çok çocuğun olduğu bir otel düşünün öylesine bir bölge olmuş, kendinizi kreşin ortasına düşmüş gibi hissedebilirsiniz. Personel sayısı yetersiz olduğu için genelde içecek alırken sıra beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Havuzdan sizi zorla çıkartabiliyorlar saat 19'a doğru. Burada sinirlerinizi korursanız kavga etmezsiniz, sinirli biriyseniz o saate kalmayın, canınızı sıkmayın.
plaj tek kelimeyle skandal, otele ait olmayan bir halk plajı var, kimin girip çıktığı belli değil, ayrıca doğal plaj kısmında 10 şezlong var, gerisi üst kısım ve doldurma. Plaj ve kumsal keyfi aramayın, yok.
yemekleri idare eder, odalar çok kötü. her yere çok uzak odalar ve tuvaletlerinden kokular geliyor. 2 farklı odada farklı sorunlar yaşadık. Birincisinde yoğun bir koku, diğerinde ise yerden 30 cm yükseklikteki bir tuvaleti kullanmak zorunda kaldık. Çünkü yapan iç mimar hatalı yapmış.
Yemekler fena değildi, bunun dışında paranıza yazık etmeyin, başka tesislere bakın ve mümkünse biraz daha uzak çevreden bakın.
--spoiler--
anlaşıldığı üzere uzak durulması gereken bir tesistir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar